Skocz do zawartości

kafera97

Użytkownik
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kafera97

  • Tytuł
    Ja się tylko bawię Pawn.
  • Urodziny 26.06.1997

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarosław
  1. kafera97

    Szukam mapy RP

    Witajcie! Potrzebuje pilnie mapki USRP. Najlepiej jakby była to wersja 5.0 . Żaden link nie działa, nigdzie tego już nie ma, sendspace zwinęło się, i nie ma tego po prostu nigdzie. Może ma ktoś z Was na dysku tą mapkę? Może być też v3, v4, lecz najlepiej by było v5. Proszę popatrzcie na swoich dyskach czy nie macie czasem tego. Dziękuje bardzo!
  2. kafera97

    Odpowiedzi na proste pytania

    Dzięki wielkie! :)
  3. kafera97

    Odpowiedzi na proste pytania

    Jeszcze jedno pytanie. Co tu jest źle? new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health); if(health<=1) { new Float:LocX, Float:LocY, Float:LocZ; GetPlayerPos(playerid,LocX, LocY, LocZ); PlayerInfo[playerid][pBWX] = LocX; PlayerInfo[playerid][pBWY] = LocY; PlayerInfo[playerid][pBWZ] = LocZ; FunkcjaBW(playerid); } Chodzi dokładnie o te PlayerInfo[playerid][pBWX] = LocX; Wychodzą warningi, jak to tam wpisać, żeby wartość z LocX zapisała się pod pBWX ?
  4. kafera97

    Odpowiedzi na proste pytania

    Dziękuje bardzo :) Pozdrawiam!
  5. kafera97

    Odpowiedzi na proste pytania

    Cześć! Mam pytanie. Grając ostatnio na Net4Game zauważyłem, że jest tam zrobione tak, że np. na znaku oryginalnym z gta jest napis "Zakaz parkowania" itp.. Mam pytanie, jak takie coś się robi? Jeszcze zrobiłem ss'a szyldu I jeszcze te napisy co są tam na podłodze. :D Jest na to jakiś kod? O ile w ogóle takie coś da się zrobić :P Dziękuje za odpowiedzi :)
  6. kafera97

    beczki

    Stawiasz beczkę a na beczce id obiektu ( w tym wypadku ognia) Robisz tak jak z beczką, czyli w MTA stawiasz beczke a na niej ogień.
  7. kafera97

    Szlaban na Klawisz

    Dzięki wielkie, ale nie działa do końca. Bo Gdy ktoś jest w innej frakcji albo zerowej to i tak może władać szlabanem.
  8. kafera97

    Szlaban na Klawisz

    if(newkeys == KEY_FIRE) { if(IsACop(playerid) || PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 2) { if(PlayerToPoint(10.0, playerid, -2543.0000000,2270.8994100,4.7000000)) { if(SzlabanPolicjaState == 1) { MoveObject(SzlabanPolicja, -2543.0000000,2270.8994100,4.7000000, 2.5); SetObjectRot(SzlabanPolicja, 15.0000000,0.0000000,64.7480000); SzlabanPolicjaState = 0; } else { MoveObject(SzlabanPolicja, -2543.0000000,2270.8999000,4.7000000, 2.5); SetObjectRot(SzlabanPolicja, 90.0000000,0.0000000,64.7500000); SzlabanPolicjaState = 1; } if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 2) { if(PlayerToPoint(10.0, playerid, -2469.5000000,2249.8999000,4.6000000)) { if(BramaSANState == 1) { MoveObject(BramaSAN, -2469.5000000,2249.8999000,4.6000000, 2.5); SetObjectRot(BramaSAN, 270.0000000,0.0000000,272.0000000); BramaSANState = 0; } else { MoveObject(BramaSAN, -2469.5000000,2249.8994100,4.6000000, 2.5); SetObjectRot(BramaSAN, 345.0000000,0.0000000,272.0000000); BramaSANState = 1; } } } } } else { return 1; } } Teraz zrobiłem tak, i nie dizała "bramaSAN", a szlabanPolicja dziala dla każdego. Jak zrobić, aby to działało poprawnie?? Za pomoc Plusy..
  9. kafera97

    Szlaban na Klawisz

    @Refresh; Pomoże ktoś?
  10. kafera97

    Szlaban na Klawisz

    public IsACop(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new leader = PlayerInfo[playerid][pLeader]; new member = PlayerInfo[playerid][pMember]; if(member==1) { return 1; } else if(leader==1) { return 1; } } return 0; }
  11. kafera97

    Szlaban na Klawisz

    Cześć! Mam problem, robię szlaban na klawisz (LPM). To co zrobiłem, oczywiście działa, ale nie działa to, jeśli nie jest np. Liderem frakcji 1 to i tak się otwiera. Próbowałem różnych przeróbek, ale coś to nie wychodzi. Za pomoc dam + if(IsACop(playerid) || PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 2) { if(PlayerToPoint(10.0, playerid, -2543.0000000,2270.8994100,4.7000000)) { if(SzlabanPolicjaState == 1) { MoveObject(SzlabanPolicja, -2543.0000000,2270.8994100,4.7000000, 2.5); SetObjectRot(SzlabanPolicja, 15.0000000,0.0000000,64.7480000); SzlabanPolicjaState = 0; } else { MoveObject(SzlabanPolicja, -2543.0000000,2270.8999000,4.7000000, 2.5); SetObjectRot(SzlabanPolicja, 90.0000000,0.0000000,64.7500000); SzlabanPolicjaState = 1; } } } } } else { if(SzlabanPolicjaState == 0) { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Nie mozesz otwierac szlabanu!", 5000, 3); SzlabanPolicjaState = 0; } else { GameTextForPlayer(playerid, "~g~Nie mozesz zamykac szlabanu!", 5000, 3); SzlabanPolicjaState = 1; } }
  12. kafera97

    Bot

    Jak wyżej sprawdź logi, u mnie blokowała go rejestracja.
  13. Cześć, powiedzcie mi, jak zrobić aby każdy samochód frakcyjny o swoim UID miał swój osobny plik, czyli np: /scriptfiles/frakcyjne/321.ini I tam miałoby sie zapisywać przebieg, rodzaj paliwa, tablica rejestracyjna, jak trzeba to xyz, kolor. Tylko jak to zrobić, aby każdy pojazd wczytało osobno, i ustawiło im właśnie te rzeczy? czyli przebieg, tablice rejestracyjną itp..
  14. kafera97

    Zapisanie i Odczytywanie danych z rejestracji

    Dobra, poradziłem sobie częściowo. Działa już odczytywanie, ale do momentu restartu serwera. Po restarcie (GMX) Zeruje:/ Link do kodu: http://pastebin.com/0ebCm6Gj
  15. kafera97

    Muzyka przy wejściu na serwer.

    Może zrób pętle, żeby grała w kółko?
×