Skocz do zawartości

CeKa

Użytkownik
  • Zawartość

    2269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    42

Ostatnia wygrana CeKa w dniu 12 Czerwiec 2016

Użytkownicy przyznają CeKa punkty reputacji!

O CeKa

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 05.03.1996

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Informacje o serwerze

  • Typ serwera
    Inne

Ostatnie wizyty

6532 wyświetleń profilu
  1. CeKa

    Pętla for

    Ale sama pętla ma nijak się do błędu w konsoli. Zobacz co krzyczy błąd. Za mały array, czyli pętla powinna zaczynać się od: 999999
  2. CeKa

    Warningi przy kompilacji.

    Nic dziwnego, tego się tak nie używa. Odsyłam do dokumentacji tych funkcji.
  3. CeKa

    Warningi przy kompilacji.

    Brak ułożenia kodu.
  4. CeKa

    Lista graczy, podział na Online, Offline

    I co to niby ma robić? Liczyć graczy online? Na temat: Musisz zrobić drugą pętle w środku i iterować każdego gracza, jeżeli nick jest taki sam jak z bazy to znaczy, że jest online.
  5. CeKa

    Nietypowy błąd z mysql

    Panie, ale to nie jest format() tylko mysql_format() // Ba, nawet jakieś funkcje z php widzę "sprintf"
  6. djCreateFile(DOCK_PATH"zlecenia.ini");
  7. CeKa

    xx

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=objekter
  8. GroupDefaultFlags, GroupFlags jeszcze te zmienne sprawdź, mam wrażenie że to w nich leży błąd. Ponieważ kod odnosi się do nich, oraz podaje typ grupy.
  9. Pokaż jeszcze OnDialogResponse -> dialogid = 15
  10. CeKa

    Obrazek ze zmienną treścią.

    http://php.net/manual/en/function.imagejpeg.php Są tam przykłady
  11. Może jest jakieś "MAX_GROUPS_TYPES" ?
  12. CeKa

    Skrypt przybrał na wadze

    Na pewno nie będzie większej wartości, niż 2147483647. Dlatego może mieć chyba problem Daj w pętle i wyprintuj wszystkie indeksy.
  13. CeKa

    Skrypt przybrał na wadze

    @DaGaXeR @CebulaPL, odpowiem obu: #include <a_samp> main() { } new tablica[500000] = {1,2,3,...}; new tablica2[500000] = {1,2,3,...}; new tablica3[500000] = {1,2,3,...}; new tablica4[500000] = {1,2,3,...}; new tablica5[500000] = {1,2,3,...}; new tablica6[500000] = {1,2,3,...}; public OnGameModeInit() { tablica[123] = 1; return 1; } .amx: 1457kb .pwn: 1kb
  14. CeKa

    Skrypt przybrał na wadze

    Oczywiście, że zmienia. Bo nijak ma się do ilości "literek". http://pastebin.com/BR3petWL <- Można oczywiście dodać reszte include, by plik był "większy", ale i tak .amx będzie takie same.
×