Skocz do zawartości

paatry11

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O paatry11

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. paatry11

    Wybierałka skinow

    Ok mozna zamknąć .. poradziałem sb sam ;D
  2. paatry11

    Wybierałka skinow

    Moze to przez ten TogglePlayerSpectating(playerid,1);
  3. paatry11

    Wybierałka skinow

    Nadal sie nie pokazuje
  4. paatry11

    Wybierałka skinow

    To wiem -,- chodzi mi jak tam ustawic skina bez TextDrawa ... mam dane SetPlayerPos i SetPlayerInterior .. kordy tez sa dobre ustawienie kamery tez ... ale skin sie nie pojawia
  5. Witam Mam maly problem z wybierałka skinów .. zrobiłem ją w TD .. Zdjęcie: Problem jest w tym ze nie wiem jak ustawić w tym miejscu skina .. nie w TextDrawie tylko normalnego public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { TogglePlayerSpectating(playerid,1); SelectTextDraw(playerid, 0x0037FFFF); Wybieralka = true; ReklamsxD[playerid] = true; Resp[playerid] = true; TextDrawHideForPlayer(playerid, BoxBlack); TextDrawHideForPlayer(playerid, BoxBlack1); TextDrawShowForPlayer(playerid, BoxBlack); TextDrawShowForPlayer(playerid, BoxBlack1); TextDrawHideForPlayer(playerid,ReklamaTd); TextDrawShowForPlayer(playerid,ReklamaTd); //Pasek Stanu TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek1); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek2); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek3); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek4); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek5); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek6); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek7); TextDrawHideForPlayer(playerid,BoxPasek8); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisPasek1); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisPasek2); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisPasek3); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisPasek4); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisPasek5); TextDrawHideForPlayer(playerid,ExpPasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,NickPasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,CzasPasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,KillePasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,DedPasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,IdPasek[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,NapisAktualnyCzas); TextDrawHideForPlayer(playerid,GodzinaTd[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, ZdrowieTd); TextDrawHideForPlayer(playerid, ArmourTd); TextDrawHideForPlayer(playerid, ZmienneTd); SetTimerEx("ReguestClassTimer",3000,false,"i",playerid); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { ApplyAnimation( playerid,"BSKTBALL", "BBALL_idleloop", 4.000000, 1, 1, 1, 1, 1); } return 1; } forward ReguestClassTimer(playerid); public ReguestClassTimer(playerid) { SetPlayerInterior(playerid,6); SetPlayerCameraPos(playerid, 268.8835,83.0486,1001.0391); SetPlayerCameraLookAt(playerid,264.0226,83.0512,1001.0391); SetPlayerPos(playerid,264.0226,83.0512,1001.0391); SetSpawnInfo(playerid,0,0,264.0226,83.0512,1001.0391,89.1327,0,0,0,0,0,0); if(Player[playerid][skin] != 0) { TextDrawSetPreviewModel(SkinyKobieceDraw,Player[playerid][skin]); TextDrawHideForPlayer(playerid,SkinyKobieceDraw); TextDrawShowForPlayer(playerid,SkinyKobieceDraw); } TextDrawShowForPlayer(playerid,SpawnDraw); TextDrawShowForPlayer(playerid,PrawoDraw); TextDrawShowForPlayer(playerid,LewoDraw); return 1; } Z góry dziekuje
×