Skocz do zawartości

NikeKST

Użytkownik
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana NikeKST w dniu 1 Czerwiec 2016

Użytkownicy przyznają NikeKST punkty reputacji!

O NikeKST

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu
  1. NikeKST

    Teleporty w domu

    if(IsInHouse[playerid] == 1) { if(strfind(cmdtext,"report",true) == -1 && strfind(cmdtext,"pm",true) == -1 && strfind(cmdtext,"l",true) == -1 ) { SendClientMessage(playerid, GREEN, "{BFBF40}W domu nie możesz używać żadnej komendy. (Wyjątek /l, /report, /pm)"); return 0; } }
  2. a_samp.inc najnowszy pobierz
  3. NikeKST

    Nie odbiera paliwa

    forward OdbierzPaliwo(); public OdbierzPaliwo() { for(new playerid = 0; playerid < GetPlayerPoolSize()+1; playerid++) { if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) continue; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(engine == 1) { if(Fuel[vehicleid] > 0) { new mid = GetVehicleModel(vehicleid); if(mid == 509 || mid == 481 || mid == 510) { return 1; } else { new Speed = PobierzPredkoscPojazdu(vehicleid); if(Speed <= 5){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 5 && Speed <= 10){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 10 && Speed <= 30){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.2; } if(Speed > 30 && Speed <= 50){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid]- 0.3; } if(Speed > 50 && Speed <= 70){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.4; } if(Speed > 70 && Speed <= 90){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.5; } if(Speed > 90 && Speed <= 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.7; } if(Speed > 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.8; } } } } } return 1; } Masz, spróbuj tak a ile wynosi to MAX_PALIWO_REST ?
  4. NikeKST

    Nie odbiera paliwa

    Pomyśl zanim napiszesz Zmień pętle z MAX_VEHICLES na MAX_PLAYERS i usun argument (playerid) z funkcji
  5. NikeKST

    Przepisz kod

    usuń je ręcznie, w czym problem?
  6. NikeKST

    Komenda Kick

    Nie aktualizuj sscanfa to raczej nic nie da, to jest niedopracowane (to w czym jest błąd, a błąd jest w tym 'u') if(sscanf(params, "us", id, powod)){SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "/kick <id> <powod<");return 1;} zmień 'u' na 'i' lun 'd' no i 's' spowrotem na 's[255]
  7. NikeKST

    Komenda nie działa

    Nie łatwiej, bo podałeś źle if(gGracz[playerid][Frakcja] == 3) return SendClientMessage(playerid, -1, "*** Nie jesteś medykiem!"); if(gGracz[playerid][Frakcja] == 3) return SendClientMessage(playerid, -1, "*** Nie jesteś medykiem!"); tu musi być != bo w przypadku problemu użytkownika forum 3 to jest medyk czyli stosuijemy negację. if(sscanf(cmdtext, "u", pID)) return SendClientMessage(playerid, -1, "*** Użyj: /ulecz [ID Gracza]"); skąd tyś tu wziął cmdtext? jak w argumencie komendy jest params? Ma być tak dcmd_ulecz(playerid, params[]) { if(gGracz[playerid][Frakcja] != 3) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie jesteś medykiem bo nie masz frakcji ustawionej na poziom 3"); new id; if(sscanf(params, "d",id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"UŻYJ:/ulecz [ID]"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Gracz nie jest aktywny!"); SetPlayerHealth(id, 100); new string[144]; format(string, 144, "Zostałeś uleczony przez medyka %s!", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(id,COLOR_RED, string); format(string, 144, "Uleczyłeś gracza %s", PlayerName(id)); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); return 1; }
  8. NikeKST

    Pojazdy

    Co do 4. stock IsPlayerFacingVehicle(playerid, vehicleid) { new Float:zX, Float:zY, Float:zZ, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:ang; if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0; GetVehiclePos(vehicleid, X, Y, Z); GetPlayerPos(playerid, zX, zY, zZ); if( Y > zY ) ang = (-acos((X - zX) / floatsqroot((X - zX)*(X - zX) + (Y - zY)*(Y - zY))) - 90.0); else if( Y < zY && X < zX ) ang = (acos((X - zX) / floatsqroot((X - zX)*(X - zX) + (Y - zY)*(Y - zY))) - 450.0); else if( Y < zY ) ang = (acos((X - zX) / floatsqroot((X - zX)*(X - zX) + (Y - zY)*(Y - zY))) - 90.0); if(X > zX) ang = (floatabs(floatabs(ang) + 180.0)); else ang = (floatabs(ang) - 180.0); new Float:russia; GetPlayerFacingAngle(playerid, russia); if(ang-russia<-130 || ang-russia>130) return 0; else return 1; } Możesz odrazu to przerobić żeby była sama funkcja IsPlayerFacingVehicle(playerid) a w tym pętla returnująca id pojazdu, albo tego stocka w pętle włożyć i sprawdzać, jak patrzy to wtedy pokazujesz informacje jak chcesz, GUI, TextDraw Co do 5. Da się to zrobić podobnie jak z pojazdami, jak to pisałem to nie doczytałem do końca Twojego (z tym glockiem mi się zmieszało), bo jest funkcja, która po strzeleniu w obiekt zwraca jego id i wtedy można robić wszystko
  9. NikeKST

    Pojazdy

    Tą funkcją można przyczepić pojazd do pojazdu. Można zrobić nawet kulig z 10 pojazdów, a nawet i więcej, ale przy skręcie przy tak dużej ilości wylecą w powietrze.
  10. NikeKST

    Pojazdy

    3. https://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachTrailerToVehicle 4. Da 5. Istnieje
  11. NikeKST

    Dynamiczne ceny paliw

    Aż tak chcesz przekombinować? Szkoda zachodu żeby robić coś takiego, zrób sobie ręcznie, w pliku np. min = 4.5 max = 4.7 I teraz niech losuje sobie na każdej stacji między 4.5 a 4.7 (np wylosuje 4.62 itp.) Ja mam aktualnie zrobione właśnie w taki sposób, definicje minimalnej ceny i maksymalnej i założmy na jednej stacji jest 6 punktów takich do wpisania komendy obok dystrybutoró to skrypt sprawdza czy na tej stacji już ustalono losową cene jeśli nie to ustala i reszcie obok daje taką samą cene. Co każde wgranie aktualizacji na serwer czy jakiś poprawek sprawdzaj np u siebie w mieście ile kosztuje cena za litr i poprostu zrób sobie przedział i go wklep, dla przykładu u Ciebie jest za 4.79zł/l to zrób sobie w GM przedział od 4.7 - 4.9, albo podobnie. Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie, wpływ skryptu na rozgrywkę jest zerowy dlatego też niepotrzebny.
  12. NikeKST

    pętla nie działa?

    Ziomuś, ale pieprzysz farmazony, zrobiłeś coś, a może widziałeś kiedykolwiek język pawn? Nie wiesz wgl jak działa pętla for ;_: Moim zdaniem zmienna BayCache jest dwutablicowa w sensie BayCache[ilosc][enum] i ty o tym zapominasz. #define MAX_BAYS 3 forward ShowBays(playerid); public ShowBays(playerid) { for(new id = 0; id < MAX_BAYS; id++) { SetPlayerMapIcon(playerid, 12, BayCache[id][bPosX], BayCache[id][bPosY], BayCache[id][bPosZ], 51, 0, MAPICON_LOCAL); } return 1; } Już prędzej coś takiego
  13. TogglePlayerSpectate mu ustaw na true
  14. NikeKST

    [ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób

    No bo masz format w złym miejscu Zamieniłem jeszcze zapytania na takie jakie wg mnie powinny być i format jest już na swoim miejscu. new gloves = GetPlayerUsedItem(playerid, ITEM_TYPE_GLOVES); if( gloves > -1 ) //Jeśli ma w użyciu rekawiczki to nie zostawiaj sladow palcow { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Masz założone rękawiczki, dlatego na przedmiocie nie zostają odciski palców."); mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0 WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_uid])); return 1; } else { format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]); //Odcisk palca mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_finger` = '%s', `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0 WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_finger], Item[itemid][item_uid])); return 1; }
  15. NikeKST

    [ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób

    new gloves = GetPlayerUsedItem(playerid, ITEM_TYPE_GLOVES); if( gloves != -1 ) //Jeśli ma w użyciu rekawiczki to nie zostawiaj sladow palcow return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Masz założone rękawiczki, dlatego na przedmiocie nie zostają odciski palców."); format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]); //Odcisk palca mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_finger` = '%s', `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0 WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_finger], Item[itemid][item_uid])); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, sprintf("Odcisk postaci: %s odcisk na podniesionym przedmiocie: %s", pInfo[playerid][player_finger], Item[itemid][item_finger]));
×