Skocz do zawartości

xBBBay ☆

Użytkownik
  • Zawartość

    1195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana xBBBay ☆ w dniu 13 Maj 2016

Użytkownicy przyznają xBBBay ☆ punkty reputacji!

O xBBBay ☆

  • Tytuł
    It is the programmer
  • Urodziny 30.12.1997

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    8036002

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Janów Lubelski

Informacje o serwerze

  • Nazwa serwera
    Myślę..
  • Typ serwera
    Nie wybrano
  • Adres IP

Ostatnie wizyty

3749 wyświetleń profilu
  1. xBBBay ☆

    W mysql nie tworzą się tabele

    To już nie wina tabelek mysql, nativechecker, crashdetect, pawno -d3 i pokaż logi.
  2. xBBBay ☆

    W mysql nie tworzą się tabele

    Jak nie działa automatycznie, to sam wklej i zobacz czy działa.
  3. xBBBay ☆

    sscanf warning: String buffer overflow.

    p<|>ds[32]fff a tak?
  4. xBBBay ☆

    Błąd przy kompilacji :(

    Dopisz do konsoli sampa -update plugins...
  5. xBBBay ☆

    Salon samochodowy

    Cześć, przedstawiam wam system salonu, zreszto nie wiem czy takiego salonu lecz spawn pojazdów... cmd:salon przy danej pozycji wyświetla się gui i spawnuje się pojazd. Minus taki, że gdy gracz wyjdzie z gui pokazuje się stan na wolny + drugi pojazd innego gracza gdy odrazu chce zrespić pojazd zrespi się na tym samym pojeździe (może wybuchnąć). Ustawianie pozycji: new Float:SamochodyPos[ILOSC_SAMOCHODOW][SpisSamochody] = do ustawienia textu, pickupa, mapicona cmd:salon new Float:SamochodySpawnPos[ILOSC_SAMOCHODOWSPAWN][SpisSpawnSamochody] = ustawienie spawnu pojazdu Kod: new Text3D:TworzeTruck3d[Sloty][MAX_VEHICLES]; new Text3D:TworzeNaczepe3d[Sloty][MAX_VEHICLES]; new TworzeTruck[Sloty]; new TworzeNaczepe[Sloty]; new StworzoneTN[Sloty]; new CzyTworzy[Sloty]; enum SpisSamochody { uid, Float: pos1, Float: pos2, Float: pos3 } #define ILOSC_SAMOCHODOW 2 new Float:SamochodyPos[ILOSC_SAMOCHODOW][SpisSamochody] = { {1, 1705.1361, 931.6579, 10.8203}, {2, 1704.0949, 950.1295, 10.8203} }; enum SpisSpawnSamochody { s1, Float: s2, Float: s3, Float: s4, Float: s5, s6, s7, s8 } #define ILOSC_SAMOCHODOWSPAWN 4 new Float:SamochodySpawnPos[ILOSC_SAMOCHODOWSPAWN][SpisSpawnSamochody] = { {515,1634.3000000,959.0999800,11.9000000,270.2470000,88,89,15}, {450,1633.2000000,964.2999900,11.5000000,270.0000000,245,245,15}, {482,1634.3000000,959.0999800,11.9000000,270.2470000,88,89,15}, {0,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0} }; new SAMOCHODYICONGLOBAL[Sloty]; new Text3D:SAMOCHODYTEXTGLOBAL[Sloty]; new SAMOCHODYPICKUP[Sloty]; stock LoadSamochody() { Code_ExTimer_Begin(salonsamochodowy); for(new a=0; a<ILOSC_SAMOCHODOW; a++) { DestroyDynamic3DTextLabel(SAMOCHODYTEXTGLOBAL[a]); DestroyDynamicMapIcon(SAMOCHODYICONGLOBAL[a]); DestroyDynamicPickup(SAMOCHODYPICKUP[a]); } for(new i=0; i<ILOSC_SAMOCHODOW; i++) { format(String256, sizeof(String256), ""K_POMARANCZ"Salon samochodowy [%d]\nStan: "C_JZIELONY"Wolny\n"C_ZOLTY"/salon", SamochodyPos[i][uid]); SAMOCHODYTEXTGLOBAL[i] = CreateDynamic3DTextLabel(String256, CZERWONY, SamochodyPos[i][pos1], SamochodyPos[i][pos2], SamochodyPos[i][pos3], 25.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, MAPICON, -1); SAMOCHODYICONGLOBAL[i] = CreateDynamicMapIcon(SamochodyPos[i][pos1], SamochodyPos[i][pos2], SamochodyPos[i][pos3], 51, -1, -1, -1, -1, MAPICON, MAPICON_LOCAL, -1); SAMOCHODYPICKUP[i] = CreateDynamicPickup(1318, 0, SamochodyPos[i][pos1], SamochodyPos[i][pos2], SamochodyPos[i][pos3], -1, -1, -1, MAPICON, -1); CzyTworzy[i]=0; } printf("Załadowano %d Salonów Samochodowych [%d ms]", ILOSC_SAMOCHODOW, Code_ExTimer_End(salonsamochodowy)); return 1; } stock SalonTextWolny() { for(new i=0; i<ILOSC_SAMOCHODOW; ++i) { format(String256, sizeof(String256), ""K_POMARANCZ"Salon samochodowy [%d]\nStan: "C_JZIELONY"Wolny\n"C_ZOLTY"/salon", SamochodyPos[i][uid]); UpdateDynamic3DTextLabelText(SAMOCHODYTEXTGLOBAL[i], CZERWONY, String256); CzyTworzy[i]=0; } return 1; } CMD:salon(playerid, params[]) { for(new i=0; i<ILOSC_SAMOCHODOW; ++i) { if(DoInRange(2.0, playerid, SamochodyPos[i][pos1], SamochodyPos[i][pos2], SamochodyPos[i][pos3])) { if(CzyTworzy[i]==0) { if(StworzoneTN[playerid]==0) { if(SamochodyPos[i][uid]==1) { ShowPlayerDialog(playerid, PANEL_CAR, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, "Salon samochodowy", "Typ\tNazwa\n\ Tir + Naczepa\tRoadtrain\n\ Dostawczy\tBuritto",\ "Ok", "Anuluj"); format(String256, sizeof(String256), ""K_POMARANCZ"Salon samochodowy [%d]\nStan: "C_CZERWONY"Zajety\n"C_ZOLTY"/salon", SamochodyPos[i][uid]); UpdateDynamic3DTextLabelText(SAMOCHODYTEXTGLOBAL[i], CZERWONY, String256); CzyTworzy[i]=1; } else if(SamochodyPos[i][uid]==2) { ShowPlayerDialog(playerid, PANEL_CAR2, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, "Salon samochodowy", "Typ\tNazwa\n\ Tir + Naczepa\tRoadtrain\n\ Dostawczy\tBuritto",\ "Ok", "Anuluj"); format(String256, sizeof(String256), ""K_POMARANCZ"Salon samochodowy [%d]\nStan: "C_CZERWONY"Zajety\n"C_ZOLTY"/salon", SamochodyPos[i][uid]); UpdateDynamic3DTextLabelText(SAMOCHODYTEXTGLOBAL[i], CZERWONY, String256); CzyTworzy[i]=1; } } else if(StworzoneTN[playerid]==1) { ShowPlayerDialog(playerid, PANEL_CARDEL, DIALOG_STYLE_LIST, "Salon samochodowy", ""C_CZERWONY"Posiadasz już zrespiony samochód!\n\ "C_BIALY"Usuń samochód",\ "Ok", "Anuluj"); format(String256, sizeof(String256), ""K_POMARANCZ"Salon samochodowy [%d]\nStan: "C_CZERWONY"Zajety\n"C_ZOLTY"/salon", SamochodyPos[i][uid]); UpdateDynamic3DTextLabelText(SAMOCHODYTEXTGLOBAL[i], CZERWONY, String256); CzyTworzy[i]=1; } } else if(CzyTworzy[i]==1) { ShowInfo(playerid, "Salon jest chwilowo zajęty! Poczekaj!"); } } else { ShowInfo(playerid, "Musisz znajdować sie przy Salonie Samochodowym!"); } } return 1; } Dialogi: if(dialogid == PANEL_CAR) { new Float:Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(!response) return SalonTextWolny(); switch(listitem) { case 0: { TworzeTruck[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[1][s1],SamochodySpawnPos[1][s2],SamochodySpawnPos[1][s3],SamochodySpawnPos[1][s4],SamochodySpawnPos[1][s5],SamochodySpawnPos[1][s6],SamochodySpawnPos[1][s7],SamochodySpawnPos[1][s8]); //Roadtrain SetVehicleNumberPlate(TworzeTruck[playerid], "Salon"); format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Truck Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]], TworzeTruck[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); TworzeNaczepe[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[2][s1],SamochodySpawnPos[2][s2],SamochodySpawnPos[2][s3],SamochodySpawnPos[2][s4],SamochodySpawnPos[2][s5],SamochodySpawnPos[2][s6],SamochodySpawnPos[2][s7],SamochodySpawnPos[2][s8]); //Trailer 2 format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Naczepa Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeNaczepe3d[playerid][TworzeNaczepe[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeNaczepe3d[playerid][TworzeNaczepe[playerid]], TworzeNaczepe[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); StworzoneTN[playerid]=1; SalonTextWolny(); } case 1: { TworzeTruck[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[3][s1],SamochodySpawnPos[3][s2],SamochodySpawnPos[3][s3],SamochodySpawnPos[3][s4],SamochodySpawnPos[3][s5],SamochodySpawnPos[3][s6],SamochodySpawnPos[3][s7],SamochodySpawnPos[3][s8]); //Buritto SetVehicleNumberPlate(TworzeTruck[playerid], "Salon"); format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Dostawczak Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]], TworzeTruck[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); StworzoneTN[playerid]=1; SalonTextWolny(); } } return 1; } if(dialogid == PANEL_CAR2) { new Float:Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(!response) return SalonTextWolny(); switch(listitem) { case 0: { TworzeTruck[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[1][s1],SamochodySpawnPos[1][s2],SamochodySpawnPos[1][s3],SamochodySpawnPos[1][s4],SamochodySpawnPos[1][s5],SamochodySpawnPos[1][s6],SamochodySpawnPos[1][s7],SamochodySpawnPos[1][s8]); //Roadtrain SetVehicleNumberPlate(TworzeTruck[playerid], "Salon"); format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Truck Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]], TworzeTruck[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); TworzeNaczepe[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[2][s1],SamochodySpawnPos[2][s2],SamochodySpawnPos[2][s3],SamochodySpawnPos[2][s4],SamochodySpawnPos[2][s5],SamochodySpawnPos[2][s6],SamochodySpawnPos[2][s7],SamochodySpawnPos[2][s8]); //Trailer 2 format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Naczepa Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeNaczepe3d[playerid][TworzeNaczepe[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeNaczepe3d[playerid][TworzeNaczepe[playerid]], TworzeNaczepe[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); StworzoneTN[playerid]=1; SalonTextWolny(); } case 1: { TworzeTruck[playerid] = CreateVehicle(SamochodySpawnPos[3][s1],SamochodySpawnPos[3][s2],SamochodySpawnPos[3][s3],SamochodySpawnPos[3][s4],SamochodySpawnPos[3][s5],SamochodySpawnPos[3][s6],SamochodySpawnPos[3][s7],SamochodySpawnPos[3][s8]); //Buritto SetVehicleNumberPlate(TworzeTruck[playerid], "Salon"); format(String512, sizeof(String512), ""C_ZOLTY"*"K_POMARANCZ"Dostawczak Gracza: "C_JZIELONY"%s"C_ZOLTY"*", PlayerName(playerid)); TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]] = Create3DTextLabel(String512, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0); Attach3DTextLabelToVehicle(TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]], TworzeTruck[playerid], 0.0, 0.0, 0.0); StworzoneTN[playerid]=1; SalonTextWolny(); } } return 1; } if(dialogid == PANEL_CARDEL) { if(!response) return SalonTextWolny(); switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid, PANEL_CARDEL, DIALOG_STYLE_LIST, "Panel spawn samochodow", ""C_CZERWONY"Posiadasz już zrespiony samochód!\n"C_BIALY"Usuń samochód", "Ok", "Anuluj"); } case 1: { DestroyDynamic3DTextLabel(TworzeTruck3d[playerid][TworzeTruck[playerid]]); DestroyVehicle(TworzeTruck[playerid]); DestroyDynamic3DTextLabel(TworzeNaczepe3d[playerid][TworzeNaczepe[playerid]]); DestroyVehicle(TworzeNaczepe[playerid]); StworzoneTN[playerid]=0; SalonTextWolny(); } } return 1; } Tak, wiem kod nie należy do perfekcji. Wykopane z dysku może ktoś tego czegoś użyje.
  6. xBBBay ☆

    Rozdzielenie Float

    MenadzerGracz[playerid][ppos][0] = Menadzerppos[0]; ? Nadal nie wiem o co chodzi. Która to linijka 730?
  7. xBBBay ☆

    Rozdzielenie Float

    new MenadzerGracz[MAX_PLAYERS][enum?][3] o to chodzi w tym błąd? nie rozumiem.
  8. xBBBay ☆

    GetPlayerPos

    //Edit Dzięki za pomoc, naprawione.
  9. xBBBay ☆

    GetPlayerPos

    Cześć, mam tyci problem i nie wiem jak do końca go rozwiązać. Chce aby przed wejsciem do interioru pobrało pozycje gracza a następnie po wyjściu go tam teleportowało. new Float:xy, Float:yy, Float:zy; if(PrzyBurger(playerid)) { if (newkeys == KEY_FIRE) { GetPlayerPos(playerid, xy, yy, zy); SetPlayerPos(playerid, 363.4129, -74.5786, 1001.5078); SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 10); } } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, 363.4129, -74.5786, 1001.5078)) { if (newkeys == KEY_FIRE) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid, xy, yy, zy); } } A mnie wyrzuca gdzieś na pozycje 0, 0, 0 GetPlayerPos jest w innej fukcji niż SetPlayerPos, w tym jest błąd ale nie wiem jak to rozwiązać.
  10. xBBBay ☆

    Problem przy kompilacji.

    Inny public, inny forward posiadasz.
  11. xBBBay ☆

    Problem przy kompilacji.

    forward RspTimer2(); public RspTimer1() forward RspTimer2(playerid); public RspTimer1(playerid)
  12. xBBBay ☆

    Gamemode w częściach \ kilku plikach.

    Co masz w pliku obiekty.inc?
  13. xBBBay ☆

    Gamemode w częściach \ kilku plikach.

    zamień "" na <> pisałem już.
  14. xBBBay ☆

    Gamemode w częściach \ kilku plikach.

    zamien \ na / i "lib/obiekty.inc" - w folderze gamemode <lib/obiekty.inc> - w folderze programu pawno
×