Skocz do zawartości

ZInterA

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ZInterA

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Mam mały problem .. nie chcę robić nowego tematu, tylko potrzebuję jednej, konkretnej odpowiedzi. Podczas kompilowania jakiegokolwiek GM'a wyskakuje: "Unable to execute compiler.". Dodam, że zainstalowałem frameworka 3.5 ;)

  2. ZInterA

    System obiektów.

    Cześć. Edytuję GM GEO i zauważyłem, że System obiektów jest .. "klawiszowy". Chodzi o to, że obiektem poruszamy za pomocą klawiatury, więc teraz moje pytanie: Jak zmienić system obiektów na taki jak jest np. na LS-RP (elesce) ? public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { printf("Admin %d edytuje obiekt %d", playerid, objectid); if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT) { EditObject(playerid, objectid); } else { EditPlayerObject(playerid, objectid); } Tip(playerid, "Edytujesz obiekt!"); return 1; } Z góry dzięki
  3. ZInterA

    Strona na panel serwera

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem .. nie wiesz gdzie jest cPanel ?
  4. ZInterA

    Problem z chatem

    Wiadome
  5. ZInterA

    GameMode oparty o MySQL - Część 2

    Przydatne. Więcej tego!
  6. ZInterA

    MySQL - poradnik.

    Dobra robota.
  7. ZInterA

    Hosting - co najważniejsze?

    No, @up dobrze gadają. Anty DDoS, ceny oraz support. Również ważnym szczegółem są maszyny, na których stoi np. serwer SA:MP. (lagi)
  8. Cześć. Mam pytanko małe. Czy można zrobić "jakieś" panele postaci (forum) jeżeli GameMode nie jest pod MySQL, ale pod DOF2 ?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. PGmajster

      PGmajster

      @__root__

      jest sposób wczytywania danych z serwera z DOF2 na stronie o którym nie wiem? Nie siedzę długo w pawn, ale byłem przekonany, iż MySQL jest wymagane do normalnego panelu gracza.

    3. (◕‿◕)

      (◕‿◕)

      Chyba, że się mylę... MySQL to bezpieczniejszy i szybszy sposób, ale gdyby tak, pobierać z serwera FTP pliki gracza i je odpowiednio potraktować regexem

    4. PGmajster

      PGmajster

      Hmm, przez ftp:// - dobry pomysł.

  9. ZInterA

    [OFERTA] LiveServer.pl - Serwery wiecznie żywe!

    Może nie doczytałem, ale chcę się upewnić: Posiadacie ochrone Anty DDoS ?
  10. ZInterA

    Mintshost.pl - Opinie

    Szczerze - nie polecam.
  11. ZInterA

    Opinia o liveserver.pl - co o nich myślicie?

    Ja również polecam, supporcik szybciutki.
  12. ZInterA

    Wspominanie w poście

    Za. Szalejesz xD
  13. ZInterA

    High Life Role Play v0.01

    Kod się skompilował, to są jedynie 2 warningi. Przetłumaczenie ostrzeżeń: 1. Błąd oznacza, że mamy źle poukładany kod. 2. Wartość jest przypisana do zmiennej, która nie jest nigdzie używana. Podaj linijki to mogę pomóc.
  14. ZInterA

    [PROBLEM] Brak nicków.

    Kod czego ? public OnPlayerConnect/Spawn ? Obie wstawić ? Daję OnPlayerConnect i Spawn: public OnPlayerConnect(playerid) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://www.Story-RP.pl/powitanie.mp3"); //TextDrawShowForPlayer(playerid, Bodzio); DayLogin++; //grupy SetPVarInt(playerid, "Sluzba", 0); SetPVarInt(playerid, "GrupaInviteID", 0); SetPVarInt(playerid, "GrupaInvite", 0); SetPVarInt(playerid, "GrupaPaczka", 0); SetPVarInt(playerid, "OpcjeSlot", 0); SetPVarInt(playerid, "GrupaOferta", 0); //wedka SetPVarInt(playerid, "Wedka", 0); SetPVarInt(playerid, "Wedkuje", 0); // pNick[playerid] = Create3DTextLabel(pName(playerid), CLR_NICK, 30.0, 40.0, 50.0, 30.0, 0, 0); new name[26]; GetPlayerName(playerid,Nick2[playerid],MAX_PLAYER_NAME); GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); new postac[50]; format(postac, sizeof(postac), "Konta/Postacie/%s.ini",Nick2[playerid]); if(DOF2_FileExists(postac)) { Tip(playerid, "Próbujesz zalogować się na postać, która jest przypisana do któregoś z kont globalnych."); Tip(playerid, "Musisz wejść do gry poprzez nazwę konta globalnego a następnie zalogować się na wybraną postać."); return Kick(playerid); } PlayerPlaySound(playerid, 1076, 0.0, 0.0, 10.0); Wyzerujoferte(playerid); SetPVarInt(playerid, "EdycjaObiektow", -1); foreach(Player, i) { if(GetPVarInt(i, "Oferujacy") == playerid) { SetPVarInt(i, "Oferuje", 0); } } Kolczatka[playerid]=-1; TextDrawShowForPlayer(playerid, Logowanie); TogglePlayerSpectating(playerid,true); RemovePlayerAttachedObject(playerid,BROŃ_SLOT); RemovePlayerAttachedObject(playerid,OKULARY_SLOT); RemovePlayerAttachedObject(playerid,WĘDKA_SLOT); dUsunBron(playerid); // SetPVarInt(playerid, "Char", 0); SetPVarInt(playerid, "ResetNickName", 0); // SetPVarInt(playerid, "playerid", playerid); SetPVarInt(playerid, "Oferuje", 0); SetPVarInt(playerid, "Oferujacy", -1); SetPVarInt(playerid, "drzwi", 0); SetPVarInt(playerid, "zapiszbronie", 0); SetPVarInt(playerid, "Sztanga", 0); SetPVarInt(playerid, "death", 0); SetPVarInt(playerid, "silnik", 0); SetPVarInt(playerid, "rekawice", 0); SetPVarInt(playerid, "pasy", 0); SetPVarInt(playerid, "WybieraUbranie", 0); SetPVarInt(playerid, "animacja", 0); SetPVarInt(playerid, "podglada", -1); SetPVarInt(playerid, "TogTP", 0); SetPVarInt(playerid, "podgladam", -1); SetPVarInt(playerid, "Skuty", -1); SetPVarInt(playerid, "OfertaNaprawa", -1); SetPVarInt(playerid, "Lakierowanie", 0); SetPVarInt(playerid, "AnimacjaObiekt", 0); SetPVarInt(playerid, "NumerAlarmowy", 0); SetPVarInt(playerid, "ItemA", 0); SetPVarInt(playerid, "Skuty", -1); //mandaty SetPVarInt(playerid, "MandatID", -1); SetPVarInt(playerid, "MandatKwota", 0); SetPVarInt(playerid, "PaczkaID", -1); //invite SetPVarInt(playerid, "Zatrudnia", 0); SetPVarInt(playerid, "ZatrudniaID", -1); // SetPVarInt(playerid, "Ubranie", 0); Cwiczy[playerid]=0; GetPlayerIp(playerid,dIP[playerid],16); SkinIDM[playerid]=300; SkinIDW[playerid]=300; SetPVarInt(playerid, "UzywaBron",0); UzywaBron1[playerid]=0; UzywaBron2[playerid]=0; ResetPlayerWeaponsEx(playerid); dUstawGodzine(playerid); dUstawPogode(playerid); ZerujPrzedmiot(playerid); PreloadAnimLibraries(playerid); //Przyczepianie nicku. //zmienna od zalogowania Zalogowany[playerid]=false; Zalogowany1[playerid]=false; Global[playerid][gAJ]=0; //licznik graczy Gracze++; if(Gracze>GameMode[uMaxGraczy]) { GameMode[uMaxGraczy]=Gracze; ZapiszUstawienia("Inne/Ustawienia.ini"); } //pozostałe SetPlayerVirtualWorld(playerid,playerid+500); CzyscCzat(playerid, 30); AC_OnPlayerConnect(playerid); //służby SluzbaADM[playerid]=0; SluzbaORG[playerid]=0; SluzbaBIZ[playerid]=0; //inne Telefon[playerid][0]=0; Telefon[playerid][1]=0; Flood[playerid]=0; Zalogowany1[playerid]=false; PlayerDoor[playerid]=LIMIT_DRZWI; Okupuje[playerid]=0; Odtwarza[playerid]=0; MaskaON[playerid]=0; Przedmiot[playerid]=LIMIT_PRZEDMIOTOW; SklepID[playerid]=LIMIT_BIZNESOW; //afk AFK[playerid]=0; AfkG[playerid]=0; AfkM[playerid]=0; AfkT[playerid]=0; EdytowanyObiekt[playerid]=LIMIT_OBIEKTOW; WiadomoscID[playerid]=999; JazdaMa[playerid]=false; SpecPos[playerid]=false; SpecON[playerid]=false; SetPVarInt(playerid, "togw", 0); Trenuje[playerid]=false; GPS[playerid]=false; PytanieMoze[playerid]=true; TeleID[playerid]=9999; TelePkt[playerid]=0; PojazdID[playerid]=9999; PojazdPkt[playerid]=0; new global[50]; format(global, sizeof(global), "Konta/Globalne/%s.ini",name); LoggedGlobal[playerid]=0; if(DOF2_FileExists(global)) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); dShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"{9A9B9B}Witaj na Story-RP.PL!","{A9C4E4}Aby rozpocząć grę zaloguj się podając hasło do konta globalnego!", "Zaloguj","Wyjdź"); InterpolateCameraPos(playerid, 1303.8762,-1426.3611,234.6580, 1800.8330,-1450.4651,45.6540, 40000, CAMERA_MOVE); InterpolateCameraLookAt(playerid, 1303.8762,-1426.3611,234.6580, 1800.8330,-1450.4651,45.6540, 40000, CAMERA_MOVE); return 1; } else { dShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Rejestracja","{FC0300}Takie konto globalne nie jest zarejestrowane.\n{FFFFFF}Jeżeli chcesz dopełnić rejestrację musisz podać hasło, którego będziesz używał do logowania.","Dalej","Wyjdź"); } return 1; } Data() { getdate(Rok,Miesiac,Dzien); return 1; } OnPlayerSpawn: public OnPlayerSpawn(playerid) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); if(PlayerInfo[playerid][pBW]!=0) { dDodajHP(playerid,100); dHP[playerid]=100; } pFunkcje(playerid, 3); pFunkcje(playerid, 5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Logowanie); Attach3DTextLabelToPlayer(pNick[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.2); Zalogowany1[playerid]=true; PlayerPlaySound(playerid, 1077, 0.0, 0.0, 10.0); Zalogowany[playerid]=true; ResetPlayerWeaponsEx(playerid); if(GetPVarInt(playerid, "zarejestrowany")==1) { SetPVarInt(playerid, "zarejestrowany", 0); Tip(playerid, "Przez pierwszą godzinę gry będziesz mógł bezpłatnie zmienić ubranie w Binco."); } if(GetPVarInt(playerid, "zapiszbronie")==1) { ResetPlayerWeaponsEx(playerid); SetPVarInt(playerid, "UzywaBron",0); UzywaBron1[playerid]=0; UzywaBron2[playerid]=0; } SetPlayerWalkingStyle(playerid,PlayerInfo[playerid][pStyl]); SetPlayerFightingStyle(playerid,PlayerInfo[playerid][pStylWalki]); //skile SetPlayerSkillLevel(playerid, 0, 0); SetPlayerSkillLevel(playerid, 1, 0); SetPlayerSkillLevel(playerid, 2, 1000); SetPlayerSkillLevel(playerid, 6, 0); if(PlayerInfo[playerid][pHP]==0){ PlayerInfo[playerid][pHP]=9; } dUstawHP(playerid,PlayerInfo[playerid][pHP]); SetPVarInt(playerid, "zapiszbronie", 0); if(Global[playerid][gAJ]>=1) { SetPlayerPos(playerid,GameMode[uJailPosX],GameMode[uJailPosY],GameMode[uJailPosZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid,PlayerInfo[playerid][pUID]+66); GameInfo(playerid,"~r~admin jail",1); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pJail]>=1) { Unfreeze(playerid,5); Info(playerid, "Czas Twojego przetrzymywania nie dobiegł jeszcze końca.\nAby sprawdzić ile czasu pozostało Ci do końca sprawdź statystyki."); SetPlayerVirtualWorld(playerid,TeleInfo[PlayerInfo[playerid][pSpawnID]][tWyjscieVir]); SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][pPosJailX],PlayerInfo[playerid][pPosJailY],PlayerInfo[playerid][pPosJailZ]); return Unfreeze(playerid,5); } if(PlayerInfo[playerid][pBW]>=1) { SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][pPosX],PlayerInfo[playerid][pPosY],PlayerInfo[playerid][pPosZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid,PlayerInfo[playerid][pVir]); TogglePlayerControllable(playerid,0); PlayerInfo[playerid][pHP]=100; SetTimerEx("Animka",1000,0,"dd",playerid,1); return 1; } if(GetPVarInt(playerid, "death") == 1) { SetPlayerPos(playerid, P[playerid][0], P[playerid][1], P[playerid][2]); SetPVarInt(playerid, "death", 0); dHP[playerid]=9; PlayerInfo[playerid][pBW]=0; SendClientMessage(playerid, DEATH, "Zostajesz zespawnowany w miejscu, w którym twoja postać się zabiła."); Unfreeze(playerid,2); return 1; } switch(PlayerInfo[playerid][pSpawn]) { case 0://standardowy { SetPlayerPos(playerid,GameMode[uSpawnX],GameMode[uSpawnY],GameMode[uSpawnZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid,GameMode[uVir]); return 1; } case 1: { new nr=PlayerInfo[playerid][pSpawnID]; if(TeleInfo[nr][tTyp]==0||TeleInfo[nr][tAktywny]==false) { PlayerInfo[playerid][pSpawn]=0; return OnPlayerSpawn(playerid); } SetPlayerPos(playerid,TeleInfo[nr][tWyjscieX],TeleInfo[nr][tWyjscieY],TeleInfo[nr][tWyjscieZ]); SetPlayerVirtualWorld(playerid,TeleInfo[nr][tWyjscieVir]); Unfreeze(playerid,5); GameInfo(playerid,"~n~~n~~n~~n~~w~(Lewy ALT + Klawisz Sprintu)~n~~p~Aby wyjsc",3); return 1; } } return 1; }
×