Skocz do zawartości

Master_Serwer

Użytkownik
  • Zawartość

    492
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Master_Serwer w dniu 28 Luty 2015

Użytkownicy przyznają Master_Serwer punkty reputacji!

O Master_Serwer

  • Tytuł
    Majster
  • Urodziny 03.11.1996

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Nazwa serwera
    Polski Master Serwer
  • Typ serwera
    DeathMatch
  • Adres IP

Ostatnie wizyty

566 wyświetleń profilu
  1. Master_Serwer

    Nowe obiekty ?

    Siema, Chciałem skorzystać z nowych obiektów SAMP'a 0.3.7, więc mam dwa pytanka: Czy one w ogóle są ? Jak się tam dostać ? Chodzi o te:
  2. Master_Serwer

    Serwer się wyłącza...

    Ale lepiej mieć ułożony kod, jak nie potrafisz to ta strona zrobi to za Ciebie: http://codegenerators.pl/
  3. Master_Serwer

    Errory przy robieniu pickup'ow [Mały Problem]

    Ten kod wklej: if(pickupid == bron) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); } Tutaj: public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } Ma wyglądać tak: public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == bron) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); } return 1; }
  4. Master_Serwer

    [Errors] komenda /zaladuj

    stock StworzCheckPoint(playerid) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new pid = GetVehicleModel(vehicleid); new Random = random(sizeof(PunktyRozladunku)); gGracz[playerid][checkx] = PunktyRozladunku[Random][0]; gGracz[playerid][checky] = PunktyRozladunku[Random][1]; gGracz[playerid][checkz] = PunktyRozladunku[Random][2]; if(pid == 413 || pid == 440 || pid == 459 || pid == 482 || pid == 498) { gGracz[playerid][pojazdzleceniowy] = vehicleid; } else { gGracz[playerid][pojazdzleceniowy] = vehicleid; } SetPlayerCheckpoint(playerid, gGracz[playerid][checkx],gGracz[playerid][checky],gGracz[playerid][checkz], 7.0); return 1; }
  5. Master_Serwer

    SetMaterialObject

    Dzięki
  6. Master_Serwer

    [Errors] komenda /zaladuj

    enum Nazwa { Float:checkx, Float:checky, Float:checkz, } new gGracz[MAX_PLAYERS][Nazwa];
  7. Master_Serwer

    SetMaterialObject

    Witam, Mam problem z Texturami obiektów ( chodzi o pętle). Są 3 pętle lecz tylko jedna z nich się wykonuje, ta pierwsza..Próbowałem zmieniać kolejność, wpakować wszystko do jednej pętli,dawać odległości pomiędzy pętlami ale to samo się dzieje, nie wiem może źle zrobiłem pętle ale dla mnie jest wszystko okej.Męczę się z tym od 2-óch dni i nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje. Proszę o pomoc! Z góry dziękuje. KOD: public OnGameModeInit() { .... .... .... for(new x = 0;x <= 15; x++) { SetObjectMaterial(MaterialParkingBiblioteka[x],0, 13734, "hillcliff_lahills", "des_ranchwall1", 0xFFFFFFFF); } for(new z = 0;z <= 117; z++) { SetObjectMaterial(WindaObject[z], 0, 8839, "vgsecarshow", "sw_brewbrick01", 0xFFFFFFFF); } for(new y = 0;y <= 12; y++) { SetObjectMaterial(MaterialDachBiblioteka[y],0, 8675, "wddngchpl02", "shingles6", 0xFFFFFFFF); } return 1; } /* ​MaterialParkingBiblioteka- jest ich 15 do podmianki. WindaObject - jest ich 117 do podmianki. ​MaterialDachBiblioteka- jest ich 12 do podmianki. */
  8. Master_Serwer

    Problem z komendami

    Teraz powinno być okej, jeżeli masz warunek to daj return 1; , w ten sposób kod nie poleci dalej tylko zatrzyma się, gdy gracz nie spełnia wymaganych warunków. CMD: spawnvehicle(playerid, params[]) { if (PlayerIsMod(playerid)) { new pid, vehid; if (sscanf(params, "dd", pid, vehid)) return SendClientMessage(playerid, K_CYAN, "Użyj /spawnvehicle [ID] [ID Pojazdu]"); else if (!IsPlayerConnected(pid)) return SendClientMessage(playerid, K_CYAN, "Nieprawidłowe ID gracza!"); else if (!(400 <= vehid <= 611)) // tu jest sprawdzanie id modelu return SendClientMessage(playerid, K_CYAN, "Nieprawidłowe ID modelu!"); else // a tu nawet się nie zagłębiałem co jest, ale jak tak patrzę to jest ok { new str[100]; CreatePlayerVehicle(pid, vehid); format(str, sizeof str, "[%i] %s zrespawnował Ci pojazd %s!", playerid, PlayerName(playerid), GetVehicleName(vehid)); SendClientMessage(pid, K_CYAN, str); format(str, sizeof str, "Dałes graczowi [%i] %s pojazd %s!", PlayerName(pid), pid, GetVehicleName(vehid)); SendClientMessage(playerid, K_CYAN, str); } } else SendClientMessage(playerid, K_RED, "Nie jestes moderatorem!"); return 1; }
  9. Master_Serwer

    Problem, brak następstwa przy wybieraniu skinów

    Skoro Textdrawy mają różne koordynaty i jedengo, czy tam kilku z nich nie widać to spróbuj tak jak koledzy pisali wyżej, edytować (TextdrawString) jeden ten który Ci się wyświetla. Jeżeli w tym tkwi problem to rób od nowa Textdrawy o tych samy koordach w ten sposób co teraz jest. Polecam: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString
  10. Master_Serwer

    Problem podczas dodawania komendy dotacja

    Ku*rwa mać, po co piszesz to samo co inni użytkownicy ? Jak widzisz twoja odpowiedź wnosi to samo co moja. Spotykam już się 3 raz z Tobą...
  11. Master_Serwer

    Problem podczas dodawania komendy dotacja

    public OnPlayerConnect(playerid) { new nazwa[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; GetPlayerName(playerid,nazwa,sizeof(nazwa)); format(string,sizeof(string),"{FFFFFF}Z serwerem połączył się gracz %s - {FFFFFF}{1C86EE}Witamy na Polskim Full Party!{FFFFFF}",nazwa); SendClientMessageToAll(0xFFFFFF,string); print(" "); print(string); print(" "); //.. TextDrawShowForPlayer(playerid, Powitanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Powitanie1); //.. grant[playerid] = false; new Gracz [64]; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,PlayerName,sizeof(PlayerName)); format(Gracz,sizeof(Gracz), KONTA ,PlayerName); if(dini_Exists(Gracz)) { ShowPlayerDialog(playerid, LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Logowanie","{FFFFFF} Witamy ponownie na Polskim Serwerze SWAT.{FFFFFF}\n\n{1C86EE}Ten nick został wcześniej zarejestrowany.{FFFFFF}\n{FFFFFF} Proszę wpisać hasło do swojego konta:{FFFFFF}", "Zaloguj", "Wyjdz"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, REJESTRACJA, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"{FFFFFF}Rejestracja","{1C86EE}Nie posiadasz jeszcze konta?\n{FFFFFF}Aby móc grać na serwerze musisz się zarejestrować!{1C86EE}\nUstaw swoje unikalne hasło! :)","Zarejestruj","Anuluj"); } return 1; }
  12. Master_Serwer

    Bład z informacja gdy gracz wchodzi na serwer

    O Mamusiu ! SendClientMessageToAll(0xFFFFFF,string);
  13. Master_Serwer

    Bład z informacja gdy gracz wchodzi na serwer

    Twój kod: format(string,sizeof,(string),"Gracz %s wszedl na serwer!",nazwa; zamień na ten: format(string,sizeof,(string),"Gracz %s wszedl na serwer!",nazwa);
  14. Master_Serwer

    Problem z aktualizowaniem td chowanego, wpisywanie komend 2x.

    CMD:ch(playerid) { if(Szukajacy[playerid]) return SCM(playerid,C_RED,""WE" "R"Jesteś już zapisany(a) jako szukający!"); if(ChWystartowala) return SCM(playerid,C_RED,""WE" "R"Zabawa już wystartowała!"); if(ChowanyZapisany[playerid]) return SCM(playerid,C_RED,""WE" "R"Zapisałeś(aś) się już na chowanego!"); if(ChNum > -1 && ChNum < 50) { ChowanyKandydat[ChNum] = playerid; ChowanyZapisany[playerid] = true; ChNum ++; SPD(playerid,D_NONE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{00BFFF}Chowany","Zapisałeś(aś) się na zabawę w chowanego.","Zamknij",""); //SCM(playerid,C_GREEN,""W"*(CH) "G"Zapisałeś się na zabawę w "G2"chowanego"G"! Aby się wypisać wpisz "G2"/chexit"G"."); ZapisyUpdate(); PlayerPlaySound(playerid,1150,0.0,0.0,0.0); } else { SCM(playerid,C_RED,""WE" "R"Zapisało się 50 garczy i jest to maksimum! Spróbuj następnym razem"); } if(ChNum == 5 && !ChStarted) { SCMA(C_WHITE," {00C7D1}*(CH) "W"Chowany wystartuje za {00C7D1}20 sek. "W"(Zapisy nadal trwają!)"); KillTimer(ChEndTimer); ChEndTimer = SetTimer("ChowanyAutoEnd",600000,false); ZabawaCH = SetTimer("ChowanyWyznaczArene",20000,false); ChStarted = true; } return 1; } Komenda tu nie ma nic do znaczenia, tylko nalicza.Pokaż public ZapisyUpdate.
  15. Master_Serwer

    Usunięcie licznika paliwa

    2@UP Teraz to żeś poleciał... coś jeszcze Pan sobie życzy ? Za przeproszeniem rusz d*pę i sobie usuń... co za problem ?! Znajdź zmienną typu PALIWO itp. i usuwaj.Będziesz miał errory, że nie ma takiej zmiennej utworzonej jak np. new paliwo;, która występuje w innej części kodu. Sprawdzasz wtedy w jakiej linijce została użyta ta zmienna (wyskoczy error, numer linijki jest na początku błędu w nawiasie) i usuwasz wszystko związane z paliwem, kompilujesz, sprawdzasz na serwerze czy wszystko usunięte jak tak to dobrze, jak nie to powtarzasz tą czynność. No j*****ole co za ludzie, wstyd pisać o takich rzeczach "Proszę o usunięcie mi paliwa ze skryptu".Wystarczy zajrzeć do kodu a nie od razu rezygnować, po otwarciu widać gołym okiem zmienne Paliwo,GlobalnePaliwo.Pozdrawiam!
×