Skocz do zawartości

Tweekaz

Użytkownik
  • Zawartość

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tweekaz

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

684 wyświetleń profilu
  1. Tweekaz

    Rozdzielenie Float

    Nie wiem znowu jakim cudem, ale wszystko działa już jak należy. Do zamk.
  2. Tweekaz

    Rozdzielenie Float

    Narazie jakoś działa, nie wiem czemu. Mam następny problem, nie pobiera mi wszystkich pozycji tylko jedną i przez to ustawia w następnych taką samą. Czyli wszystkie 10 pojazdów stworzonych są w sobie. for(new UstPozStart; UstPozStart < 10; UstPozStart++) { str[0] = EOS; format(str,sizeof(str),"C%d_Spawn",UstPozStart); sscanf(dfile_ReadString(str), "p<,>fff", MenadzerGracz[playerid][ppos][0],MenadzerGracz[playerid][ppos][1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2]); format(test,sizeof(test),"%s:%0.5f,%0.5f,%0.5f", str ,MenadzerGracz[playerid][ppos][0],MenadzerGracz[playerid][ppos][1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2]); SendClientMessage(playerid,-1,test); format(str,sizeof(str),"Pozycja startowa: %d",UstPozStart); MenadzerGracz[playerid][Zmienna3dtextCP][UstPozStart] = Create3DTextLabel(str,-1,MenadzerGracz[playerid][ppos][0],MenadzerGracz[playerid][ppos] [1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2],50.0,0,1); MenadzerGracz[playerid][ZmiennaPojazdu][UstPozStart]= CreateVehicle(dfile_ReadInt("CarModel"),MenadzerGracz[playerid][ppos] [0],MenadzerGracz[playerid][ppos][1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2], dfile_ReadInt("Angle"),214,214,-1); Attach3DTextLabelToVehicle(MenadzerGracz[playerid][Zmienna3dtextCP][UstPozStart], MenadzerGracz[playerid][ZmiennaPojazdu][UstPozStart],0.0,0.0,0.0); PutPlayerInVehicle(playerid, MenadzerGracz[playerid][ZmiennaPojazdu][0], 0); } w pliku .dini C0_Spawn=2395.40063,-1729.25036,13.10200 C1_Spawn=2395.60063,-1729.25036,13.10200 C2_Spawn=2395.80063,-1729.25036,13.10200 C3_Spawn=2407.19311,-1729.53662,13.03909 C4_Spawn=2415.94946,-1729.73205,13.11563 C5_Spawn=2420.08422,-1734.91442,13.20766 C6_Spawn=2424.29858,-1729.56066,13.32847 C7_Spawn=2426.78613,-1734.94750,13.19072 C8_Spawn=2431.78881,-1729.08996,13.30578 C9_Spawn=2431.78881,-1729.08996,13.30578 Chatlog: [09:11:59] C0_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:11:59] C1_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C2_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C3_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C4_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C5_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C6_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C7_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C8_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200 [09:12:00] C9_Spawn:2395.40063,-1729.25036,13.10200
  3. Tweekaz

    Rozdzielenie Float

    Gdzie ty to masz? Wymyśliłem takie coś format(str,sizeof(str),"C%d_Spawn",UstPozStart); format(str2,sizeof(str2),"%f", dfile_ReadFloat(str)); sscanf(str2, "p<,>fff", MenadzerGracz[playerid][ppos][0],MenadzerGracz[playerid][ppos][1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2]); Ale też jest 0.0000 na x,y,z
  4. Wita, mam problemosa. Chce wczytać i rozdzielić zmienną Float na x, y i z , i użyć jej do 3dtextu. No ale nie działa format(str,sizeof(str),"C%d_Spawn",UstPozStart); sscanf(dfile_ReadFloat(str), "p<,>fff", MenadzerGracz[playerid][ppos][0],MenadzerGracz[playerid][ppos][1],MenadzerGracz[playerid][ppos][2]); Menadzer.pwn(730) : error 035: argument type mismatch (argument 1) w pliku C0_Spawn=2403.32421,-1735.10083,13.07629 Jak pobrać to i rozdzielić na x = Menadzerppos[0] y = Menadzerppos[1] z = Menadzerppos[2 ] ??
  5. Tweekaz

    WTF

    Działa,dzięki wielkie
  6. Tweekaz

    WTF

    http://pastebin.com/ekHUQ7mE
  7. Witam, dało by się posegregować ID obiektów w CreateDynamic od np. największego albo od najmniejszego?
  8. Tweekaz

    Kółko z obiektów.

    No jakieś funkcje czy coś. Bo nie robiłem takich rzeczy jeszcze
  9. Witam, jak zrobić, takie coś: Stoję w danym miejscu, i chce stworzyć na około siebie X liczbę obiektów, żeby tworzyły kółko w okół mnie. Nie muszą się łączyć obiekty, tylko były X metrów równo oddalone ode mnie. Dajmy np obiektów 360 i 100 metrów oddalone ode mnie i mają tworzyć kółko i rotacja też od 0 do 360.
  10. Tweekaz

    Objekty samp! HELP!!!!! CUSTOM.img Pliki .col

    Wiem, że trzeba wpisać ID obiektu i nazwe
  11. Tweekaz

    nazwa pojazdu po wpisaniu jego ID

    Okej, a jak zrobić żeby było na odwrót? że jak wpisze nazwe pojazdu to mu się wyświetli ID?
  12. Tweekaz

    Objekty samp! HELP!!!!! CUSTOM.img Pliki .col

    U mnie nie jest pusty
  13. Tweekaz

    nazwa pojazdu po wpisaniu jego ID

    Wyskakują mi dziwne liczby na chatcie, jakby różnica dwóch liczb (?) //edit. zmieniłem %s na %d i działa. Dzięki
  14. Witam, na swoje potrzeby zrobiłem testową komende, która miała by wyświetlać nazwe pojazdu po wpisaniu ID w komendę, a później potrzebne mi to w dialogu będzie. test.pwn(48) : error 035: argument type mismatch (argument 1) test.pwn(54) : error 029: invalid expression, assumed zero #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dfile> new String[100]; new VehicleNames[][] = { "Landstalker", "Bravura", "Buffalo", "Linerunner", "Perrenial", "Sentinel", "Dumper", "Firetruck", "Trashmaster", "Stretch", "Manana", "Infernus", "Voodoo", "Pony", "Mule", "Cheetah", "Ambulance", "Leviathan", "Moonbeam", "Esperanto", "Taxi", "Washington", "Bobcat", "Whoopee", "BF Injection", "Hunter", "Premier", "Enforcer", "Securicar", "Banshee", "Predator", "Bus", "Rhino", "Barracks", "Hotknife", "Trailer", "Previon", "Coach", "Cabbie", "Stallion", "Rumpo", "RC Bandit", "Romero", "Packer", "Monster", "Admiral", "Squalo", "Seasparrow", "Pizzaboy", "Tram", "Trailer", "Turismo", "Speeder", "Reefer", "Tropic", "Flatbed", "Yankee", "Caddy", "Solair", "Berkley's RC Van", "Skimmer", "PCJ-600", "Faggio", "Freeway", "RC Baron", "RC Raider", "Glendale", "Oceanic","Sanchez", "Sparrow", "Patriot", "Quad", "Coastguard", "Dinghy", "Hermes", "Sabre", "Rustler", "ZR-350", "Walton", "Regina", "Comet", "BMX", "Burrito", "Camper", "Marquis", "Baggage", "Dozer", "Maverick", "News Chopper", "Rancher", "FBI Rancher", "Virgo", "Greenwood", "Jetmax", "Hotring", "Sandking", "Blista Compact", "Police Maverick", "Boxville", "Benson", "Mesa", "RC Goblin", "Hotring Racer A", "Hotring Racer B", "Bloodring Banger", "Rancher", "Super GT", "Elegant", "Journey", "Bike", "Mountain Bike", "Beagle", "Cropduster", "Stunt", "Tanker", "Roadtrain", "Nebula", "Majestic", "Buccaneer", "Shamal", "Hydra", "FCR-900", "NRG-500", "HPV1000", "Cement Truck", "Tow Truck", "Fortune", "Cadrona", "FBI Truck", "Willard", "Forklift", "Tractor", "Combine", "Feltzer", "Remington", "Slamvan", "Blade", "Freight", "Streak", "Vortex", "Vincent", "Bullet", "Clover", "Sadler", "Firetruck", "Hustler", "Intruder", "Primo", "Cargobob", "Tampa", "Sunrise", "Merit", "Utility", "Nevada", "Yosemite", "Windsor", "Monster", "Monster", "Uranus", "Jester", "Sultan", "Stratium", "Elegy", "Raindance", "RC Tiger", "Flash", "Tahoma", "Savanna", "Bandito", "Freight Flat", "Streak Carriage", "Kart", "Mower", "Dune", "Sweeper", "Broadway", "Tornado", "AT-400", "DFT-30", "Huntley", "Stafford", "BF-400", "News Van", "Tug", "Trailer", "Emperor", "Wayfarer", "Euros", "Hotdog", "Club", "Freight Box", "Trailer", "Andromada", "Dodo", "RC Cam", "Launch", "Police Car", "Police Car", "Police Car", "Police Ranger", "Picador", "S.W.A.T", "Alpha", "Phoenix", "Glendale", "Sadler", "Luggage", "Luggage", "Stairs", "Boxville", "Tiller", "Utility Trailer" }; CMD:test(playerid, params[]) { new id; if(sscanf(params, "d", id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00CDFFFF, "test"); ERROR -> format(String,sizeof(String),"%s.", GetVehicleName(id)); SendClientMessage(playerid, 0x00CDFFFF ,String); return 1; } stock GetVehicleName(text[]) { ERROR -> format(String,sizeof(String),"%s", VehicleNames[text[] - 400]); return String; }
  15. Tweekaz

    enum i zmiena Float:pos[3]

    Tak działa
×