Skocz do zawartości

SWAT

Użytkownik
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SWAT

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

258 wyświetleń profilu
  1. SWAT

    Problem z /brama

    Już sobie poradziłem, problem polegał na tym że zmienną bool zrobił w tej cmd, a nie globalna,dlatego brama zawsze była czytana jako zamknięta. Do zamknięcia, dzięki Wam za pomoc.
  2. Witam, zrobiłem bramę oraz cmd na otwieranie jej i zamykanie. Problem w tym, że się otwiera, ale nie zamyka :/ Pomożecie? CMD:brama(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 2167.48022, 983.31342, 7.07940)) { new bool:otwarta = false; if(otwarta == false) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Brama zostaje otwierana"); MoveObject(brama, 2167.48022, 983.31342, 7.07940, 3); otwarta = true; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Brama zostaje zamknięta"); MoveObject(brama, 2167.48022, 983.31342, 12.43940, 3); otwarta = false; return 1; } } return 1; }
  3. SWAT

    Znacie jakiś generator kodów

    Nie usuwaj
  4. SWAT

    Nie pokazuje skinów w wybierałce :/

    Zrobiłem od nowa ten GM i mi już działa, teraz mi nie działa system admina xD //edit: działa już, ustawiłem cmd od >5 poziomu admina i sb dałem 5 poziom adma, a 5 nie jest wieksze od 5 XD
  5. SWAT

    Nie pokazuje skinów w wybierałce :/

    Tak czy siak, po kliknięciu SPAWN mnie nie spawnuje
  6. SWAT

    Znacie jakiś generator kodów

    Stronka git, przydaje się
  7. Witam, mam problem, że po pokazaniu okna do logowania (i zalogowaniu się) pokazuje mi się wybierałka( guziki: < > Spawn), ale nie pokazują mi się skiny. Jak klikam w Spawn to mnie nie spawnuje :/ Jak to naprawić? #include <a_samp> #include <kolory> #include <dcmd> #include <dini> #include <zcmd> #include <sscanf> #define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == '\0') && (dcmd_%1(playerid, ""))) || (((%3)[(%2) + 1] == ' ') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 #define DIALOGLOGIN 1 #define DIALOGREGISTER 2 #define MESSAGERANGE 80 #define NAZWASERWERA "Rich DeathMatch" /**Informacje: Rangi: 1=Moderator(LVL 1) 2=Moderator(LVL 2) 3=Moderator(LVL 3) 4=JuniorAdmin(LVL 1) 5=JuniorAdmin(LVL 2) 6=JuniorAdmin(LVL 3) 7=Admin(LVL 1) 8=Admin(LVL 2) 9=Admin(LVL 3) 10=Admin(LVL 4) 11=Admin(LVL 5) 12=HeadAdmin(LVL 1) 0=Konto bez KP 1=Konto z KP **/ new AdminLevel[MAX_PLAYERS]; new VipLevel[MAX_PLAYERS]; new Float:RandomSpawn[][4] = { // Positions, (X, Y, Z and Facing Angle) {1478.4507,-1697.5322,14.0469,175.6880},//Przed DMV w LS {1154.3495,-1768.8065,16.5938,358.9663},//Przed Busami {1478.4507,-1697.5322,14.0469,175.6880}//Przed DMV w LS }; main() { print("======================================="); print("Serwer stworzony przez Brajan Mokrzycki"); print("Wszelkie prawa zastrzezone!"); print("======================================="); return 1; } public OnGameModeInit() { SetGameModeText("Rich DeathMatch v.0.1"); AddPlayerClass(0,1478.4507,-1697.5322,14.0469,175.6880,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(1,1478.4507,-1697.5322,14.0469,175.6880,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(2,1478.4507,-1697.5322,14.0469,175.6880,0,0,0,0,0,0); } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Witamy na serwerze Rich DeathMatch!"); SpawnPlayer(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname); if(dini_Exists(string)) { format(string, sizeof(string), "{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze!\nTwoje konto zostalo pomyslnie znalezione!\nWpisz swoje haslo aby sie zalogowac!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz"); } else { format(string, sizeof(string), "{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze !\nTwoje konto nie zostalo znalezione!\nAby grac na naszym serwerze, musisz stworzyc konto!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz"); } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); if(VipLevel[playerid] >= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Jestes posiadaczem Konta Premium"); } if(AdminLevel[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Zalogowales sie na konto Support LVL1"); } if(AdminLevel[playerid] == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Zalogowales sie na konto Support LVL2"); } if(AdminLevel[playerid] == 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Zalogowales sie na konto Support LVL3"); } if(AdminLevel[playerid] == 4) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Zalogowales sie na konto Support LVL4"); } if(AdminLevel[playerid] == 5) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Zalogowales sie na konto Support LVL5"); } if(AdminLevel[playerid] == 6) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Adminnistator LVL1"); } if(AdminLevel[playerid] == 7) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Adminnistator LVL2"); } if(AdminLevel[playerid] == 8) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Adminnistator LVL3"); } if(AdminLevel[playerid] == 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Adminnistator LVL4"); } if(AdminLevel[playerid] == 10) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Adminnistator LVL5"); } if(AdminLevel[playerid] == 11) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Zarzad LVL1"); } if(AdminLevel[playerid] == 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zalogowales sie na konto Zarzad LVL2"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGREGISTER) { if(response) { if(strlen(inputtext)) { if(strlen(inputtext) >= 5) { Register(playerid, inputtext); new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname); if(dini_Exists(string)) { format(string, sizeof(string), "{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze!\nTwoje konto zostalo pomyslnie znalezione!\nWpisz swoje haslo aby sie zalogowac!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz"); } } else { new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "{FF0000}Twoje haslo musi zawierac minimum 5 znakow!\n{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze !\nTwoje konto nie zostalo znalezione!\nAby grac na naszym serwerze, musisz stworzyc konto!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz"); } } else { new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "{FF0000}Nic nie wpisales/as\n{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze !\nTwoje konto nie zostalo znalezione!\nAby grac na naszym serwerze, musisz stworzyc konto!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz"); } } else { Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == DIALOGLOGIN) { if(response) { if(strlen(inputtext)) { new string[500], haslogracza[300]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname); haslogracza = dini_Get(string, "Haslo"); if(!strcmp(haslogracza, inputtext,false)) { WczytajGracza(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Zostales/as pomyslnie zalogowany/a !"); } else { format(string, sizeof(string), "{FF0000}Twoje haslo jest bledne!\n{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze!\nTwoje konto zostalo pomyslnie znalezione!\nWpisz swoje hasło aby sie zalogowac!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz"); } } else { new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "{FF0000}Nic nie wpisałeś/aś !\n{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s {FFFFFF}na naszym serwerze!\nTwoje konto zostało pomyslnie znalezione!\nWpisz swoje haslo aby sie zalogowac!",Gname); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz"); } } else { Kick(playerid); } return 1; } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; new Wiadomosc[500]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(Wiadomosc, sizeof(Wiadomosc), "%s [%i] mowi: %s",Gname, playerid, text); SendClientMessageInRange(playerid, MESSAGERANGE, COLOR_LIGHTGRAY, Wiadomosc); SetPlayerChatBubble(playerid, text, COLOR_RED, 10,10000); return 0; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 0; } //Stoki stock Register(playerid,haslo[]) { new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname); dini_Create(string); // dini_Set(string, "Haslo",haslo); dini_IntSet(string, "AdminLevel",0); dini_IntSet(string, "VipLevel",0); // SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Konto zostalo pomyslnie zarejestrowane! Milej gry!"); return 1; } stock WczytajGracza(playerid) { new string[500]; new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(string, sizeof(string), "/Gracze/%s.ini",Gname); TogglePlayerSpectating(playerid, false); AdminLevel[playerid] = dini_Int(string,"AdminLevel"); VipLevel[playerid] = dini_Int(string,"VipLevel"); return 1; } stock SendClientMessageInRange(playerid, Float:range, color, string[]) { for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z)) { SendClientMessage(i, color, string); } } return 1; } /** CMD:hp(playerid, params[]) { return cmd_100hp(playerid, params); } **/ //Komendy Gracza CMD:author(playerid, params[]) { return cmd_autor(playerid, params); } CMD:pomoc(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Komendy:"); if(AdminLevel[playerid] >= 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Gracz:/autor ~~ /kolejnacmd"); } if(VipLevel[playerid] >= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Konto Premium:/autor ~~ /kolejnacmd"); } if(AdminLevel[playerid] >= 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Support(LVL 1):/cmd1 ~~ /cmd2 ~~ /cmd3"); } if(AdminLevel[playerid] >= 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Support(LVL 2):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Support(LVL 3):/ban(zrobic) ~~ /aj(zrobic) ~~ /freeze(zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 4) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Support(LVL 4):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 5) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "Support(LVL 5):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 6) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin(LVL 1):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 7) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin(LVL 2):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 8) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin(LVL 3):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin(LVL 4):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 10) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin(LVL 5):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 11) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zarzad(LVL 1):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } if(AdminLevel[playerid] >= 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Zarzad(LVL 2):/slap(zrobic) ~~ /spec(zrobic) ~~ /kick (zrobic)"); } return 1; } CMD:autor(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rich City Role Play", "Autorem calego serwera Rich City Role Play jest: Brajan Mokrzycki-Niuniek", "OK", ""); return 1; } //Komendy Admina CMD:forum(playerid, params[]) { if(AdminLevel[playerid] >=6) { SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, "Adres forum: RichCity-RP.xaa.pl"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Nie jestes administratorem serwera!"); } return 1; } CMD:g(playerid, params[]) { new text[300]; if(VipLevel[playerid] >= 1) { if(sscanf(params, "s", text)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Uzyj: /G [WIADOMOSC]"); } else { new Gname[MAX_PLAYER_NAME]; new Wiadomosc[500]; GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname)); format(Wiadomosc, sizeof(Wiadomosc), "GlobalneOOC: [%i] %s: %s",playerid, Gname, text); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, Wiadomosc); print(Wiadomosc); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Nie masz konta premium!"); } return 1; } CMD:restart(playerid, params[]) { if(AdminLevel[playerid] >=11) { SendRconCommand("gmx"); return 1; } else if(AdminLevel[playerid] <11) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Nie masz uprawnien do uzywania tej komendy!"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Nie jestes administratorem serwera!"); } return 1; } CMD:kick(playerid, params[]) { if(AdminLevel[playerid] >= 3) { new id; new powod[128]; if(sscanf(params, "us", id, powod)){SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "/kick <id> <powod<");return 1;} else if(id == INVALID_PLAYER_ID){SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Podany gracz nie istnieje!");return 1;} else { SendClientMessage(id, COLOR_RED, "Zostales/as zkickowany/a!"); Kick(id); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Gracz zotal zkickowany!"); return 1; } } return 1; }
  8. SWAT

    Nie działa spawn

    Jest już coś, dzięki, ale chciałbym, aby ktoś mi powiedział jaki ja zrobiłem błąd. Bo tak naprawdę działało mi to potem coś zrobiłem, cofnąłem to i już mi nie działa
  9. SWAT

    Nie działa spawn

    Wiesz co, robię to według poradnika nicka i nie chce zmieniać bo się pogubie, co z tym moim problemem?
  10. SWAT

    Nie działa spawn

    To jak, pomoże mi ktoś? Proszę o pomoc :/
  11. SWAT

    Komenda Kick

    Jaki jest błąd?
  12. SWAT

    Komenda Kick

    CMD:kick(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new id; new powod[128]; if(sscanf(params, "us", id, powod)){SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "/kick <id> <powod<");return 1;} else if(id == INVALID_PLAYER_ID){SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Podany gracz nie istnieje!");return 1;} else { SendClientMessage(id, COLOR_RED, "Zostales/as zkickowany/a!"); Kick(id); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Gracz zotal zkickowany!"); return 1; } } return 1; }
  13. SWAT

    Nie działa spawn

    Pojawia mi się okienko do rejestracji, ale po tym nie pokazuje mi się okienko do logowania :/
  14. SWAT

    Nie działa spawn

    Nie ma, wcześniej też nie było, ale działało :/
  15. SWAT

    Nie działa spawn

    Własnie też widzę, że gada głupoty, co do korzystania z jego poradników to masz rację Umiesz mi pomóc?
×