Skocz do zawartości

Lesiu

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Lesiu w dniu 21 Kwiecień 2016

Użytkownicy przyznają Lesiu punkty reputacji!

O Lesiu

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

112 wyświetleń profilu
  1. Lesiu

    Stock

    Z tego kodu nic nie wynika. Pokaż gdzie wykorzystujesz później funkcję Rejestruj.
  2. Lesiu

    Obracanie kamery

    Dodatkowo może pomóc tutaj: SetCameraBehindPlayer(playerid);
  3. Lesiu

    Funkcja sprawdzająca fraga

    stock IsPlayerInArea(playerid, Float:max_x, Float:min_x, Float:max_y, Float:min_y) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if(X <= max_x && X >= min_x && Y <= max_y && Y >= min_y) return true; return false; } Można napisać ją sobie samemu. Możesz ją teraz przerobić np. na "IsPlayerInZone(playerid, zoneid)" i niech funkcja pobiera sobie dane o GangZone z tablicy i sprawdza czy gracz jest w jej obrębie.
  4. Lesiu

    case

    Tak, GetPlayerVelocity. Dodatkowym sposobem jest zrobienie np. Timera na minutę, aby się nie wyświetlało. Z tym, że dialog się nie wyświetli przez najbliższą minutę jeśli ktoś popełni jakiś błąd w formularzu. Jeszcze innym wyjściem jest zrobienie tego na przycisk. Wchodzisz w Pickup i naciskasz np. spację i dopiero wyskakuje Dialog.
  5. Lesiu

    OnPlayerText

    Nawet nie przeczytałeś tego kodu tylko wkleiłeś go na oślep. Jakbyś zauważył to kolega wstawił post z błędnym kodowaniem znaków. Poprawiam: CMD:akasa(playerid, cmdtext[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Zaloguj się na konto administratora!"); new id, IloscKasy; if(sscanf(cmdtext, "ud", id, IloscKasy)) return SendClientMessage(playerid, -1, "» Użyj: /akasa [ID] [Wartość]"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, -1, "» Ten gracz nie jest dostępny!"); if(IloscKasy < 30) return SendClientMessage(playerid, -1, "» Minimalna ilość to: 30$"); GivePlayerMoney(id, IloscKasy); format(string2, sizeof(string2), "» Dałeś %d $ graczowi %s (%d).", IloscKasy, PlayerName(id), id); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, string2); format(string2, sizeof(string2), "» Administrator %s (%d) dał Ci %d $.", PlayerName(playerid), playerid, IloscKasy); SendClientMessage(id, -1, string2); return 1; } Myślę, że funkcja PlayerName działa Tobie prawidłowo i nie pobiera nicku z tablicy. W komendzie /akill podawałeś nick z tablicy Player[playerid][Name] - prawdopodobnie nie przechowujesz tam nicku gracza. W ogóle przechowywanie nicku w tablicy jest bezsensem, jeśli możesz go pobrać w każdej chwili za pomocą funkcji.
  6. Lesiu

    Sklep serwerowy

    Po pierwsze primo to błąd jest na linijce 37. format(reqUrl, 255, "https://admin.pukawka.pl/api/?keyapi=hXLEQIUAs7d3hoy&type=sms&code=$KOD_SMS", inputtext); Zamiast "$KOD_SMS" powinno znajdować się tam "%s". Z drugiej strony można zrobić to poprzez pobranie listy 1000 kodów od usługodawcy płatności, dodać je do bazy. Tak na szybko jej struktura: code [char, 10] usedBy [int] usedDate [int] Po wpisaniu kodu przez gracza sprawdzasz czy taki kod istnieje u Ciebie w bazie i nie jest już użyty. Jeśli tak, dodajesz graczowi usługę a w bazie gdzie znajdują się kody zmieniasz "usedBy" na ID gracza lub jego nick (jak wolisz), a "usedDate" zmieniasz na UNIXTIMESTAMP().
  7. Lesiu

    SendClientMessageToAdmins

    Jeszcze dorzuciłbym warunek sprawdzający czy dany gracz jest adminem. Np. z tablicy o graczu. Ale jeśli ktoś jest kumaty to sobie dorzuci.
  8. Lesiu

    enum i zmiena Float:pos[3]

    Jeśli już to musisz trzymać się tablicy, którą sam sobie stworzyłeś. MenadzerGracz[playerid][ppos][0] = jakasZmienna; MenadzerGracz[playerid][ppos][1] = jakasZmienna; MenadzerGracz[playerid][ppos][2] = jakasZmienna; Tak powinno działać.
×