Skocz do zawartości

Reus

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Reus w dniu 21 Czerwiec 2016

Użytkownicy przyznają Reus punkty reputacji!

O Reus

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

267 wyświetleń profilu
  1. Reus

    Teleporty w domu

    Dobra, poradzilem sobie. Wystarczyło zmienić gamemode.
  2. Reus

    [DM]Polski Project X

    Dobra skończcie, bo oba te serwery są pseudolami z tokyo, nie ma co ukrywać. A i nie spamujcie, bo to nie te miejsce do tego.
  3. Reus

    Polski Truck Serwer

    Dopracujcie podgląd profilu, podgląd działu i będzie + za forum. Serwer (+): - Gracze, - gamemode, - klimat. Minusów nie znalazłem, aczkolwiek troszeczkę krótka reklama
  4. Reus

    Teleporty w domu

    Raczej działa, bo blokuje wszystkie komendy oprócz wyjątków (ok) i teleportów (nie ok). Przywróciłem kod z oryginalnego gamemode. Ktoś ma pomysł? for(new o = 0; o < 11; o++) { if(pickupid == HousePickups[o] && IsInHouse[playerid] == 1) { new houseid = LastHouse[playerid]; LastHouse[playerid] = 0; IsInHouse[playerid] = 0; SetTimerEx("TeleOut", 1000, false, "dd", playerid, houseid); TogglePlayerControllable(playerid, false); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, FadePlayer, 0x00000000); FadeCan[playerid] = 1; FadePlayerTimer[playerid] = SetTimerEx("UpdateFade", 50, true, "d", playerid); return 1; } } for(new o = 1; o < ILOSC_DOMOW; o++) { if(pickupid == HouseInfo[o][HousePickupOut]) { LastHouse[playerid] = o; if(GetTickCount() < HouseEnter[playerid]) return 0; if(HouseEnterBlock[playerid] == 1) return 0; HouseEnterBlock[playerid] = 1; new i = LastHouse[playerid]; if(strcmp(HouseInfo[i][hOwner], "@OWNER", false)) { if(!strcmp(HouseInfo[i][hOwner], PlayerName(playerid), false)) { SetTimerEx("SetPlayerHouseEx", 800, false, "dd", playerid, i); SendClientMessage(playerid, GREEN, "Wpisz /menu aby otworzyć menu domu"); FadeCan[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, false); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, FadePlayer, 0x00000000); FadePlayerTimer[playerid] = SetTimerEx("UpdateFade", 50, true, "d", playerid); HouseEnterBlock[playerid] = 0; } if(strcmp(HouseInfo[i][hOwner], PlayerName(playerid), false)) { if(HouseInfo[i][hForSell] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, 128, DIALOG_STYLE_LIST, "Informacje", "Wejdz do domu\n...\nOdkup dom", "Wybierz", "Zamknij"); } else { if(strcmp(HouseInfo[i][hPassword], "@PASSWORD", false)) { new String[128]; format(String, sizeof(String), "Nazwa domu: %s\nWłaściciel: %s\n\nTen dom posiada hasło. Wpisz hasło i wejdz.", HouseInfo[i][hName], HouseInfo[i][hOwner]); ShowPlayerDialog(playerid, 58, DIALOG_STYLE_INPUT, "Informacje", String, "Wejdz", "Zamknij"); } if(!strcmp(HouseInfo[i][hPassword], "@PASSWORD", false)) { FadeCan[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, false); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, FadePlayer, 0x00000000); FadePlayerTimer[playerid] = SetTimerEx("UpdateFade", 50, true, "d", playerid); SetTimerEx("SetPlayerHouseEx", 800, false, "dd", playerid, i); HouseEnterBlock[playerid] = 0; if(QuestOption == 3 && QuestActivated[playerid] == 0) { GivePlayerExp(playerid, 80); GivePlayerMoneyEx(playerid, 10000); ShowNewTeleport(playerid, "~y~(3) Odwiedziles czyis ~y~Dom!~n~~w~Quest zaliczony.. +80 exp +10000$"); QuestActivated[playerid] = 1; } } } } } if(!strcmp(HouseInfo[i][hOwner], "@OWNER", false)) { new String[128]; format(String, sizeof(String), "Nazwa domu: na sprzedaż!\nWłaściciel: Brak\nPojazd: Brak\nCena: %d$\nOpłaty: %d exp\n\nTen dom jest na sprzedaż.", HouseInfo[i][hPrice], HouseInfo[i][hExpPrice]); ShowPlayerDialog(playerid, 59, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", String, "Kup", "Zamknij"); } return 1; } } Kolega zauważył, że gdy wpisujemy /wojsko to wyświetla się info iż nie można w domu używać komend, a gdy wpiszemy /lv, /ls, /sf to się wykonuje i teleportuje. CMD:wojsko(playerid, params[]) { switch(random(5)) { case 0: { SetPlayerPos(playerid, 306.3411,1804.1818,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.5353); } case 1: { SetPlayerPos(playerid, 272.9373,1933.8341,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 237.6841); } case 2: { SetPlayerPos(playerid, 224.9502,2014.9518,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 303.4613); } case 3: { SetPlayerPos(playerid, 315.9906,2048.7969,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 154.6265); } case 4: { SetPlayerPos(playerid, 345.7964,1948.8154,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 154.6265); } } SetCameraBehindPlayer(playerid); SetPlayerInterior(playerid, 0); ShowNewTeleport(playerid, "~y~Witamy na ~b~/Wojsko"); return 1; } ****************************************** CMD:lv(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID, 2118.3264,959.8165,10.8130); LinkVehicleToInterior(VehicleID, 0); } else { SetPlayerPos(playerid, 2118.3264,959.8165,10.8130); SetPlayerFacingAngle(playerid, 179); } SetPlayerInterior(playerid, 0); ShowNewTeleport(playerid, "~y~Witamy na ~b~Las Venturas"); return 1; }
  5. Reus

    Teleporty w domu

    Niestety nie działa.
  6. Reus

    Teleporty w domu

    Ehh, zle napisalem ten kod co wyzej dales juz znajduje sie w public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) Tylko, że ja głupi callbacki pomyliłem ;_;
  7. Witam, chciałbym zablokować możliwość używania komend w domu. Wszystko pięknie gdy dodałem w public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]): if(IsInHouse[playerid] == 1) { if(strfind(cmdtext,"/report",true) == 0 || strfind(cmdtext,"/pm",true) == 0 || strfind(cmdtext,"/l",true) == 0) return 1; return SendClientMessage(playerid, GREEN, "{BFBF40}W domu nie możesz używać żadnej komendy. (Wyjątek /l, /report, /pm)"), 0; } I w tym problem, bo gracz dalej się może tepać np. na /lv (oprócz teleportów wszystkie komendy z wyjątkiem /report, /pm i /l zablokowane) w callbacku OnPlayerPickUpDynamicPickup znalazłem takie coś: for(new o = 1; o < ILOSC_DOMOW; o++) { if(pickupid == HouseInfo[o][HousePickupOut]) { LastHouse[playerid] = o; if(GetTickCount() < HouseEnter[playerid]) return 0; if(HouseEnterBlock[playerid] == 1) return 0; HouseEnterBlock[playerid] = 1; new i = LastHouse[playerid]; if(strcmp(HouseInfo[i][hOwner], "@OWNER", false)) { if(!strcmp(HouseInfo[i][hOwner], PlayerName(playerid), false)) { SetTimerEx("SetPlayerHouseEx", 800, false, "dd", playerid, i); SendClientMessage(playerid, GREEN, "Zakaz używania komend teleportów w domu! Aby wyjść idź do drzwi.. Wpisz /Menu aby otworzyć menu domu."); FadeCan[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, false); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, FadePlayer, 0x00000000); FadePlayerTimer[playerid] = SetTimerEx("UpdateFade", 50, true, "d", playerid); HouseEnterBlock[playerid] = 0; } if(strcmp(HouseInfo[i][hOwner], PlayerName(playerid), false)) { if(HouseInfo[i][hForSell] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, 128, DIALOG_STYLE_LIST, "Informacje", "Wejdz do domu\n...\nOdkup dom", "Wybierz", "Zamknij"); } else { if(strcmp(HouseInfo[i][hPassword], "@PASSWORD", false)) { new String[128]; format(String, sizeof(String), "Nazwa domu: %s\nWłaściciel: %s\n\nTen dom posiada hasło. Wpisz hasło i wejdz.", HouseInfo[i][hName], HouseInfo[i][hOwner]); ShowPlayerDialog(playerid, 58, DIALOG_STYLE_INPUT, "Informacje", String, "Wejdz", "Zamknij"); } if(!strcmp(HouseInfo[i][hPassword], "@PASSWORD", false)) { FadeCan[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, false); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, FadePlayer, 0x00000000); FadePlayerTimer[playerid] = SetTimerEx("UpdateFade", 50, true, "d", playerid); SetTimerEx("SetPlayerHouseEx", 800, false, "dd", playerid, i); HouseEnterBlock[playerid] = 0; if(QuestOption == 3 && QuestActivated[playerid] == 0) { GivePlayerExp(playerid, 80); GivePlayerMoneyEx(playerid, 10000); ShowNewTeleport(playerid, "~y~(3) Odwiedziles czyis ~y~Dom!~n~~w~Quest zaliczony.. +80 exp +10000$"); QuestActivated[playerid] = 1; } } } } } if(!strcmp(HouseInfo[i][hOwner], "@OWNER", false)) { new String[128]; format(String, sizeof(String), "Nazwa domu: na sprzedaż!\nWłaściciel: Brak\nPojazd: Brak\nCena: %d$\nOpłaty: %d exp\n\nTen dom jest na sprzedaż.", HouseInfo[i][hPrice], HouseInfo[i][hExpPrice]); ShowPlayerDialog(playerid, 59, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Informacje", String, "Kup", "Zamknij"); } return 1; } } Być może w tym kodzie jest błąd, nie wiem. A i coś jeszcze, Gdy ktoś coś długiego napisze na chacie to wyrazy przenosi do drugiej linijki. Jest na to jakiś sposób?
  8. Reus

    Problemy z hostingiem.

    Logi serwera, w miare możliwości kod źródłowy plz
  9. Reus

    [Sprzedam] GPP v1 (Cały GM)

    Polecam XD
  10. Polecam serwer Sam gram i propsy za filmik xd
  11. Reus

    Komenda wykonywana tylko w strefie

    https://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
  12. Reus

    Bledy w logach serwera

    Wez szukaj w szukajce forum..
  13. Reus

    FunnyGold r1v.1.9.7

    W kodzie można znaleźć takie coś: - new bufffer[2100]; - new buf[615]; - new s[1000]; To mówi samo za siebie. Pozdrawiam XD
  14. Reus

    Problem z pluginem mysql.so

    Serio? Trudno wpisać w wyszukiwarkę forum problem z pluginem mysql?
  15. Reus

    Konwertowanie GM na AMX

    Serio? Usunales podstawowy include bez którego nie skompilujesz niczego? Pobierz paczkę jeszcze raz i uzupełnij tylko co w niej nie masz. (Pawno -> include -> ...)
×