Skocz do zawartości

Tasa

Użytkownik
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tasa

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tasa

    Npc

    ref
  2. Tasa

    Npc

    halu?
  3. Tasa

    Npc

    chodzi mi o npc'ta, bo actorem nie da sie sterować tak jak ja chce (np. dać mu broń i strzelać do gracza, lub podążać za graczem)
  4. Tasa

    Npc

    Cześć, jak zrobić npc'ta który nie zajmuje slotów? I jeszcze jak nim ''władać''. Jakiś poradnik by mi sie przydał
  5. Tasa

    Truck SAMP

    No ale płacisz za gamemoda, czy tylko ''jak sie dobrze rozwinie''?
  6. Tasa

    Truck SAMP

    Ile płacisz?
  7. Tasa

    System gangu i teren gangu

    Pierw sie naucz choć troche podstaw i dopiero sie bierz na pisanie czegoś poważnego...
  8. emm.. no okej, ale o co chodzi z tym std, cin? Bo chce rozumieć to co pisze.
  9. string Tekst; int main() { cout << "Miszczu wpisz: "; cin >> Tekst; cout << "Miszcz wpisau: " << Tekst; return 0; }
  10. Witam, ostatnio ucze sie c++ i mam dylemat. Bo nie wiem jak zrobić, aby tekst zapisywał się ''cały'', bo jak np. zapisze tekst ''Jan Matejko'', to gdy wczytam tekst i wyświetle go to pojawi sie tylko ''Jan''. O co chodzi i jak to zrobić?
  11. Tasa

    Bool

    Halu? :/
  12. Tasa

    Bool

    Nie mam pojęcia co tu jest nie tak :v
  13. Tasa

    Bool

    Muszą mieć. Zrobiłem takie o to komendy, ja wpisuje /off, a druga osoba wpisuje /on, a kod sie wykonuje i tak. Tu są te komendy (może jestem ślepy i coś źle nawet w nich zrobiłem): CMD:on(playerid) { gGracz[playerid][IsPlayerHuman] = true; return 1; } CMD:off(playerid) { gGracz[playerid][IsPlayerHuman] = false; return 1; } A tu pętla troche przerobiona: for(new i; i < MAX_PLAYERS; ++i) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(gGracz[i][IsPlayerHuman] == false) { // } } }
  14. Tasa

    Bool

    Dalej pokazuje, nawet jak wszyscy gracze mają true. for(new i; i < MAX_PLAYERS; ++i) { if(gGracz[i][IsPlayerHuman] == false) { if(IsPlayerConnected) { SendClientMessage(i, -1, "*Arena* - Zombie wygrali!"); } } }
  15. Tasa

    Bool

    No jest już okej, wiadomość sie wykonuje 100 razy na sekunde, ale to da sie naprawić. Tylko jest nadal mały problem, a chodzi o to, że nawet jak gracz ma IsPlayerHuman na true; to i tak sie pokazuje.
×