Skocz do zawartości

Tyczka

Użytkownik
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Tyczka w dniu 26 Listopad 2015

Użytkownicy przyznają Tyczka punkty reputacji!

2 obserwujących

O Tyczka

  • Tytuł
    Junior Pawner

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    46153108

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Inne

Ostatnie wizyty

635 wyświetleń profilu
  1. Tyczka

    [Szukam]Ekipy

    No siema, otóż tak szukam ekipy do serwera DM, ekipa ma się składać z: 1. Web-Mastera 2. Sponsorem nie pogardzę 3. Skrypterów,obiekterów też nigdy za dużo. 4. Grafika Mapa jest w 99% ukończona, by zasięgnąć więcej informacji proszę o PW tam podejmiemy następne kroki, skype, gg itp itd. pozdrawiam dziękówa za uwagę ! Ps. Serwer będzie tworzony z myślą o graczach i na długo. Więc ci co chcą pisać i zaraz zrezygnować ze współpracy proszę by nie pisali.
  2. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Problem z czytaniem mapki. Mode=unknown

    Najlepiej Zaktualizuj wszystkie pluginy.
  3. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Serwer się crashuje

    Zobacz moze usuniecie crashdetect pomoze, jak nie to problem tkwi w mysql.
  4. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Serwer się restartuje

    Może mapa pobiera ci za dużo rdzenia ? Podaj logi.
  5. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Admin level

    By zrobić rangi nie wystarczy tabela trzeba też mieć kod w Mapie.
  6. Polecam ! Bardzo rozbudowany GM, forum z panelem gracza i oczywiście staż serwera. Nie ukrywajmy serwer istnieje na scenie SA:MP bardzo długo.
  7. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Errory

    nie znajduje funkcji.
  8. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Crash Servera

    if(dialogid == dialog_login) { new str[200]; if(!response) { format(str, sizeof str, ""C_YELLOW" %s "C_RED"został(a) wyrzucony(a). Powód: anulował(a) logowanie. ", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(RED, str); KickEx(playerid); return 1; } format(str, sizeof str, "SELECT *, UNIX_TIMESTAMP() as unix_time FROM Gracze WHERE Nick = '%s' AND Haslo = '%s'", PlayerName(playerid), inputtext); mysql_query(str); mysql_store_result(); if(!mysql_num_rows()) { SetPVarInt(playerid, "Hash", GetPVarInt(playerid, "Hash") + 1); format(str, sizeof str, "Wpisałeś(aś) błędne hasło. Próby : "C_RED"%d / 3", GetPVarInt(playerid, "Hash")); ShowPlayerDialog(playerid, dialog_login, DIALOG_STYLE_INPUT, ""C_ORANGE"Błędne hasło.", str, "Loguj", "Wyjdz"); if(GetPVarInt(playerid, "Hash") == 3) { format(str, sizeof str, ""C_YELLOW"%s "C_RED"został(a) wyrzucony(a). Powód: wykorzystał(a) próby logowania. ", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(RED, str); KickEx(playerid); } return 1; } new privModel, Float:privPosition[4], privComponent[14], unixTime; mysql_fetch_field("model", str); privModel = strval(str); if(validModel(privModel)) { mysql_fetch_field("last_pos", str); sscanf(str, "a<f>[4]", privPosition); mysql_fetch_field("dist", str); privDistance[playerid] = floatstr(str); mysql_fetch_field("priv_col", str); sscanf(str, "a<i>[2]", privColor[playerid]); mysql_fetch_field("priv_comp", str); sscanf(str, "a<i>[14]", privComponent); mysql_fetch_field("paintjob", str); privPaintjob[playerid] = strval(str); privCar[playerid] = CreateVehicle(privModel, privPosition[0], privPosition[1], privPosition[2], privPosition[3], privColor[playerid][0], privColor[playerid][1], -1); ChangeVehiclePaintjob(privCar[playerid], privPaintjob[playerid]); for(new slotid; slotid != 14; slotid++) { AddVehicleComponent(privCar[playerid], privComponent[slotid]); } format(str, sizeof str, "%s\nWłaściciel: %s\nPrzebieg: %.1f", VehicleNames[privModel - 400], PlayerName(playerid), privDistance[playerid]); isPrivcar[privCar[playerid]] = true; privLabel[playerid] = Create3DTextLabel(str, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 1); Attach3DTextLabelToVehicle(privLabel[playerid], privCar[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, -1, "Posiadasz prywatny pojazd!"); } mysql_fetch_field("uid", str); pUID[playerid] = strval(str); mysql_fetch_field("Exp", str); PlayerInfo[playerid][resp] = strval(str); mysql_fetch_field("Kasa", str); GiveMoney(playerid, strval(str)); mysql_fetch_field("Zabojstw", str); PlayerInfo[playerid][zabojstw] = strval(str); mysql_fetch_field("Zgonow", str); PlayerInfo[playerid][zgonow] = strval(str); mysql_fetch_field("Wejsc", str); PlayerInfo[playerid][wejsc] = strval(str) + 1; mysql_fetch_field("Konto", str); PlayerInfo[playerid][konto] = strval(str); mysql_fetch_field("Gang", str); GangInfo[playerid][gGang] = strval(str); mysql_fetch_field("Skin", str); PlayerInfo[playerid][skin] = strval(str); mysql_fetch_field("BankKasa", str); PlayerInfo[playerid][bank] = strval(str); mysql_fetch_field("FragArena", str); PlayerInfo[playerid][arena] = strval(str); mysql_fetch_field("FragOnede", str); PlayerInfo[playerid][onede] = strval(str); mysql_fetch_field("WinWG", str); PlayerInfo[playerid][winwg] = strval(str); mysql_fetch_field("WinCH", str); PlayerInfo[playerid][winchowany] = strval(str); mysql_fetch_field("WinZB", str); PlayerInfo[playerid][winzombie] = strval(str); mysql_fetch_field("WinHY", str); PlayerInfo[playerid][winhay] = strval(str); mysql_fetch_field("WinGL", str); PlayerInfo[playerid][winglass] = strval(str); mysql_fetch_field("WinDB", str); PlayerInfo[playerid][winderby] = strval(str); mysql_fetch_field("WinSK", str); PlayerInfo[playerid][winskoki] = strval(str); mysql_fetch_field("WinLB", str); PlayerInfo[playerid][winlabirynt] = strval(str); mysql_fetch_field("WinUC", str); PlayerInfo[playerid][winucieczka] = strval(str); mysql_fetch_field("WinST", str); PlayerInfo[playerid][winstrzelnica] = strval(str); mysql_fetch_field("WinUS", str); PlayerInfo[playerid][winustawka] = strval(str); mysql_fetch_field("WinPB", str); PlayerInfo[playerid][winpb] = strval(str); mysql_fetch_field("WinTR", str); PlayerInfo[playerid][tTruck] = strval(str); mysql_fetch_field("unix_time", str); unixTime = strval(str); mysql_fetch_field("vip_time", str); vipPlayer[playerid] = !!strval(str); mysql_fetch_field("Ranga", str); PlayerInfo[playerid][Ranga] = strval(str); if(vipPlayer[playerid]) { if(strval(str) < unixTime) { format(str, sizeof str, "UPDATE Gracze SET vip_time = 0 WHERE uid = %d", pUID[playerid]); mysql_query(str); vipPlayer[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, -1, "Twoje konto V.I.P wygasło!"); } else SendClientMessage(playerid, -1, "Posiadasz konto V.I.P!"); } GetLevelUp(playerid); SendClientMessage(playerid, WHITE, "Twoje statystyki zostały prawidłowo wczytane. "); if(PlayerInfo[playerid][konto] == 0 && IsVIP(playerid)) { PlayerInfo[playerid][konto] = 1; } SetPVarInt(playerid, "Logged", 1); PlayerInfo[playerid][czas] = GetTickCount(); SetPlayerColors(playerid); return 1; } if(dialogid == dialog_panel_house) { if(response){ switch(listitem){ case 0: SetPlayerHealth(playerid, 100.0); case 1: SetPlayerArmour(playerid, 100.0); case 2:{ if(gettime() - GetPVarInt(playerid, "KasaHouse") < 600*6) return SendClientError(playerid, "Tej opcji możesz użyć raz na godzinę"); SetPVarInt(playerid, "KasaHouse", gettime()); GiveMoney(playerid, 5000); } case 3: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_bank, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Bank.", "Wpłać pieniądze\nWypłać pieniądze\nWpłać wszystko\nWypłać wszystko\nStan konta", "Wybierz", "Zamknij"); } } } if(dialogid == dialog_neon){ if(response){ switch(listitem){ case 0: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 0); case 1: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 1); case 2: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 2); case 3: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 3); case 4: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 4); case 5: SetNeon(GetPlayerVehicleID(playerid), true, 5); case 6:{ DestroyObject(Neon[0][GetPlayerVehicleID(playerid)]); DestroyObject(Neon[1][GetPlayerVehicleID(playerid)]); } } } } if(dialogid == dialog_modernizacja){ if(response){ switch(listitem){ case 0: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_maska, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Maska.", ""C_GREEN"Otworz\n"C_RED"Zamknij", "Wybierz", "Zamknij"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_bagaznik, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Bagażnik.", ""C_GREEN"Otworz\n"C_RED"Zamknij", "Wybierz", "Zamknij"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_zamek, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Zamek.", ""C_GREEN"Otworz\n"C_RED"Zamknij", "Wybierz", "Zamknij"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_alarm, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Alarm.", ""C_GREEN"Wlacz\n"C_RED"Wylacz", "Wybierz", "Zamknij"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_silnik, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Silnik.", ""C_GREEN"Wlacz\n"C_RED"Wylacz", "Wybierz", "Zamknij"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_drzwi, DIALOG_STYLE_LIST, ""C_ORANGE"Drzwi.", ""C_GREEN"Otworz\n"C_RED"Zamknij", "Wybierz", "Zamknij"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, dialog_rejestracja, DIALOG_STYLE_INPUT, ""C_ORANGE"Rejestracja.", "Wpisz poniżej rejestrację (od 1 do 8 znaków!). ", "Wybierz", "Zamknij"); } } } if(dialogid == dialog_alarm){ if(response){ switch(listitem){ case 0:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, 1, doors, bonnet, boot, objective); } case 1:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, 0, doors, bonnet, boot, objective); } } } } if(dialogid == dialog_silnik){ if(response){ switch(listitem){ case 0:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } case 1:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } } } } if(dialogid == dialog_zamek){ if(response){ switch(listitem){ case 0: { foreach(Player, i){ if(i != playerid){ AutoLock[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1; SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid), i, 0, 1); } } } case 1: { foreach(Player, i){ AutoLock[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0; SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid), i, 0, 0); } } } } } if(dialogid == dialog_maska){ if(response){ switch(listitem){ case 0:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, 1, boot, objective); } case 1:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, 0, boot, objective); } } } } if(dialogid == dialog_bagaznik){ if(response){ switch(listitem){ case 0:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, 1, objective); } case 1:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, 0, objective); } } } } if(dialogid == dialog_drzwi){ if(response){ switch(listitem){ case 0:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, 1, bonnet, boot, objective); } case 1:{ GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, 0, bonnet, boot, objective); } } } } if(dialogid == dialog_rejestracja){ if(response){ if(!IsCar(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientError(playerid, "W tym pojeździe nie możesz zmienić rejestracji. "); if(strlen(inputtext) <= 1 || strlen(inputtext) >= 9) return ShowPlayerDialog(playerid, dialog_rejestracja, DIALOG_STYLE_INPUT, ""C_ORANGE"Rejestracja.", "Wpisz poniżej rejestrację (od 1 do 8 znaków!). ", "Wybierz", "Zamknij"); new Float:Pos[3], Float:Angle; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Angle); SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext); SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Angle); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); } } if(dialogid == dialog_kask){ if(response){ switch(listitem){ case 0: SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18645, 2, 0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000); case 1: SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18976, 2, 0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000); case 2: SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18977, 2, 0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000); case 3: SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18978, 2, 0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000); case 4: SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18979, 2, 0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000); } }Proszę.
  9. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Crash Servera

    #define dialog_login 200
  10. Witam ! Nieraz przy większej ilościach graczy wywala mi taki błąd i wywala serwer: http://pastebin.com/ftTQGmff dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam!
  11. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Dodaje Moeny

    za tym i za tym
  12. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Dodaje Moeny

    Będzie?
  13. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Dodaje Moeny

    to pewnie o to, nic innego ciekawego nie mam: //exp & kasa stock SetMoney(playerid, ilosc) PlayerInfo[playerid][kasax] = ilosc; stock GetMoney(playerid) return PlayerInfo[playerid][kasax]; stock GiveMoney(playerid, ilosc) PlayerInfo[playerid][kasax] = PlayerInfo[playerid][kasax]+ilosc; stock ResetMoney(playerid) PlayerInfo[playerid][kasax] = 0; stock SetPlayerExp(playerid, ilosc){ //ustawianie expa PlayerInfo[playerid][resp] = ilosc; GetLevelUp(playerid); }
  14. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Dodaje Moeny

    Tą funkcje mam prawie wszędzie począwszy od /napraw do cmd admina. Więc nie wiem czy jest sens ją pokazywać, ona raczej tego nie powoduje.
  15. Tyczka

    [ROZWIĄZANY]Dodaje Moeny

    Tylko są te 2 funkcje z GivePlayerMoney.
×