Skocz do zawartości

Kukikovsky.

Użytkownik
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kukikovsky.

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Kukikovsky.

    Unknown problem

    jak się jest w 5 klasie podstawówki i jest się na momencie poznawania takich słów jak 'have' czy 'change' no to nie bierz się za to. translator w tłumaczeniu małych tekstów się przydaje, ale nie przy takim tekscie.
  2. Kukikovsky.

    Pytanie o ip

    byla jakas funkcja sprawdzająca pochodzenie ip, wystarczy chwile poszukac
  3. Kukikovsky.

    (GTD) HRV RP

    nie do odpalenia, tak tylko mowie
  4. Kukikovsky.

    Exp za tag

    najpierw sprawdz za pomoca GetPlayerName, czy w nicku jest [MZS], jeżeli tak - użyj timera i wykonaj komende dodawania expa. jeżeli nie, nie wykonuj nic. proste - jeżeli tego nie potrafisz zrobić, to za otwieranie serwera sie nie bierz
  5. Kukikovsky.

    Kolejny problem..

    no wypierdol te linijki. 45, 103, 104 i tak dalej - TE CO MASZ NA ŚRODKU KODU W NAWIASIE. to numery linijek ktore musisz usunac
  6. Kukikovsky.

    Kolejny problem..

    usuń linijki ktore masz w nawiasach, po prostu musi sie to juz powtarzac w kodzie
  7. Kukikovsky.

    Checkpointy

    public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 12, 10.0); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Wszedles w checkpoint, jednoczesnie wypierdalajac sie w powietrze."); DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Opusciles checkpoint'a!"); return 1; } wklej to
  8. Kukikovsky.

    Checkpointy

    public OnPlayerSpawn(playerid) { SendClientMessage(playerid, Czerwony, "Odrodziles sie, gratulacje!"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 140.27, -150.99, 1.58, 10.0); return 1; } pewnie ostatnią cyfrę w setplayerchecpoint miałeś 0, a to jest wielkość tego checkpointa. wklej to co wstawilem i powiedz czy dziala.
  9. Kukikovsky.

    Checkpointy

    public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 12, 10.0); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Wszedles w checkpoint, jednoczesnie wypierdalajac sie w powietrze."); /*DisablePlayerCheckpoint(playerid);*/ // usun komentarz, jeżeli chcesz aby po wejsciu w checkpointa, on zniknal. return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Opusciles checkpoint'a!"); return 1; } na przykład.
  10. Kukikovsky.

    Checkpointy

    http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:SetPlayerCheckpoint
  11. Kukikovsky.

    Problem z komplikacją

    na poczatku kodu gdzies wjeb #pragma tabsize 0
  12. Kukikovsky.

    sublime text 2

    View -> Syntax -> C++
  13. Kukikovsky.

    Problem z rejka

    skrypt rejestracji autorski jest mój, nie miałeś funkcji do zapisu gracza, więc fajnie się masz. pomagać polakowi, zjebany kraj, a ty na jego czele
  14. Kukikovsky.

    mySantos.pl | GitHub

    sprawdz?
  15. Kukikovsky.

    Problem z rejka

    http://pastebin.com/1iRea8iN - zmodyfikuj sobie to. dodatkowo tak ma wygladac disconnect public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { ZapisGracza(playerid); return 1; } a tak connect public OnPlayerConnect(playerid) { new Gracz [64]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Gname,sizeof(Gname)); format(Gracz,sizeof(Gracz),"/Gracze/%s.inc",Gname); if(dini_Exists(Gracz)) { ShowPlayerDialog(playerid, LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Logowanie","Witaj na serwerze.\nPodaj haslo aby sie zalogowac.","Zaloguj","Anuluj"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, REJESTRACJA, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Rejestracja","Witaj na serwerze.\nWpisz haslo aby sie zarejestrowac.","Zarejestruj","Anuluj"); } return 1; } //w formatach nie zapomnij zmienic z "Gracze" na "konta"
×