Skocz do zawartości

CebulaPL

Użytkownik
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Like
    CebulaPL otrzymał reputację od Nergosu[ROZWIĄZANY]Wstawienie tekstu do tablicy o określonej wielkości a.ka error 047   
    Zrób tak:
    format(sData[playerid][Nazwa], 16, "Tampa");  
  2. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla CeKa[ROZWIĄZANY]Accessing element at index 23 past array upper bound 22   
    Może jest jakieś "MAX_GROUPS_TYPES" ?
  3. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla CeKa[ROZWIĄZANY]Accessing element at index 23 past array upper bound 22   
    Pokaż jeszcze OnDialogResponse -> dialogid = 15
  4. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla CeKa[ROZWIĄZANY]Accessing element at index 23 past array upper bound 22   
    GroupDefaultFlags, GroupFlags jeszcze te zmienne sprawdź, mam wrażenie że to w nich leży błąd. Ponieważ kod odnosi się do nich, oraz podaje typ grupy.
  5. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla Beata_Szydlo_2015Pawn a przyszłość   
    pawn != przyszłość. 
  6. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla Beata_Szydlo_2015[ROZWIĄZANY]Zamiana timesamp na minuty.   
  7. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla CeKaSetPlayerCameraPos nie wczytuje wszystkich tekstur   
    Zamrożoną postać postaw w pobliżu tego punktu, np. pod ziemią albo nad ziemią
  8. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla DaGaXeR[ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób   
    if( gloves != -1 ) //Jeśli ma w użyciu rekawiczki to nie zostawiaj sladow palcow     {         format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]); //Odcisk palca         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Masz założone rękawiczki, dlatego na przedmiocie nie zostają odciski palców.");     } To w środku wykona się, jeśli gloves == -5/-4/-3/-2/0/1/2/3/4/5/6/7/8 - może teraz zrozumiesz. Ponadto formatujesz do Item[itemid][item_finger] odcisk palca gracza, więc? Jeśli chcesz aby go nie było, zamiast pInfo[playerid][player_finger] daj 0 czy coś innego.
  9. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla NikeKST[ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób   
    new gloves = GetPlayerUsedItem(playerid, ITEM_TYPE_GLOVES); if( gloves != -1 ) //Jeśli ma w użyciu rekawiczki to nie zostawiaj sladow palcow return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Masz założone rękawiczki, dlatego na przedmiocie nie zostają odciski palców."); format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]); //Odcisk palca mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_finger` = '%s', `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0 WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_finger], Item[itemid][item_uid])); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, sprintf("Odcisk postaci: %s odcisk na podniesionym przedmiocie: %s", pInfo[playerid][player_finger], Item[itemid][item_finger]));  
  10. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla Beata_Szydlo_2015[ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób   
    Na moje oko brakuje Ci returna w pierwszym warunku. 
     
     
    @up pierwszy.
  11. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla NikeKST[ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób   
    No bo masz format w złym miejscu
    Zamieniłem jeszcze zapytania na takie jakie wg mnie powinny być i format jest już na swoim miejscu.
    new gloves = GetPlayerUsedItem(playerid, ITEM_TYPE_GLOVES);     if( gloves > -1 ) //Jeśli ma w użyciu rekawiczki to nie zostawiaj sladow palcow     {         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Masz założone rękawiczki, dlatego na przedmiocie nie zostają odciski palców."); mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0  WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_uid]));              return 1;     }     else     {         format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]); //Odcisk palca        mysql_query(sprintf("UPDATE `rp_items` SET `item_ownertype` = %d, `item_owner` = %d, `item_finger` = '%s', `item_posx` = 0.0, `item_posy` = 0.0, `item_posz` = 0.0, `item_rotx` = 0.0, `item_roty` = 0.0, `item_rotz` = 0.0, `item_world` = 0, `item_interior` = 0  WHERE `item_uid` = %d", Item[itemid][item_owner_type], Item[itemid][item_owner], Item[itemid][item_finger], Item[itemid][item_uid]));         return 1;     }
  12. Like
    CebulaPL przyznał reputację dla CeKa[ROZWIĄZANY]Wartość ze postaci nie przenosi się do przedmiotu   
    format(Item[itemid][item_finger], 15, pInfo[playerid][player_finger]);  
×