Skocz do zawartości

Pr0f3ssi0n4LisT.

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Jaev.ini kolejno w folderze (dfile) / losowanie   
    CMD:nowyplik(playerid) { new str[25],i; for(i = 1; i < MAX_PLIKOW; i++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",i); if(!fexist(str)) { i = _:fopen(str, io_write); // if(!File:i) continue; fwrite(File:i,"Pawno.PL\r\n"); fclose(File:i); i = MAX_PLIKOW; } } if(i < MAX_PLIKOW) SendClientMessage(playerid,-1,"Juz jest max plikow w tym folderze ziomus."); else { // utworzono plik ktorego nazwa jest w tablicy str } return 1; } CMD:losuj(playerid) { new num[MAX_PLIKOW], cnt; new str[25],idx; for(idx = 1; idx < MAX_PLIKOW; idx++) { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",idx); if(!fexist(str)) continue; num[cnt++] = idx; } if(cnt == 0) SendClientMessage(playerid,-1,"Nie ma zadnego pliku w tym folderze."); else { format(str,sizeof(str),"/folder/info%d.ini",num[random(cnt)]); cnt = _:fopen(str, io_read); while(fread(File:cnt, str)) { // pobieranie linijka po linijce } fclose(File:cnt); } return 1; } Chyba cos takiego o ile dobrze zrozumialem
  2. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku   
    strval zamienia 'nick gracza' czyli tak zwany string na liczbe
    na gorze musisz miec
     
    new Nick_Rekord[MAX_PLAYER_NAME + 1];   i pozniej wyciaganie nicku z pliku
    strcat((Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord), dini_Get(string,"NickRekord"));  
  3. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku   
    e panie ale jakie
     
    nickrekord = strcat(   ?
    +1 na przyszlosc (o ile samp jeszcze jakas ma) zeby uniknac buga z mixowaniem stringow w mapie, MAX_PLAYER_NAME jest domyslnie 24 i taki dlugi moze byc nick gracza gdy uzyjesz SetPlayerName a jeszcze potrzebujesz extra +1 na zakonczenie nicku EOS
     
    uzywasz

    strcat((Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord), dini_Get(string,"NickRekord")); print(Nick_Rekord); // powinno wyswietlic poprawnie nick
  4. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku   
    dini_Set i powinno zamienic automatycznie
  5. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]pobieranie nicku z pliku   
    Musisz czyscic tablice za kazdym razem do ktorej pobierasz nick tak jak podalem wyzej
    (Nick_Rekord[0] = EOS, Nick_Rekord) bo bedzie dopisywac za kazdym razem
  6. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]Randomowa nuta dla całego teamu   
    To sa wlasnie uroki sampowego random ze niektore numery sa rzadziej losowane niz reszta
     
    stock randomSong() { new songID = random(3); for(new x = GetPlayerPoolSize(); x > -1; x--) if(IsPlayerConnected(x)) { switch(songID) { case 0: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta1"); case 1: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta2"); default: PlayAudioStreamForPlayer(x,"http://www.www.serwer.pl/nuta3"); } } }  
  7. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Stensin[ROZWIĄZANY]Randomowa nuta dla całego teamu   
    W takim razie zmien na GetMaxPlayers()-1
  8. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Dejv[ROZWIĄZANY]wyciąganie przez sscanfa wartości   
    "'ID:'i{s[7]}p<$>ip<:>{s[8]}p<s>ip<:>{s[8]}f{s[3]}f{s[4]}f" Nie pytaj prosze o wytlumaczenie xD nie wiem jak tam masz ten TIME bo jest bedzie H M S czy M S to sie posypie od tego momentu w sscanf
  9. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Dejv[ROZWIĄZANY]wyciąganie przez sscanfa wartości   
    "'ID:'i{s[7]}p<$>ip<:>{s[8]}p<s>ip<:>{s[8]}f{s[3]}f{s[4]}f" Nie pytaj prosze o wytlumaczenie xD nie wiem jak tam masz ten TIME bo jest bedzie H M S czy M S to sie posypie od tego momentu w sscanf
  10. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Dejv[ROZWIĄZANY]Przekazanie broni innemu graczowi   
    1. Musisz sprawdzic czy gracz trzyma w rece jakas bron za pomoca if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
    2. Jesli trzyma to pobierasz id tej broni + pobierasz ammo za pomoca GetPlayerAmmo(playerid);
    3. Dodajesz wybranemu ID bron za pomoca GivePlayerWeapo(id, id_z_GetPlayerWeapon(playerid), ilosc_ammo_z_GetPlayerAmmo(playerid));
    4. Musisz napisac/poszukac RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid); zeby usunac graczowi bron ktora oddaje ( tylko znajdz taka bez SetPlayerAmmo xD bo bronie biale nie posiadaja ammo ) a weaponid pobierasz z GetPlayerWeapon(playerid) pkt 1
  11. Like
    Pr0f3ssi0n4LisT. otrzymał reputację od Dejv[ROZWIĄZANY]Przekazanie broni innemu graczowi   
    1. Musisz sprawdzic czy gracz trzyma w rece jakas bron za pomoca if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
    2. Jesli trzyma to pobierasz id tej broni + pobierasz ammo za pomoca GetPlayerAmmo(playerid);
    3. Dodajesz wybranemu ID bron za pomoca GivePlayerWeapo(id, id_z_GetPlayerWeapon(playerid), ilosc_ammo_z_GetPlayerAmmo(playerid));
    4. Musisz napisac/poszukac RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid); zeby usunac graczowi bron ktora oddaje ( tylko znajdz taka bez SetPlayerAmmo xD bo bronie biale nie posiadaja ammo ) a weaponid pobierasz z GetPlayerWeapon(playerid) pkt 1
×