Skocz do zawartości

SA:MP

Użytkownik
  • Zawartość

    744
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SA:MP

  • Tytuł
    Ekspert

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    48173918

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

1069 wyświetleń profilu
  1. SA:MP

    [ROZWIĄZANY]ID Gracza

    Thx. Można przenieść do rozwiązanych.
  2. SA:MP

    [ROZWIĄZANY]ID Gracza

    Nie chodzi mi o to... Chodzi mi o funkcje sprawdzającą czy gracz ma np. id 0 i jeźeli ma to wysyła mu jakąś wiadomość
  3. SA:MP

    [ROZWIĄZANY]ID Gracza

    Witam. Mam pytanie. Czy jest coś takiego, że jak gracz wchodzi na serwer i ma np. id 0 to wysyła mu jaką wiadomość lub coś?
  4. SA:MP

    [ROZWIĄZANY]Respienie się pod domkiem

    Dziękuję. Temat można przenieść do rozwiązanych. EDIT: Jutro ci dam Lubię to bo dzisiaj już limit wykorzystałem
  5. Witam. Mam taki problem. Robiłem dodawanie współlokatora do domku. I podczas spawnowania się nastąpił jeden problem. Gracz owner zamiast w domku respi się w bazie czyli pozycja spawnx, spawny,spawnz a gracz owner2 normalnie respi się na pozycjach x,y,z. Oto kod: http://pastebin.com/X2BhxujD
  6. Ok, działa. Dziękuję za pomoc. Temat można przenieść do rozwiązanych.
  7. Tak? CMD:car_next(p,a[]) { new query[256]; format(query,sizeof(query),"SELECT `id` FROM `vehicles` WHERE `sell`='0' LIMIT 1"); mysql_query(query); mysql_store_result(); if( mysql_num_rows() ) { car_next_fpoz[p] = 0; // ustawienie na następny z sell równe 0 //Przydałaby się kolumna zawierająca ID pojazdu z funkcji AddStaticVehicleEx ale ze nie widze takiej pozostaje się zadowolić UID z kolumny `id` new id, tmp_sql_id = mysql_fetch_int(); while(++id < MAX_VEHICLES ) { if( VehicleInfo[id][UID] == tmp_sql_id) { break; } } //teleportacja pojazdu SetVehiclePos(id,0.0,0.0,5.0); //przykład //// mysql_free_result(); } else { car_next_fpoz[p] = 0; // nie znaleziono nastepnego sell == 0 , wiec zaczynamy od początku //zakończono przeszukiwanie //kolejne wpisanie komendy przeszuka od poczatku... } return true; }
  8. Nadal nie działa Dobra coś wymyśle z tymi pojazdami. A taka sprawa jeszcze jedna. Bo jak wpisuję /car_next to teleportuje pojazd o id 1 i po ponownym wpisaniu /car_next teleportuje już pojazd o id 2 a nie 1. Powiesz mi jak zrobić aby teleportowało cały czas ten sam pojazd dopóki wartość sell wynosi 0?
  9. Teraz żadnego auta nie teleportuje.
  10. pisze Brak z dużej litery
  11. Niestety, nadal teleportuje pojazdy z owner Brak
  12. Ok, a jeszcze taka sprawa. Bo chcę aby teleportowało tylko te pojazdy, które mają sell 0 i owner nie może równać się brak, bo jeżeli równa się brak to nie teleportuje tego pojazdu.
  13. Po dodaniu car_next_f_poz[p] = 0; w OnPlayerConnect mam error 017: undefined symbol "car_next_fpoz"
  14. A jak zrobić aby sprawdzało pojazdy w bazie danych i który ma w polu sell 0 to teleportuje na jakąś pozycje? Jak zrobić to teleportowanie w daną pozycje to wię ale nwm jak zrobić, że wpisuję /car_next i poprostu sprawdza każdy pojazd po kolei i jeżeli ma w polu sell 0 to zatrzymuje się na nim teleportuje go w daną pozycję i po wpisaniu znowu /car_next sprawdza jaki pojazd ma w polu sell 0 to też go teleportuje. Tutaj daję wczytywanie pojazdów z mysql. Może się przyda do czegoś. stock LoadVehicles() // You might want to make this an public so you could call it on an timer. { new Query[800], id,i=0; format(Query, sizeof(Query), "SELECT `id`,`owner`,`model`,`price`,`x`,`y`,`z`,`a`,`sell`,`team`,`color1`,`color2`,`Paliwo`,`Przebieg`,`Ubezpieczenie1` FROM `vehicles`"); mysql_query(Query); mysql_store_result(); new num = mysql_num_rows(); while(mysql_fetch_row(Query,"|")) { if(num != 0) { LoadedInfo[Vehicles]++; id = LoadedInfo[Vehicles]; new idcheck; sscanf(Query, "p<|>ds[25]ddffffdddddfd",idcheck,VehicleInfo[id][Owner],VehicleInfo[id][Model],VehicleInfo[id][Price],VehicleInfo[id][Pos][xa],VehicleInfo[id][Pos][ya],VehicleInfo[id][Pos][za],VehicleInfo[id][Pos][aa],VehicleInfo[id][sell],VehicleInfo[id][TeamCar],VehicleInfo[id][Color1],VehicleInfo[id][Color2],VehicleInfo[id][Paliwo],VehicleInfo[id][Przebieg],VehicleInfo[id][Ubezpieczenie1]); new Co1 = VehicleInfo[id][Color1]; new Co2 = VehicleInfo[id][Color2]; new idcreate; idcreate = AddStaticVehicleEx(VehicleInfo[id][Model],VehicleInfo[id][Pos][xa],VehicleInfo[id][Pos][ya],VehicleInfo[id][Pos][za],VehicleInfo[id][Pos][aa],Co1,Co2, 60*10000); VehicleInfo[idcreate][UID] = idcheck; //format(Query, sizeof(Query), "SELECT `id` FROM `vehicles` WHERE id='%d'",idcheck); //mysql_query(Query); //mysql_store_result(); //mysql_fetch_row(Query,"|"); //sscanf(Query, "p<|>d",VehicleInfo[idcreate][UID]); //mysql_free_result(); if(strcmp(VehicleInfo[id][Owner],"Brak",false)) { SetVehicleNumberPlate(idcreate, VehicleInfo[id][Owner]); } else if(!strcmp(VehicleInfo[id][Owner],"Brak",false) && VehicleInfo[id][TeamCar] == 0) { SetVehicleNumberPlate(idcreate, "Publiczny"); } } i++; } mysql_free_result(); return printf("[AUTOMAT] Wczytano %d pojazdow!!!",i); }
×