Skocz do zawartości

PKua

Użytkownik
  • Zawartość

    629
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PKua

  • Tytuł
    Ekspert
  • Urodziny 04.01.1997

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów
  1. PKua

    SA-MP 0.3e RC (Finalna wersja wydana)

    Co do cheatów to zgadzam się z Terminator3. Powinno być więcej zabezpieczeń po stronie serwera. Np. dialogid powinno być server-side, kasa też. Jeśli poprawiliby synchronizację i optymalizację, to mogliby sobie pozwolić na jeszcze więcej rzeczy server-side. Nie chciałbym, żeby było to co w Minecrafcie, że wszystko jest server-side i są kosmiczne lagi i bugi, ale można znaleźć złoty środek. Niby niektóre antycheaty są banalne, ale mniejsze serwery ich nie mają... Gdyby wszystkie serwery miały podstawowe zabezpieczenia to nie cheatowałoby tyle osób, bo nie miałyby jak... Wzięliby chociaż drobne zabezpieczenia dali i się tym chwalili, to ludzie by się bali oszukiwać... Wzięliby raz a porządnie zrobili auto aktualizacje i wypuszczali łatki co parę dni. Ja bym się nie obraził, gdyby też zmienili język na Sqiurrel, ale na to już za późno, musieliby od nowa praktycznie wszystko pisać.
  2. PKua

    Problem z testem na ls-rp

    Heh, ja chciałem kiedyś spróbować tam pograć. Test jakimś cudem rozwiązałem, po prostu męczyłem się i męczyłem aż trafiłem, odpowiedzi się tam powtarzają. Lecz potem okazało się, że trza coś w stylu CV pisać i sobie odpuściłem :P. I tak ja nie czuję zbyt RP... Jestem typowym 4funowcem...
  3. PKua

    SA-MP 0.3e RC (Finalna wersja wydana)

    Płynne przejście kamery? Brzmi nieźle, ja lubię się kamerą bawić, przyda się. Co do automatycznych aktualizacji to powinny być one już od dawna. Może błąd z obiektami niewidocznymi jak się jest w samochodzie Kalcor może wytłumaczyć brakiem plików nagłówkowych gta sa, ale tamto mógł zrobić. A tak w ogóle dlaczego SA:MP jeszcze nie jest open source?
  4. PKua

    Anty dialogid-hack

    Aha, czyli zamiast dialogid mogę sczytywać id z tego pvara. Widziałem to rozwiązanie w jakimś skrypcie. Tak czy siak dzięki, to tyle, zamykam.
  5. PKua

    Anty dialogid-hack

    Ostatnio jest dość głośno o możliwości zmiany ID oglądanego dialogu i przez to np. kradzieży konta, czy zcrashowania serwera. Postanowiłem więc napisać zabezpieczenie. I teraz: w ShowPlayerdDialog zapisuje w PVarze id oglądanego dialogu. I teraz na pocz. OnDialogResponse sprawdza, czy Pvar == dialogid dla danego gracza i jeśli nie to wykopuje. A na końcu OnDialogResponse ustawia pvara na 0. I czasami źle wykrywa i kickuje "uczciwych" graczy. Jest w moim sposobie jakaś luka? Czy może np. jak ktoś ma wyświetlony jakiś dialog i ma zostać "na niego" nałożony inny to może nie dotrzeć do klienta ta informacja?
  6. PKua

    Piszemy bajkę

    ... , który był grzeszony przez...
  7. PKua

    Spawnujący system domków.

    GarHouse, ale wydaje mi się, że ma błędy
  8. PKua

    Zadajemy pytania

    Brązowe. Jakiego koloru masz palce xD?
  9. PKua

    Zadajemy pytania

    Nie. Jakiego koloru masz włosy?
  10. PKua

    Dziwny bug

    Pojazdy masz sczytywane z pliku/bazy, czy są w mapce?
  11. PKua

    Error 019 w konsoli

    Używasz jedynie pluginu sscanf? Czy używasz też jakichś innych? Streamer, mysql? Pokaz zawartość server.cfg, a głównie linijkę zaczynającą się na "plugins".
  12. PKua

    Zadajemy pytania

    Nie. Przeszedłeś GTA IV? W ogóle grałeś kiedyś :P?
  13. PKua

    [Pytanie] Pierwszy raz to widzę :)

    Prawdopodobnie masz za duże tablice lokalne. Zmniejsz ich rozmiar, albo zrób z nich globalne.
  14. PKua

    Zadajemy pytania

    Jak widzę, co wypisujecie, to tak :P Lubisz żabie udka?
  15. PKua

    Rejestracja

    E:\Serwer Polski-Rp\Gamemode\C-rp\gamemodes\crp.pwn(1502) : error 017: undefined symbol "spawnujesz" E:\Serwer Polski-Rp\Gamemode\C-rp\gamemodes\crp.pwn(1502) : error 017: undefined symbol "na" E:\Serwer Polski-Rp\Gamemode\C-rp\gamemodes\crp.pwn(1502) : error 017: undefined symbol "domy" Przecież widać, że kod, który ci dałem, trzeba w jednym miejscu uzupełnić. Przecież "spawnujesz na domyślnej pozycji" to nie kod, tylko mój komentarz, abyś tam wstawił SetPlayerPos z teleportowaniem na domyślną pozycję, jaka ma być po pierwszym spawnie gracza. E:\Serwer Polski-Rp\Gamemode\C-rp\gamemodes\crp.pwn(1496) : error 017: undefined symbol "sscanf" Wpisz w google sscanf 2.5, kliknij pierwszy link i pobierz ten plugin. Te trzy foldery, co tam masz, po prostu wklej w folderze serwera, wszystkie pliki wylądują wtedy tam gdzie trzeba. Potem w server.cfg, dopisujesz linijkę plugins sscanf lub jeśli już masz taką (zaczynającą się na "plugins"), to dodajesz to "sscanf" na końcu, oddzielając oczywiście spacją. Potem po #include <a_samp>, w mapce, dopisujesz #include <sscanf>.
×