Skocz do zawartości

Jaev

Użytkownik
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Jaev w dniu 11 Maj 2016

Użytkownicy przyznają Jaev punkty reputacji!

O Jaev

  • Tytuł
    $variable

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

  • Nazwa serwera
    EMERGENCY 0.3.7
  • Typ serwera
    RolePlay

Ostatnie wizyty

280 wyświetleń profilu
  1. Jaev

    Nie działa klikany TextDraw

    https://wiki.sa-mp.com/wiki/SelectTextDraw https://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetSelectable
  2. Jaev

    Koszt gamemoda Truck

    Kosztuje sporo czasu, kreatywności i chęci.
  3. Jaev

    Problem z paczką

    Jeżeli masz serwer na linuxie to pluginy powinny mieć rozszerzenie .so a na windowsie .dll, to może być problem (pamiętaj żeby to zmienić też w server.cfg).
  4. Jaev

    Problem z paczką

    Zarzuć logami serwera, server_log.cfg.
  5. Jaev

    Prosze o pomoc

    [15:27:49] Failed (plugins/streamer.inc: cannot open shared object file: No such file or directory) hę?
  6. Jaev

    Znacie jakiś generator kodów

    Co przepraszam? Ta "wasza" stronka to tylko ułamek tego co było na starym codegenerators dodając jeszcze że ta stronka to ewidentne kopiuj - wklej ...
  7. Jaev

    Problem z dialogami!

    Jak ma Ci działać jak nie sprawdzasz czy gracz cokolwiek nacisnął ? if(response) { switch(listitem): { case 0: trutru; case 1: trutru; } } else { //code } ...
  8. Jaev

    Odpalanie stacji crashuje serwer

    Nic to nie dało ..
  9. forward Petrols_Init(); public Petrols_Init() { new data[128], msg[128], query[128]; format(query, sizeof query, "SELECT * FROM `petrols`"); mysql_query(query); mysql_store_result(); new nums = mysql_num_rows(); for(new i = 0; i < nums; i++) { if(mysql_fetch_row(data, "|")) { sscanf(data, "p<|>dfff", Petrol[i][UID], Petrol[i][X], Petrol[i][Y], Petrol[i][Z] ); format(msg, sizeof msg, "{FFFFFF}Stacja Paliw - UID: {00CC00}%d\n", Petrol[i][UID]); strcat(msg, "{FFFFFF}Aby zatankować wjedź w znacznik\n"); strcat(msg, "{FFFFFF}i wpisz /tankuj\n"); Create3DTextLabel(msg, -1, Petrol[i][X], Petrol[i][Y], Petrol[i][Z], 50.0, 0, 0); for(new h = 0; h < MAX_PLAYERS; h++) { CreateDynamicMapIcon(Petrol[i][X], Petrol[i][Y], Petrol[i][Z], 56, 0, 0, 0, h, 100.0); } } } printf("Zaladowano stacje! :F"); return 1; } po użyciu tego np. w ongamemodeinit crashuje serwer
  10. Jaev

    SetPlayerCameraPos

    Czemu dajesz mi jakieś TP do tej funkcji ? xD Już naprawiłem, dałem sobie to na timer 150ms po TogglePlayerControllable ...
  11. Jaev

    Nie odbiera paliwa

    public OnGameModeInit() { SetTimer("OdbierzPaliwo", ODBIERZ_PALIWO, true); // odpalamy timer ;) for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { Fuel[i] = MAX_PALIWO_REST; // żeby nie było pustych baków } return 1; } To samo dałem w OnVehicleStreamIn, więc nie ma jak być pustych baków.
  12. Jaev

    Nie odbiera paliwa

    pred_b jak widać nie jest Floatem stock PobierzPredkoscPojazdu(vehicleid) { new Float:predx; new Float:predy; new Float:predz; new Float:pred_a; new pred_b; GetVehicleVelocity(vehicleid, predx, predy, predz); pred_a = floatsqroot(((predx*predx)+(predy*predy))+(predz*predz))* 136.666; pred_b = floatround(pred_a,floatround_round); return pred_b; }
  13. Jaev

    Nie odbiera paliwa

    Nie, nie zamyka.
  14. public OnGameModeInit() { SetTimer("OdbierzPaliwo", ODBIERZ_PALIWO, true); // odpalamy timer ;) for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { Fuel[i] = MAX_PALIWO_REST; // żeby nie było pustych baków } return 1; } #define ODBIERZ_PALIWO 3000 forward OdbierzPaliwo(playerid); public OdbierzPaliwo(playerid) { for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); if(engine == 1) { if(Fuel[vehicleid] > 0) { new mid = GetVehicleModel(vehicleid); if(mid == 509 || mid == 481 || mid == 510) { return 1; } else { new Speed = PobierzPredkoscPojazdu(vehicleid); if(Speed <= 5){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 5 && Speed <= 10){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 10 && Speed <= 30){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.2; } if(Speed > 30 && Speed <= 50){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid]- 0.3; } if(Speed > 50 && Speed <= 70){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.4; } if(Speed > 70 && Speed <= 90){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.5; } if(Speed > 90 && Speed <= 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.7; } if(Speed > 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.8; } } } } } return 1; } Niestety nie odbiera paliwa, a jak dałem w OnPlayerUpdate coś takiego: public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Fuel[vid] <= 0) { new lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; SetVehicleParamsEx(vid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } } } To od razu po wejściu wyłącza silnik.
×