Skocz do zawartości

PsT-dm.eu

Użytkownik
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PsT-dm.eu w dniu 7 Styczeń 2016

Użytkownicy przyznają PsT-dm.eu punkty reputacji!

O PsT-dm.eu

  • Tytuł
    Obserwator

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Nie wybrano

Ostatnie wizyty

381 wyświetleń profilu
  1. PsT-dm.eu

    [ROZWIĄZANY]Samp i jego (nie)zabezpieczenia

    Ps. "programisto" jak tam twoje serwery i akcje z PAULĄ? Widzę ewoluujesz. xD Pamdex Streamer odpada. Przy tej ilości teksturowanych obiektów pojawiają się problemy ze stabilnością.
  2. Cześć Znacie jakieś metody ustrzeżenia się kradzieży obiektów? Osobiście przetestowałem kilka metod które przyszły mi do głowy, ale i tak to nie przenosi pozytywnych rezultatów. Obiekty i tak kopiują się w całości.. Co prawda, testów dokonywałem na sampie 0.3z z recorderem pasującym do wersji R1 ale sposób działania jest chyba taki sam. Czy dłubanie w streamerze jest jakimś wyjściem? Czy gdzieś już zostało to zabezpieczone? Nie widzi mi się za bardzo tracić kilkaset godzin pracy na obiektach
  3. Skoro napisał że ostatni, znaczy, że jest ich kilka. LeL. Do tego polecam texture studio.
  4. Jak nie pozwala jak pozwala? myobject = CreateObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(myobject, 0, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(myobject, 1, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(myobject, 2, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(myobject, 3, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(myobject, 4, 19341, "egg_texts", "easter_egg01", 0xFFFFFFFF); I tak dalej. // Ale innych użytkowników forum to nie obrażamy.
  5. PsT-dm.eu

    [Płatne] Tworzenie Pasków Stanu - TextDraw

    Idź Pan w .. z taką robotą. Pozwalam Ci kopiować moją pracę. Chodzi mi o odświeżenie z jakimś ciekawym akcentem a nie o dwa boxy.
  6. PsT-dm.eu

    [ROZWIĄZANY]Błąd podczas odpalania serwera

    Moim zdaniem chodzi o to, o czym ten błąd mówi, ale nie jestem pewien. xD A tak na poważnie, zrób reinstall Microsoft Visual C++ 2010 SP1 lub spróbuj pobrać samo msvcr100d.dll i wrzucić do C/windows/system32 oraz do folderu z samp-serverem.
  7. PsT-dm.eu

    [Płatne] Tworzenie Pasków Stanu - TextDraw

    Zależy czego będziesz używał. Td , td z hudów czy sprite'ów? Tabelę sobie odpuść - 4 td na krzyż, takowej nie będę już używał. Zależy mi na uzyskaniu jakiegoś ciekawego efektu przejścia, tyle nie z użyciem "-". Tu to lepiej widać:
  8. PsT-dm.eu

    [Płatne] Tworzenie Pasków Stanu - TextDraw

    Coś takiego jesteś w stanie wykonać?
  9. PsT-dm.eu

    Odpowiedzi na proste pytania

    Per-player spokojnie przerobisz sobie pod wybierałkę stylów td a globalnych już nie c:
  10. PsT-dm.eu

    Ocena TD

    Te td są na serwerze od dawna.. Co do kolorów może chodzi Ci o to że na ssach są też inne barwy td. Sprawdź komendę /uikolory
  11. PsT-dm.eu

    Odpowiedzi na proste pytania

    Ma ktoś z Was pomysł jak emulować sterowność pojazdów podczas deszczowej pogody (mniejsza przyczepność, przyśpieszenie) bez graficznego deszczu?
  12. PsT-dm.eu

    Ocena TD

    Witam serdecznie Czy ktoś chciałby dostać projekt tych textdrawów? Oddam w dobre ręce.
  13. PsT-dm.eu

    Notpad++ kolorowianie składni

    Jakiej składni używasz? Jesteś pewien że ładujesz stosowną? Kiedyś miałem podobny problem, lecz nie działało mi odpowiednio tagowanie. Wszystko było spowodowane błędną składnią.
  14. PsT-dm.eu

    Jakie parametry techniczne wybrać?

    A pseudo serwery z moim gamemodem to gdzie? xD Mybb 1.8 z 50 użytkownikami online pobiera mi około 29mb ramu (info z debuga, nie powinno przekłamywać) Baza danych - tu już potrzeba jakiegoś speca który ma do czynienia z rp'kami które generują sporo zapytań? Serwer z 100 graczami online na niezbyt wydajnej mapie - zużycie 230 MHz i 60mb ramu.
×