Skocz do zawartości

Michalec

Użytkownik
  • Zawartość

    551
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Michalec w dniu 19 Marzec 2016

Użytkownicy przyznają Michalec punkty reputacji!

1 obserwujący

O Michalec

  • Tytuł
    []Damianos[]
  • Urodziny 01.05.1996

Kontakt

  • Skype
    dam321

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Informacje o serwerze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Michalec

    Problem z dialogami!

    Pokaż jak wywołujesz te dialogi. @ByczekTV przecież o to samo go zapytałem. Po co nabijasz posty?
  2. Michalec

    Nie odbiera paliwa

    Nie wiem co to ma do mojego posta. Skoro autor tematu w taki sposób chce odejmować paliwo, to niech tak robi. Ja podałem mu najprostsze rozwiązanie jego problemu. Co do argumentu w funkcji, to nie zwróciłem na to uwagi. A jeżeli mamy się czepiać, to jestem pewien, że autor tematu niezbyt zrozumie Twój post. Sama zmiana MAX_VEHICLES na MAX_PLAYERS nic nie da. Jak już chcesz pomagać, to pomagaj, a nie piszesz na "odwal się" i oczekujesz, że autor się domyśli co miałeś na myśli. Pozdrawiam
  3. Michalec

    Nie odbiera paliwa

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że poniższy kod: if(Speed <= 5){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 5 && Speed <= 10){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.1; } if(Speed > 10 && Speed <= 30){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.2; } if(Speed > 30 && Speed <= 50){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid]- 0.3; } if(Speed > 50 && Speed <= 70){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.4; } if(Speed > 70 && Speed <= 90){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.5; } if(Speed > 90 && Speed <= 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.7; } if(Speed > 100){ Fuel[vehicleid] = Fuel[vehicleid] - 0.8; } Odejmie 3.1 w przypadku prędkości >100? Skoro w OnPlayerUpdate(...) zamyka pojazd, to znaczy że paliwo jest już wyzerowane. Rozwiązanie jest banalnie proste - skorzystaj z IsVehicleInUse(...) Jak dobrze pamiętam ta funkcja nie znajduje się w domyślnych bibliotekach, więc musisz ją napisać samemu/wygooglować
  4. Michalec

    Przepisz kod

    Przypatrz się wartościom w systemie decymalnym. Widzisz jakąś zależność? Dodatkowo w tej pętli zamiast dodawać 33, wystarczy na początku pętli ustawić i=33
  5. Michalec

    komenda bez / typu .

    public OnPlayerText(playerid, text[]) { if (text[0] == '.') return SetPlayerChatBubble(playerid, text[1], 0xFF0000FF, 100.0, 10000), 0; // obsługa zwykłego chatu }
  6. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Kodowanie znaków

    Spróbuj mysql_set_charset("cp1250", mysql); Problem w tym, że plik .pwn jest zapisywany w Windows-1250. Zmiana na UTF nic nie da, ponieważ w grze nie będzie wtedy polskich znaków.
  7. Czyli jak w końcu? YSI czy YSF? Jakbym miał wywalić YSI albo YSF, to trochę lipa
  8. Skasowali chatbox? :(

    Dodatkowo przydałoby się naprawić te problemy ze znacznikiem [.code] lub chociaż dodać w pasku BBCode opcje wstawiania kodu, bo dopisując ręcznie ten znacznik trzeba potem edytować post i poprawiać, ponieważ źle układa kod oraz kończy obszar kodu po znalezieniu \n :(

    1. Mario

      Mario

      I chyba też baz danych nie ma dla użytkowników z tego co zauważyłem.

    2. KoPcIu

      KoPcIu

      Bazy danych działają, jednak nie ma panelu zarządzania. Zadanie usuwania baz zostało zatrzymane, więc nie ma co się martwić o przedłużenie. Czat zostanie dzisiaj dodany.

    3. Michalec

      Michalec

      Dzięki za info.

      A co z tym bbcode? :)

  9. Podejrzewam, że pluginy (pluginy, ponieważ sprawdzałem oba i na każdym dostawałem podobne crashe) ingerują jakoś w pamięć serwera i potem YSI korzystając na operacjach w pamięci serwera coś pierniczy i wychodzi takie coś. Wątpliwe, by sscanf, timerfix oraz audio plugin to powodowały, ponieważ na poprzedniej wersji mapy, gdzie były one już używane, nie było takich akcji jak teraz. W nowej wersji doszło sporo kodu, w tym plugin STL. Tutaj mam nowe dziwolągi: [16:32:52] [debug] Run time error 5: "Invalid memory access" [16:32:52] [debug] AMX backtrace: [16:32:52] [debug] #0 0000fdb8 in Itter_ClearInternal (&count=@0145fd8c 1, array[]=@01461ccc !"", size=27982492) at C:\pawno\include\YSI\y_iterate.inc:1197 [16:32:52] [debug] #1 00022190 in public SSCANF_OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\progress2.inc:405 [16:32:52] [debug] #2 00013aa0 in public FadeS_OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\sscanf2.inc:260 [16:32:52] [debug] #3 native CallLocalFunction () from samp03svr [16:32:52] [debug] #4 00012b20 in public Audio_OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\a_fade.inc:90 [16:32:52] [debug] #5 native CallLocalFunction () from samp03svr [16:32:52] [debug] #6 00010bdc in public TIMERFIX_OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\audio.inc:166 [16:32:52] [debug] #7 00010058 in public Itter_OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\timerfix.inc:208 [16:32:52] [debug] #8 0000f4c8 in ?? (... <2 arguments>) at C:\pawno\include\YSI\y_iterate.inc:909 [16:32:52] [debug] #9 00006d64 in public OnPlayerDisconnect (playerid=0, reason=2) at C:\pawno\include\YSI\y_hooks/impl.inc:661 [16:32:52] [debug] #10 native Kick () from samp03svr [16:32:52] [debug] #11 000ecb68 in public KickEx (playerid=0) at D:\Git\PTS\gamemodes\MapaPTS.pwn:10117 [16:32:52] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds" [16:32:52] [debug] Accessing element at index 27982493 past array upper bound 2047 [16:32:52] [debug] AMX backtrace: [16:32:52] [debug] #0 0003aa24 in TextDrawSetStringEx (Text:text=27982493, string[]=@01e8033c "") at C:\pawno\include\PTS/Hooki.inc:84 [16:32:52] [debug] #1 000a14f4 in public SzybkiTimer () at D:\Git\PTS\gamemodes\MapaPTS.pwn:3215 Linijka 3215 to instrukcja foreach. Jak widać w pierwszej części - jest problem z pamięcią serwera. Druga część pokazuje, że nie tylko przy playerid dzieją się takie rzeczy, ale też przy id textdrawów. Planuję wywalić z mapy plugin STL, pokasować jego użycie w mapie (trochę tego jest) i wtedy sprawdzić, czy nadal robią się takie rzeczy.
  10. Pozwolę sobie odświeżyć temat, ponieważ problem nadal istnieje, a ja nie mam już sił i ochoty ciąć mapy... Naprawdę nikt, ale to NIKT, nie miał podobnego problemu jak ja? Pozdrawiam serdecznie
  11. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Tabela Mysql nie aktualizuje się

    Jak byk napisane co to za błąd. new liczba, string[30]; sscanf(cos, "ds", liczba, string) - BŁĘDNE UŻYCIE sscanf(cos, "ds[30]", liczba, string) - POPRAWNE UŻYCIE
  12. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Wchodzenie na skina frakcji

    Nie rozumiem. Kasujesz argument więc oczywistym jest, że wywali warning o niepełnej ilości argumentów...
  13. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Przegrany czas na serwerze.

    Najlepsze rozwiązanie to czas unixowy. Po co robić tysiące timerów, które dodatkowo nie są idealne co do sekundy? Wchodzi - pobierasz czas funkcją gettime() i zapisujesz do jakiejś tablicy. Jak gracz wychodzi, to pobierasz z danych gracza (np. z bazy danych) czas jaki już przegrał, dodajesz do niego gettime() - tablica[playerid] i zapisujesz tą sumę do bazy. Jak chcesz sprawdzić komendą ile już w sumie gra, to ta sama czynność, co przy wychodzeniu, tyle że nie zapisujesz tego, a wyświetlasz. Co do wyświetlania czasu w postaci godzin, minut i sekund - prosta matematyka. 1h to 60 minut, 1 minuta to 60 sekund. stock ConvertSec(seconds, &days ,&hours, &minutes) { days = seconds / 86400; seconds -= days * 86400; hours = seconds / 3600; seconds -= hours * 3600; minutes = seconds / 60; } Użycie: new czas[3]; ConvertSec(TUTAJ TA SUMA, czas[0], czas[1], czas[2]); //czas[0] to dni, [1] godziny a [2] sekundy Mam nadzieję że sobie poradzisz
  14. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Nicki w 3D odwieczne anomalie.

    Cały samp to jedna wielka anomalia. U siebie rozwiązałem to po prostu tworząc w OnGameModeInit() 3dtexty dla każdego gracza, a kasując je w OnGameModeExit. Takie rozwiązanie działa, bo od tamtej pory jakoś nie było skarg co do dublowania nicków, czy też znikania.
  15. Michalec

    [ROZWIĄZANY]Kolor

    Nie pamiętam dokładnie, czy czasem h nie zwracało postaci bez 0x na początku. Spróbuj użyć x zamiast h w sscanfie.
×