Skocz do zawartości

Myślę więc jestem

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Myślę więc jestem

  • Tytuł
    Obserwator

Kontakt

  • Skype
    GG - 45027536

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

477 wyświetleń profilu
  1. Myślę więc jestem

    MySQL - poradnik.

    Świetny poradnik - LIKE!
  2. Myślę więc jestem

    [Filterscript][HIT] CircleSpeedometr

    I co ? Teraz niech ktoś powie że w sapmie się nie da czegoś takiego zrobić , PHA ! Może nie jest to piękne jak na MTA ale jednak ma swój urok.
  3. Myślę więc jestem

    [ROZWIĄZANY]Jak zrobic top 5

    Podaj nam jak zrobiłeś ten exp.
  4. Myślę więc jestem

    zapisywanie pozycji i HP

  5. Myślę więc jestem

    Taki sobie rancik na temat aktualnych "pawnerów"

    ... Sądzę iż nie znasz nawet w pełni znaczenia słowa moderowany... Sądzę że chodziło ci o "monitorowanie". Odnosząc się do tematu - Nie wiem czy ktoś zauważył (raczej wszyscy) ale teraz jest jakaś mania serwerów RP. Od ostatniego miesięca powstało około 10(+) serwerów typu Role Play które upadły po tygodniu funkcjonowania. Jaka jest tego logika ? Graczom brakuje jakiejś takiej "władzy" oraz poczucia bycia kimś na serwerach...
  6. Myślę więc jestem

    Działalność gospodarcza, a server SAMP

    O to właśnie chodzi - on nie mógł legalnie czerpać korzyści majątkowych ze swojego serwera na cele prywatne.
  7. Myślę więc jestem

    Działalność gospodarcza, a server SAMP

    Cóż .. jeśli moja odpowiedź wniesie coś do tematu to ok. Drakon, spójrz na przykład Bartosza M. , założyciela serwera N4G. On musiał zakładać własną firmę aby mógł czerpać z tego korzyści. Tak samo SA-MP Team przypierdzielił się do niego że czerpie z tego niemałe korzyści i musiał wykupić licencję. Więc wszystko zależy (wdł. mnie) do czego będziesz tego używał. Jeśli będziesz to robił na zasadzie ZAKUP PREMIUM >> KASA NA SERWER = NO PROBLEM a jeżeli będziesz robił to na zasadzie ZAKUP PREMIUM >> ZA TEN HAJS CELE PRYWATNE = MOŻE BYĆ JAKIŚ PROBLEM.
  8. Myślę więc jestem

    [Dyskusja] Pawno / Note Pad

    Witaj społeczności Pawno.pl ! Pisząc ten temat chciałbym dowiedzieć Się co sądzicie o tych dwóch programach które umożliwiają wygodną pracę wielu programistom. Każdy z nich ma coś w sobie ale który wybrać ? A może macie jakieś swoje typy ? Prosiłbym o wyrażenie swojej opinii na ten temat. Pozdrawiam !
  9. Myślę więc jestem

    Klikalne TextDrawy

    Witajcie droga społeczności serwisu Pawno.pl . W tym oto poradniku chciałbym wstępnie naprowadzić was na tworzenie tak zwanych "interaktywnych , klikalnych textdrawów (nazwa własna)". Na wstępie proszę o szczere opinie na temat tego poradnika mam nadzieję iż wyjaśnię to bardzo dobrze i że nikt z tym nie będzie miał problemu. Cały KOD podany w Poradniku jest podany "na odwal" co oznacza że nie powinien on zadziałać poprawnie. Jest to tak zwany Fake Code. Część Pierwsza Wstęp W części pierwszej znajduję się niewielka dawka informacji. Zajmiemy się tu definicjami, wyjaśnieniem ich oraz tworzeniem zwykłych (nieinteraktywnych) textdrawów. - Pierwszym krokiem do oskryptowania interaktywnego textdrawu jest samo stworzenie go. Więc co, spróbujmy. Pierwszą rzeczą którą musimy wykonać jest zdefiniowanie oraz nazwanie naszego textdrawu. Uczynimy to poprzez wklepanie na góre "mapki*": new Text:NAZWA_TEXTDRAWU; - Drugim krokiem do oskryptowania interaktywnego textdrawu jest samo stworzenie go jak już wcześniej wspomniałem. Aby to uczynić musimy odnaleźć w naszym skrypcie public który nosi nazwę OnGameModeInit lub OnFilterScriptInit w zależności czy kod tworzony przez nas to filterscript czy też gamemod. No więc powinno to wyglądać mniej więcej tak: NAZWA_TEXTDRAWU =TextDrawCreate(1.000000, 120.000000, "STRING"); // ... DALSZY KOD TEXTDRAWU TextDrawUseBox (Textdraw2, 1); TextDrawSetSelectable (Textdraw2, true); Chciałbym zwrócić Waszą uwagę tu na dwie ostatnie linijki kodu którymi są: TextDrawUseBox (Textdraw2, 1); TextDrawSetSelectable (Textdraw2, true); Odpowiadają one za to czy nasz TextDraw ma posiadać Box oraz za to czy ma on być "klikalny / interaktywny". TextDraw interaktywny musi posiadać box. Część Druga Rozwinięcie W tej części zajmiemy się dalszym programowaniem TextDrawu. mamy za sobą już najważniejsze czynności jakimi są stworzenie textdrawu oraz jego interaktywność. Ale co dalej ? Teraz musi się coś dziać, nieprawdaż ? Aby coś miało się dziać po kliknięciu w nasz interaktywny text draw odpowiada jeden z public'ów który nosi nazwę OnPlayerClickTextDraw. Musimy teraz "powiedzieć" public'owi o który interaktywny textdraw nam chodzi. Robimy to poprzez podanie clickedid. Co na nasze oznacza ID klikniętego Text Drawu (ID w tym przypadku jest nazwą TextDrawu). if(clickedid == NAZWA_TEXTDRAWU) { // Co sie dzieje po kliknięciu. SendClientMessage(playerid, -1, "Interaktywny TextDraw zadziałał poprawnie."); } // Kończymy i potem robimy tak samo dalej z innymi TD'ami. Część Trzecia Podsumowanie A więc teraz gdy chcemy zobaczyć czy nasz TextDraw działa musimy go gdzieś wywołać. Ja na przykładzie pokażę Wam to na przykładzie spawnu gracza. public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, NAZWA_TEXTDRAWU); return 1; } Przedstawiony kod jak widzicie ukaże nam TextDraw. Ale co dalej skoro my powiedzieliśmy skryptowi że ma go tylko pokazać. Potrzebna będzie nam jeszcze jedna funkcja jaką jest SelectTextDraw. SelectTextDraw(playerid, /*TUTAJKOLOR*/); Po zastosowaniu tej funkcji nasz TextDraw jest w pełni klikalny. W miejscu gdzie możemy podać kolor jest to kolor na który ma podświetlać się TextDraw. Dzięki wielkie za obejrzenie tego poradnika. Mam nadzieje iż Wam pomoże ! Zapraszam do oceny i pozdrawiam.
  10. Myślę więc jestem

    GTA V - Pytanie.

    Ja się tam nie martwie o wymagania - bo wiem że mi pójdzie na średnich spokojnie. Co do ciebie, hmmm. No nie wiem. Ta karta jest dobijająca (graficzna).
  11. Myślę więc jestem

    Problem z Dialogiem

    Hmmm, dobrze zrozumiałem ? Tak dla testu: (Nie wyświetla się nic) format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka1\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka2\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka3\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka4\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka5\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka6\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka7\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka8\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka9\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka10\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka11\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka12\r\n" , str); format(str , sizeof(str) , "%sPierwsza linijka13\r\n" , str); ShowPlayerDialog(playerid, 123123123, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{875306}HIDE_NAZWA{e88d06}- {875306}Rejestracja Konta", str, "Rejestruj", "Anuluj");
  12. Złodzieje z Orange - Wykupiłem pakiet internetowy XXL 2 miesiące temu. Wczoraj doładowałem sobie konto za 119zł i co sie okazało ? Bez żadnego uprzedzenia ( Czytałem reg. wielokrotnie ) aktywowali mi internet na taką ilość dni na jaką doładowałem sobie konto ! No szajse, co za świat złodziei.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  11 więcej
    2. Joffrey

      Joffrey

      Ja byłem w orange kiedyś i doładowałem za 10 zł fona po 5 minut paczę na konto 50 gr. stan konta -.- to rozpierdoliłem telefon o ścianę i wywaliłem za okno... i przeszedłem na Play z nowym telefonem w ich sieci ;) i od pół roku jestem zadowolony :)

    3. NexuS.xd

      NexuS.xd

      Tak samo mam Play, wcześniej był Plus

    4. TheZadra

      TheZadra

      Quantum ale reakcja na stratę kasy :D Od razu jeb o ścianę. Mogłeś fona sprzedać przeceiż ;3

  13. Myślę więc jestem

    Problem z Dialogiem

    Witam dziś mam nast. problem (Tak ogólnie to jedyny... od dłuższego czasu) Wykonuję pokazujący się dialog (obecnie przy spawnie gracza). Jaki problem ? Otóż ucina cały tekst i pokazuje się tylko ostatnia linijka, mianowicie ta: format(string2, sizeof(string2), "{875306}Wprowadź {e88d06}hasło {875306}poniżej:"); Po zwiększeniu stringu do nawet 2k+ (Tak dla testu, nie myślcie że wariat) nic nie pomogło. new string2 [999]; format(string2, sizeof(string2), "{875306}Witamy Cię na {e88d06}(HIDE NAZWY ) {875306}!"); format(string2, sizeof(string2), "{875306}Jest to serwer {e88d06}(HIDE TYPU){875306}stworzony z myślą o (HIDE MOTTO)"); format(string2, sizeof(string2), "{875306}Przed {e88d06}rejestracją {875306}konta radzimy zapoznać się z {e88d06}regulaminem {875306}który znajduje się poniżej."); format(string2, sizeof(string2), "\n"); format(string2, sizeof(string2), "{e88d06}1.{875306} hide pkt reg."); format(string2, sizeof(string2), "{e88d06}2.{875306} hide pkt reg."); format(string2, sizeof(string2), "{e88d06}3.{875306} hide pkt reg."); format(string2, sizeof(string2), "{e88d06}4.{875306} hide pkt reg."); format(string2, sizeof(string2), "{e88d06}5.{875306} hide pkt reg."); format(string2, sizeof(string2), "\n"); format(string2, sizeof(string2), "\n"); format(string2, sizeof(string2), "A tu jakiś tam tekst będzie :E"); format(string2, sizeof(string2), "{875306}Wprowadź {e88d06}hasło {875306}poniżej:"); ShowPlayerDialog(playerid, 123123123, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{875306}HIDE NAZWA{e88d06}- {875306}Rejestracja Konta", string2, "Rejestruj", "Anuluj");
×