Skocz do zawartości

ziom123

Użytkownik
  • Zawartość

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi dodane przez ziom123


  1. Jeżeli zapisujesz i odczytujesz liczbę z bazy mysql to nie można jej zapisywać jako ciąg znaków, dokładniej mam na myśli to: 

    `PaintJob`='%s'

    Powinno być `PaintJob` = '%d' tak samo zmień w bazie danych z varchar na int. 

    Polecam Ci poczytać jakieś poradniki jak jesteś z tym nowy.

     


  2. Cześć.

    Mój problem polega na tym, że planowałem wszystkie komendy jakie mam i używam w nich po prostu sscanf z "d" pozmieniać na "u", aby odczytywało mi nick lub id gracza.

    Poniżej znajduje się przykładowa komenda, nie ma żadnych errorów, warningów. Po wpisaniu na serwerze np. /w blabla tresc_wiadomosci mam wspaniałe "SERVER: Unknown command"., jednakże poprawnie działają komendy gdy gracz jest na serwerze, jest to jedynie w przypadku gdy gracza nie ma na serwerze.

    Używam sscanf: 
    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=570927 (chyba najnowszy to jest)
    Serwer na linuxie, samp 0.3.7-r2

    A to co mi wypluł
    nativechecker/crashdetect - nie wiem bo z obu korzystam:
     

    CMD:w(playerid,params[])
    {
    new player, text[128];
    if(sscanf(params, "us[128]",player,text)) return SCM(playerid,-1,"Wpisz: /w [id/nick] [text]");
    if(!IsPlayerConnected(player)) return SCM(playerid,-1,"Gracz nie jest na serwerze");
    return 1;
    }
    
    [00:28:32] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
    [00:28:32] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 499
    [00:28:32] [debug] AMX backtrace:
    [00:28:32] [debug] #0 0018002c in public cmd_w (0, 25287076) from gamemod.amx
    [00:28:32] [debug] #1 native CallLocalFunction () from samp03svr
    [00:28:32] [debug] #2 00007034 in public OnPlayerCommandText (0, 25287048) from gamemod.amx
    
×