Skocz do zawartości

ziom123

Użytkownik
  • Zawartość

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Like
    ziom123 otrzymał reputację od RebelianTPrzywrócenie kamery   
    Czyli chcesz wywołać wybierałkę sampola ?
     
    https://wiki.sa-mp.com/wiki/ForceClassSelection
  2. Like
    ziom123 przyznał reputację dla bocian941Skrypt CeKi - baza danych   
    Można ją utworzyć
  3. Like
    ziom123 otrzymał reputację od Zerfet[ROZWIĄZANY]Kasa za przejechane km   
    Masz tak na szybko, na religii:

  4. Like
    ziom123 otrzymał reputację od Zerfet[ROZWIĄZANY]Kasa za przejechane km   
    Mhm
     
    Mozesz dodac tez do callbacka onplayerentervehicle:
    nextpay[playerid] = VehicleInfo[vehid][Przebieg] + 100;
     
    Bo moga byc bugi jak zapisujesz gdzies do bazy ten przebieg aut.
     
     
  5. Like
    ziom123 otrzymał reputację od IsAmUxBass[ROZWIĄZANY]Problem NWM wejdz zobacz pomoz   
    http://pastebin.com/eHUrBLtr
  6. Like
    ziom123 otrzymał reputację od reviser.Dziwny proces uruchamiany przy starcie   
    Dzięki, z pewnością mi to pomoże Program usunął mi ponad 10 GB śmieciowych plików, które tylko mi zapychały niepotrzebnie miejsce na dysku. Piona.
  7. Like
    ziom123 przyznał reputację dla reviser.Dziwny proces uruchamiany przy starcie   
    Najwidoczniej jest to jakiś błąd, którzy możesz zamknąć.
    Pobierz sobie program ccleaner, zeskanuj cały rejestr następnie go napraw, następnie zeskanuj system też tym programem (najlepiej zaznacz wszystko wraz z programami bez "usuwaj dane z wolnej przestrzeni" Ponieważ to może chwile potrwać.
    Spokojnie, program jest bardzo prosty w obsłudze, on naprawia/czyści pliki które się nadają do wyrzucenia.

    Następnie możesz wyłączyć niepotrzebne aplikacji przy starcie windows'a.
    Polecam także też zeskanować system dobrym anty wirusem np. Avast
    Pozdrawiam!
  8. Like
    ziom123 otrzymał reputację od SA:MP[ROZWIĄZANY]PaintJob   
    Jeżeli zapisujesz i odczytujesz liczbę z bazy mysql to nie można jej zapisywać jako ciąg znaków, dokładniej mam na myśli to: 
    `PaintJob`='%s' Powinno być `PaintJob` = '%d' tak samo zmień w bazie danych z varchar na int. 
    Polecam Ci poczytać jakieś poradniki jak jesteś z tym nowy.
     
  9. Like
    ziom123 przyznał reputację dla CeKa[ROZWIĄZANY]sscanf "u" problem   
    Chyba "r" działało
  10. Like
    ziom123 przyznał reputację dla Frederick60 skoczni narciarskich do SAMP by Frederick   
    Witam. Kiedyś zamieściłem w tym dziale moje skocznie narciarskie, na których de facto skacze się motorami. Po ponadt 2 latach wróciłem do sportu i teraz zamieszczam dla was zestaw 60 skoczni narciarskich.  Co się zmieniło w porównaniu z tym, co zamieściłem 2,5 roku temu? Sporo. Oto lista zmian, które zaszły:
    - 19 nowych skoczni
    - Kilkanaście przebudowanych bądź wyremontowanych starych skoczni
    - Nowe bajery dla wyremontowanych i nowych skoczni takie jak: Sygnalizacja świetlna na wieży startowej, wiatromierz (tylko Ałmaty), sztuczne oświetlenie.
    - Skocznia w hali
    - zeskoki skoczni widoczne także od spodu
     
    Może najpierw zacznę od opisu poszczególnych obiektów, z uwagi na to, że tamte skocznie sprzed 4 lat zostały gdzieś zagrzebane w tematach.
    Dodatkowe:
    1) Ałmaty
    Nazwa skoczni: International Jumping Complex

    Punkt K: 60m
    HS: 70 metrów
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Trybuny: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Trybuny: Tak

    Dodatkowe: Wiatromierz, kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni
     

    2) Ałmaty
    Nazwa skoczni: International Jumping Complex
    Punkt K: 90m
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Wiatromierz, kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni
     

    3) Ałmaty
    Nazwa skoczni: International Jumping Complex
    Punkt K: 125m
    HS: 140 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Wiatromierz, kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni
     

    4) Bischofschofen
    Nazwa skoczni: im. Paula Ausstleinera
    Punkt K: 125 metrów
    HS: 140 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: brak

    5)  Courchevel
    Nazwa skoczni: Tremplin Le Praz
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 132 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak
     

    6) Czajkowski
    Nazwa skoczni: Śnieżynka
    Punkt K: 90m
    HS: 100m
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: brak
     

    7) Czajkowki
    Nazwa skocznia: Śnieżynka
    Punkt K:120m
    HS: 135m
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak
     

    8) Engelberg
    Nazwa skoczni: Gross-Titliz
    Punkt K: 125 metrów
    HS: 138 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: brak
     

    9) Falun
    Nazwa skocznia: Lugnet
    Punk K: 90m
    HS: 105m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak
     

    10) Falun
    Nazwa skoczni: Lugnet
    Punk K:120m
    HS: 134m
    Trybuny:
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak



    11) Garmish-Partenkirchen
    Nazwa skoczni: Klein-Olimpiachanze
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    12) Garmish-Partenkirchen
    Nazwa skoczni: Gross-Olympiashanze
    Punkt K: 125 metrów
    HS: 140 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    13) Hakuba
    Nazwa skoczni: Olimpijska
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 136 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    14) Harrachov
    Nazwa skoczni: Certak
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    15) Harrachov
    Nazwa skoczni: Certak
    Punkt K: 125 metrów
    HS: 142 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    16) Harrachov
    Nazwa skoczni: Certak
    Punkt K: 185 metrów
    HS: 205 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    17) Innsbruck
    Nazwa skoczni: Bergisel
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 130 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak
     

    18) Iron Mountain
    Nazwa skoczni: Pine Mountain
    Punkt K: 60m
    HS: 68m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak


    19) Iron Mountain
    Nazwa skoczni: Pine Mountain
    Punkt K: 90m
    HS: 100m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak
     

    20) Iron Mountain
    Nazwa skoczni: Pine Mountain
    Punkt K: 120m
    HS: 133m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    21) Klingenthal
    Nazwa skoczni: Vogtlandarena
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 105 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    22) Klingenthal
    Nazwa skoczni: Vogtlandarena
    Punkt K: 125 metrów
    HS: 140 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    23) Kuopio
    Nazwa skoczni: Puijo
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 127 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    24) Kuusamo
    Nazwa skoczni: Ruka
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 142 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    25) Lahti
    Nazwa skoczni: Salpauselkka
    Punkt K: 60 metrów
    HS: 65 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Połączenie wież wszystkich 3 skoczni

    26) Lahti
    Nazwa skoczni: Salpauselkka
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 97 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Połączenie wież wszystkich 3 skoczni

    27) Lahti
    Nazwa skoczni: Salpauselkka
    Punkt K: 116 metrów
    HS: 130 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Połączenie wież wszystkich 3 skoczni
     
    28) Liberec
    Nazwa skocznie: Jested
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Skocznia w hali
     
    29) Liberec
    Nazwa skoczni: Jested
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 134 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak
     
    30) Lillehammer
    Nazwa skoczni: Small Lygstradtbakken
    Punk K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klaszczny

    Dodatkowe: Brak

    31) Lillehammer
    Nazwa skoczni: Lygstradtbakken
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 138 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    32) Oberhof
    Nazwa skoczni: im. Hansa Rennera
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 135 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    33) Oberstdorf
    Nazwa skoczni: Allgauarena
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    34) Oberstdorf
    Nazwa skoczni: Schattenberg
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 138 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    35) Oberstdorf
    Nazwa skoczni: im. Heiniego Klopfera
    Punkt K: 185 metrów
    HS: 213 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Skocznia nie znajduje się przy skoczniach K90 i 120
     

    36) Oslo
    Nazwa skoczni: Small Hoelmenkollen
    Punk K: 60m

    HS: 70m

    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni
     

    37) Oslo
    Nazwa skoczni: Midsundbakken
    Punkt K: 90m
    HS: 105m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni

    38) Oslo
    Nazwa skoczni: Hoelmenkollen
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 134 metry
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Kanał przepływowy pod wybiegiem skoczni
     

    39) Planica
    Nazwa skocznia: Srednija Velikanka
    Punkt K: 90m
    HS: 100m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    40) Planica
    Nazwa skoczni: Bloudkova Velikanka
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 130 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna:  Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    41) Planica
    Nazwa skoczni: Velikanka
    Punkt K: 200 metrów
    HS: 225 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak
     

    42) Pragelato
    Nazwa skoczni: Trampolino al Monte
    Punkt K: 90m

    HS: 100m

    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

     

    43) Pragelato
    Nazwa skoczni: Trampolino  al Monte
    Punkt K: 125m

    HS: 140m

    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

     

    44) Predazzo
    Nazwa skoczni: Trampolino Dal Ben
    Punkt K: 90m
    HS: 100m
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    45) Predazzo
    Nazwa skoczni: Trampolino dal Ben
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 132 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    46) Salt Lake City
    Nazwa skoczni: Youtah Olympic Park
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 100 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Nie

    Dodatkowe: Brak
     
    47) Salt Lake City
    Nazwa skoczni: Youtah Olympic Park
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 135 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak
     

    48) Sochi
    Nazwa skoczni: Russkije Gorki
    Punkt K: 95m

    HS: 105m

    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak
     

    49) Sochi
    Nazwa skoczni: Russkije Gorki
    Punkt K: 125m

    HS: 140m

    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak


    50) Sapporo
    Nazwa skoczni: Myianomori
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 102m

    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    51) Sapporo
    Nazwa skoczni: Okurayama
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 134 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    52) Tauplitz/Bad Mitterndorf
    Nazwa skoczni: Kulm
    Punkt K: 200 metrów
    HS: 225 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikpterem

    Dodatkowe: Brak
     

    53) Titisse-Neustadt
    Nazwa skoczni: Hochfirsdt-Schanze
    Punk K: 125m
    HS: 140m
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    54) Trondheim
    Nazwa skoczni: Granasen
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 140 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Klasyczny/Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    55) Vikersund
    Nazwa skoczni: Hoppsenter
    Punkt K: 200 metrów
    HS: 225 metrów
    Trybuny: Tak
    Sztuczne oświetlenie: Tak

    Sygnalizacja świetlna: Tak

    Wjazd: Helikopterem

    Dodatkowe: Brak

    56) Willingen
    Nazwa skoczni: Muhlenkopf
    Punkt K: 130 metrów
    HS: 145 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    57) Wisła
    Nazwa skoczni: im. Adama Małysza
    Punkt K: 90 metrów
    HS: 105 metrów
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Wybieg na zasadzie przeciwskoku

    58) Wisła
    Nazwa skoczni: im. Adama Małysza
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 134 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Wybieg na zasadzie przeciwskoku
     

    59) Zakopane
    Nazwa skoczni: Średnia Krokiew
    Punkt K: 90m
    HS: 105m
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak

    60) Zakopane
    Nazwa skoczni: Wielka Krokiew
    Punkt K: 120 metrów
    HS: 134 metry
    Trybuny: Nie
    Sztuczne oświetlenie: Nie

    Sygnalizacja świetlna: Nie

    Wjazd: Klasyczny

    Dodatkowe: Brak
     
     
    Kilka fotek obiektów:
    1) Kompleks 3 skoczni Ałmaty

     
    2) Widok z wieży startowej dużej skoczni w Planicy. Po lewej stronie widok na skocznię mamucią.

     
    3) Wybieg kompleksu skoczni w Iron Mountain Zdjęcie robione z zeskoku dużej skoczni.

     
    4)  Skocznia Liberec K90, jedynie skocznia halowa

     
    5) Mamucia skocznia Tauplitz, czyli popularna Kulm

     
    6) Skocznie w Sochi

     
    7) Skocznie w Planicy

     
    8) Kompleks skoczni w Lahti

     
    9) Skocznia Myianomori K90 w Sapporo

     
    KILKA WAŻNYCH RZECZY:
    -  Żeby skocznie działały musicie mieć na serwerze zainstalowany najnowszy pStreamer
    - Skocznie są w wersji PWN i wersji AMX
    - W paczce znajduje się mapa na której zaznaczone jest, gdzie która skocznia się znajduje. 
    - Ze względu na podobieństwo nazw skoczni Oberstdorf i Oberhof na mapie która znajduje się w paczce zaznaczyłem iż: Oberstdorf K120 i K90 to OBS, Oberfoh to OBH, natomiast Oberstdorf 185, która znajduje się gdzie indziej niż K120 i K90 zaznaczyłem OBS185.
    - Skocznie przeznaczone są dla motorów. Odpowiednie motory, do których przystosowane są skocznie to FCR900 i NRG500. Do mamucich skoczni najlepszym motorem jest FCR900,  do dużych  FCR900 i NRG500 porównywalnie, natomiast do małych i średnich NRG500. 
    - Żeby daleko skoczyć należy wjechać na rozbieg delikatnie, potem jadąc po rozbiegu szybko przyciskać ciągle strzałkę w górę, natomiast przy wyjściu z progu lekko unieść koło do góry. W trakcie lotu należy wykonywać szybkie mieszane ruchy strzałkami w górę, w dół lewo i prawo. Jeśli ktoś będzie miał problemy ze skakaniem, to niech napisze do mnie na PW i zaprosi na serwer. Ja z przyjemnością wejdę i pokażę technikę skoku.
    - Warto by mapa, na której mają zostać zamieszczone skocznie miała funkcję /savepos /loadpos oraz /cars. Nie wszystkie skocznie mają klasyczne wjazdy, więc wskazana jest mapa, w której gracz ma możliwość korzystania z pojazdów latających. Na niektóre skocznie można wlecieć jedynie za pomocą helikoptera.
     
    DOWNLOAD
    http://sendfile.pl/pokaz/506029---iBjB.html
    http://speedy.sh/FHTa2/Skocznie.rar
     
    Zapraszam serdecznie do pobierania i życzę miłej zabawy w Adama Małysza







  11. Like
    ziom123 przyznał reputację dla NortalKrajowy Serwer Transportu   
    60 graczy na 45* slotowym serwerze? Wow.
    *o 5 slotów za dużo napisaliście.
  12. Like
    ziom123 przyznał reputację dla Beata_Szydlo_2015[ROZWIĄZANY]logi w dini   
    Tu masz starą jak świat ale dobrą funkcję do logów. 
    http://pastebin.com/6EMHztU7
  13. Like
    ziom123 otrzymał reputację od NortalPracownicy i grupy   
    Np.
    praco[playerid][4][zarobek] += 1234; // doda 1234 zarobku dla grupy 4

    praco[playerid][8][zarobek] += 1234; // doda 1234 zarobku dla grupy 8
  14. Like
    ziom123 otrzymał reputację od NortalPracownicy i grupy   
    new praco[MAX_PLAYERS][WPISZTUMAXILOSCGRUPCYFRE[ePracownik];
  15. Like
    ziom123 przyznał reputację dla BantuRobi się ciekawie z Windowsem 10   
    Nie wiem co Wy macie na tych swoich komputerkach, ale musi to być na prawdę coś bardzo nielegalnego, że się tak boicie. Trzymacie na dysku dziecięce porno, albo kontaktujecie się z jakimiś baronami narkotykowymi, że tak bardzo boicie się o swoje dane na kompie? 
     
    eider już chyba dość wyraźnie napisał na czym to polega i raczej nie ma się czego bać, a tym bardziej, że nie będziecie mogli pograć w nową grę na piracie (bo po co kupować skoro można "legalnie" kraść).
    Druga sprawa z tą całą nagonką na ten nowy system jest sprawa, że to niby MS nas teraz może szpiegować i zapamiętuje co wyszukujemy w sieci, albo ogólnie co robimy na kompie, czy telefonie, ale nie martwcie się Facebook i Google już robią to od bardzo dawna, a i Apple tak samo, teraz tylko do tej wesołej szpiegowskiej kompani oficjalnie i z pompą dołączył Microsoft
  16. Like
    ziom123 otrzymał reputację od OnesCentrum-RP   
    Nie.
  17. Like
    ziom123 otrzymał reputację od TubiśOgólnopolski Bieg Branży IT – Zaprogramuj się na bieganie!   
    MTA czy SAMP ?
  18. Like
    ziom123 przyznał reputację dla PrzMasGeoIp (baza danych)   
    Witam,
    Chciałbym podzielić się bazą danych z zakresami adresów IP oraz 2-cyfrowymi kodami państw i nazwami miejscowości dla tych zakresów.
    Wszystkie nazwy państw i miast zostały zamienione przeze mnie na angielskie odpowiedniki (np. Москва = Moscow, Łódź = Lodz), aby nie było problemów z kodowaniem i wyświetlaniem ich w SA-MP (lub gdzie indziej).
    Baza składa się z 2 tabel:
    1. tabela z adresami IP (4 448 792 rekordy, ~198,6 MB)
    - początkowe i końcowe IP zakresu (2 pierwsze pola) zapisane jest w postaci liczby dziesiętnej (szybsze przeszukiwanie);
    - 3 pole tabeli to 2-cyfrowy kod państwa;
    - 4 pole tabeli to nazwa miejscowości.
    2. tabela z państwami (249 rekordów, ~10,4 kB)
    - 1 pole tabeli zawiera 2 cyfrowy kod;
    - 2 pole tabeli zawiera nazwę państwa.
    Tabele są zapisane w plikach CSV. Z uwagi na to, że phpMyAdmin niezbyt radzi sobie z wczytaniem 4 mln rekordów naraz postanowiłem podzielić tą jedną tabelę na 45 plików po 100 tys. rekordów w każdym.
    Pobieranie:
    1. tabela z adresami IP zapisanymi normalnie np. "127.0.0.1" (cała): https://dl.dropboxusercontent.com/u/81934621/geoip/geoip_a.zip
    2. tabela z adresami IP zapisanymi w postaci liczb (cała): https://dl.dropboxusercontent.com/u/81934621/geoip/geoip_n.zip
    3. tabela z adresami IP zapisanymi w postaci liczb (podzielona): https://dl.dropboxusercontent.com/u/81934621/geoip/geoip_n_part.zip
    4. tabela z nazwami państw (cała): https://dl.dropboxusercontent.com/u/81934621/geoip/geoip_cc.zip
    Strukturę tabeli z adresami IP (zapisanymi w postaci liczbowej) można utworzyć następującą kwerendą:
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS geoip( ip1 INT(10) UNSIGNED NOT NULL UNIQUE, ip2 INT(10) UNSIGNED NOT NULL UNIQUE, cc CHAR(2) NOT NULL, city VARCHAR(64) NOT NULL ) ENGINE= MyISAM CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci; Kwerenda tworząca tabelę z nazwami państw może wyglądać następująco:
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS geoip_cc( cc CHAR(2) NOT NULL UNIQUE, country VARCHAR(64) NOT NULL ) ENGINE= MyISAM CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci; Kwerenda zwracająca kod państwa, nazwę państwa oraz nazwę miejscowości prezentuje się następująco:
    SELECT geoip.cc,geoip_cc.country,city FROM geoip INNER JOIN geoip_cc ON(geoip.cc = geoip_cc.cc) WHERE (INET_ATON('127.0.0.1')+1 > ip1) AND (INET_ATON('127.0.0.1')-1 < ip2) LIMIT 1; W miejscach gdzie jest "127.0.0.1" należy wstawić interesujący nas adres IP, np. w Pawn za pomocą funkcji format().
    Podany kod łatwo można przerobić na filterscrip albo cokolwiek innego.
    Oto przykładowy skrypt: https://dl.dropboxusercontent.com/u/81934621/SA-MP/geoip_pawno_pl.zip
    W archiwum ZIP jest skrypt 'mysql.amx' i odpowiada on za połączenie z bazą - dane połączenia pobierane są z 'scriptfiles\mysql.ini'.
    Można napisać swoje łączenie się z bazą albo skorzystać z mojego - kodu nie udostępniam, bo jest zbyt prosty
    W skrypcie został użyty plugin: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=56564
    Wszystko co udostępniłem może zostać wykorzystane w dowolny sposób.
    Co do autorstwa, to będę wdzięczny jak ktoś tam mnie gdzieś wspomni wraz z tym forum.
    Jeśli ktoś chciałby podziękować - nie bronię
  19. Like
    ziom123 przyznał reputację dla InfernoAntySobeit 0.3z   
    Jako iż ostatnio (wczoraj) wyszła wersja AntySobka która była łatwiejsza do obejścia niż instalacja sobka to przedstawiam wam wersję zabezpieczoną.   http://www.inferno24.pl/test/click.php?id=25   SS'ów nie ma jak wstawić oraz nie ma co tu opisywać   Zasysajcie!
  20. Like
    ziom123 otrzymał reputację od DusikDziwny haker?   
    Może użył pickup hacka czy jakiegoś rodzaju crashera? Wystarczy ze na farmie red country postawisz gdzieś najlepiej pod ziemią pickup i gdy wejdzie ktoś w ten pickup otrzyma karę za pickup hack (najlepiej właśnie red country bo od tych pozycji się zaczyna pickup hack).
    Mam nadzieje ze pomogłem na moim serwrze tak zrobilem i nie było problemu.


    @Edit: polecam ci też zrobić jakąś zmienna globalną i przy wstawianiu walizki daj wartość tej zmiennej na true i gdy wejdzie w walizkę (pickupid) sprawdzaj czy walizka faktycznie została postawiona i jest dalej do zebrania.

    A co do wykrywania twojego spamu komendami to jest to bez sensu gdzieś żerujesz ta zmienna "spamer" ? Bo gdy ktoś wpisze 10 komend to go wywali przeciez.
  21. Like
    ziom123 przyznał reputację dla BaLLNie wykonuje się komenda do końca dobrze   
    Pobierz plugin crashdetect - zapewne wychodzisz poza maksymalny rozmiar tablicy. Pętla wykonuje się 512 (rozmiar tablicy felgi2), pewnie za dużo.
  22. Like
    ziom123 przyznał reputację dla Wilhelmmysql odczyt listy pracownikow   
    Tak jest tylko w przypadku stringa czyli wartości tekstowej. W przypadku wartości liczbowej jest to dodawanie szeregowo zmiennej. Czyli Dom[0], Dom[1]..... Dom[39] (Czyli 40 bo od 0-39 jest 40).
    mysql_fetch_field_row(xnick[TUTAJ POWINNA BYĆ WARTOŚĆ PĘTLI], "nick");                      mysql_fetch_field_row(xonline[TUTAJ POWINNA BYĆ WARTOŚĆ PĘTLI], "online");                      mysql_fetch_field_row(xwyplata[TUTAJ POWINNA BYĆ WARTOŚĆ PĘTLI], "wyplata");                      mysql_fetch_field_row(xuid[TUTAJ POWINNA BYĆ WARTOŚĆ PĘTLI], "uid"); Tylko zabij mnie ale nie wiem co ma być w wartości pętli w tym przypadku... Czy to "rows" czy coś innego, czy cała funkcja nie wiem nie mam bladego pojęcia.
     
     
    A przez pojęcia słowa funkcja spamiąca mamy na myśli:
    format(buf,sizeof(buf),"%sPracownik %s [UID:%s] [ONLINE: %s] wyplata %s$\n",buf,xnick,xuid,nonline,xwyplata); Info(playerid,buf); Bo nie w tym przedziale klamrowym jest. Raz że powinien być sam format w formie pętli ale najlepiej innej niż buf bo buf się nadpisuje pętlą MySQL.
    I wykonanie powinno być w innym przedziale. Bo obecnie gui czy co tam masz zamiast wyświetlić się graczowi 1 raz będzie się wyświetlać 40 razy. Więc to spam
  23. Like
    ziom123 przyznał reputację dla Wilhelmmysql odczyt listy pracownikow   
    Z taką formą zapisu jeszcze nie miałem do czynienia... Ale jeżeli się nie mylę to:
     
    1: Dla pewności każdą funkcję dawaj z tym znakiem "`nick`" (Bez >"<) .
    format(buf, sizeof(buf),"SELECT nick, frakcja, online, wyplata, uid FROM `Gracze` WHERE `frakcja` = '%d' ORDER BY `frakcja` DESC LIMIT 40", PlayerInfo[playerid][Frakcja]); 2: Skoro definiujesz wartości dla 100 zmiennych i 10 zmiennych czego osobiście nie rozumiem bo pętla leci Ci chyba do 40 a żeby było tego mało to zmienne podałeś bez wartości pętli.
     
    3: Co robi tam jakaś spamiąca funkcja przy funkcji zczytywania MySQL?
     
    4: Za duży chaos żeby bez Twojej koncepcji zrozumieć co miałeś dokładnie na myśli... Przynajmniej jak dla mnie ;D
  24. Like
    ziom123 przyznał reputację dla BaLLmysql odczyt listy pracownikow   
    Dwa razy formatujesz tablicę buf - najpierw do listy pracowników następnie do pobierania rekordu z bazy danych i przez to się buguje, użyj dwóch różnych tablic. W dodatku wyświetlasz graczowi tę listę w pętli - użyj tej funkcji poza pętlą, żeby wszyscy pracownicy zostali pobrani z bazy danych.
  25. Like
    ziom123 przyznał reputację dla MakuFunkcja   
    Sprawdzaj czy się przeteleportował w OnPlayerUpdate.

    new Float:CheckPos[MAX_PLAYERS][3]; new CheckNow[MAX_PLAYERS]; stock SetPlayerPosEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); CheckPos[playerid][0] = x; CheckPos[playerid][1] = y; CheckPos[playerid][2] = z; CheckNow[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(CheckNow[playerid] == 1) { CheckNow[playerid] = 0; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) { TempBanPlayer(playerid, -1, 0, 7, 0, 0, "NOP SetPlayerPos"); } if(!DoInRange(10.0, playerid, CheckPos[playerid][0],CheckPos[playerid][1],CheckPos[playerid][2]))//zwiekszony dystans do 10 "w razie w" { TempBanPlayer(playerid, -1, 0, 7, 0, 0, "NOP SetPlayerPos"); } } return 1; } Wtedy sprawdzi dopiero wtedy kiedy się faktycznie przeteleportuje.Radzę Ci to najpierw przetestować, weź jakąś osobe do tego co ma internet z orange na krańcu świata i kompa na pasjansa
×