Skocz do zawartości

Pr0f3ssi0n4LisT.

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Pr0f3ssi0n4LisT. w dniu 29 Styczeń 2016

Użytkownicy przyznają Pr0f3ssi0n4LisT. punkty reputacji!

O Pr0f3ssi0n4LisT.

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu
  1. Pr0f3ssi0n4LisT.

    .ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie

    CMD:nowyplik(playerid) { new str[25],i; for(i = 1; i < MAX_PLIKOW; i++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",i); if(!fexist(str)) { i = _:fopen(str, io_write); // if(!File:i) continue; fwrite(File:i,"Pawno.PL\r\n"); fclose(File:i); i = MAX_PLIKOW; } } if(i < MAX_PLIKOW) SendClientMessage(playerid,-1,"Juz jest max plikow w tym folderze ziomus."); else { // utworzono plik ktorego nazwa jest w tablicy str } return 1; } CMD:losuj(playerid) { new num[MAX_PLIKOW], cnt; new str[25],idx; for(idx = 1; idx < MAX_PLIKOW; idx++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",idx); if(!fexist(str)) continue; num[cnt++] = idx; } if(cnt == 0) SendClientMessage(playerid,-1,"Nie ma zadnego pliku w tym folderze."); else { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",num[random(cnt)]); cnt = _:fopen(str, io_read); while(fread(File:cnt, str)) { // pobieranie linijka po linijce } fclose(File:cnt); } return 1; } Chyba cos takiego o ile dobrze zrozumialem
  2. Pr0f3ssi0n4LisT.

    mBits - optymalna wersja Boolean'ów

    bool mozna jeszcze "poprawic' dodajac 'char' i wychodzi 32/4
  3. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [Jak?]: Brak określenia dla długości stringu

    A dlaczego nie mozesz okreslic maksymalnej dlugosci uMessage sprawdzajac oTagObj[i][oID], oTagObj[i][oBy], oTagObj[i][oDate] ? Z tego co wiem to yless cos tam kombinowal i wymyslil y_malloc ? (chyba to to xD) bo inaczej sie nie da
  4. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]Statystyki typu TOP 5-10...

    Nick musisz pobrac z inputtext i pozniej sscanfem sprawdzic czy jest online new ClickedPlayer[MAX_PLAYER_NAME]; sscanf(inputtext,"{s[4]}s[24]",ClickedPlayer); // przyjmujac ze format bedzie wygladal tak: Miejsce. Nick sscanf(ClickedPlayer, "u", giveplayerid);
  5. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku

    Musisz czyscic tablice za kazdym razem do ktorej pobierasz nick tak jak podalem wyzej (Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord) bo bedzie dopisywac za kazdym razem
  6. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku

    dini_Set i powinno zamienic automatycznie
  7. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]GetPlayerCameraTargetObject - nie działa?

    Znajac smalcora mozna wyciagnac wniosek ze ta funkcja dziala tylko na globalne obiekty a nie per player jak robi to streamer zobacz przyklad na wiki http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraTargetObject + http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=3554735&postcount=5226
  8. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku

    e panie ale jakie nickrekord = strcat( ? +1 na przyszlosc (o ile samp jeszcze jakas ma) zeby uniknac buga z mixowaniem stringow w mapie, MAX_PLAYER_NAME jest domyslnie 24 i taki dlugi moze byc nick gracza gdy uzyjesz SetPlayerName a jeszcze potrzebujesz extra +1 na zakonczenie nicku EOS uzywasz strcat((Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord), dini_Get(string,"NickRekord")); print(Nick_Rekord); // powinno wyswietlic poprawnie nick
  9. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku

    strval zamienia 'nick gracza' czyli tak zwany string na liczbe na gorze musisz miec new Nick_Rekord[MAX_PLAYER_NAME + 1]; i pozniej wyciaganie nicku z pliku strcat((Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord), dini_Get(string,"NickRekord"));
  10. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]Randomowa nuta dla całego teamu

    W takim razie zmien na GetMaxPlayers()-1
  11. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]Randomowa nuta dla całego teamu

    To sa wlasnie uroki sampowego random ze niektore numery sa rzadziej losowane niz reszta stock randomSong() { new songID = random(3); for(new x = GetPlayerPoolSize(); x > -1; x--) if(IsPlayerConnected(x)) { switch(songID) { case 0: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta1"); case 1: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta2"); default: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta3"); } } }
  12. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]wyciąganie przez sscanfa wartości

    "'ID:'i{s[7]}p<$>ip<:>{s[8]}p<s>ip<:>{s[8]}f{s[3]}f{s[4]}f" Nie pytaj prosze o wytlumaczenie xD nie wiem jak tam masz ten TIME bo jest bedzie H M S czy M S to sie posypie od tego momentu w sscanf
  13. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]Przekazanie broni innemu graczowi

    1. Musisz sprawdzic czy gracz trzyma w rece jakas bron za pomoca if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0) 2. Jesli trzyma to pobierasz id tej broni + pobierasz ammo za pomoca GetPlayerAmmo(playerid); 3. Dodajesz wybranemu ID bron za pomoca GivePlayerWeapo(id, id_z_GetPlayerWeapon(playerid), ilosc_ammo_z_GetPlayerAmmo(playerid)); 4. Musisz napisac/poszukac RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid); zeby usunac graczowi bron ktora oddaje ( tylko znajdz taka bez SetPlayerAmmo xD bo bronie biale nie posiadaja ammo ) a weaponid pobierasz z GetPlayerWeapon(playerid) pkt 1
  14. Pr0f3ssi0n4LisT.

    Nie wczytuje CMD

    W strcmp tam gdzie masz ta cyfre po ' true ' wstaw liczbe odpowiadajaca dlugosci nazwy cmd, np dla raport musisz ustawic 7 bo doliczyc trzeba jeszcze ' / ' a do komend w ktorych nie ma drugiego czlonu np w /jj /100hp itp usuwaj dlugosc if(strcmp(cmdtext,"/jj",true) == 0) return 1;
  15. Pr0f3ssi0n4LisT.

    [ROZWIĄZANY]Losowanie kilku rzeczy

    Taka drobna poprawka static players[MAX_PLAYERS], count; for(new i = GetPlayerPoolSize(); i > -1; i--) if(IsPlayerConnected(i)) players[count++] = i; if(!count) return 0; // pusty serwer new randomPlayerId = players[random(count)]; count = 0;
×