Skocz do zawartości

organ

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O organ

  • Tytuł
    Obserwator

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. organ

    (Spolszczone) Mechanika świata GTA V

    Ja tylko upubliczniam, widziałem że jest na forum tylko w wersji ang. więc dodałem PL.
  2. Zapraszam do oglądania! Pierwsze konkrety o świecie GTA V http://www.youtube.com/watch?v=EUH4mdP6lwU Pozdrawiam
  3. organ

    Sklep z bronią by dawid4157

    No bo może chcę z niego skorzystać, ale coś jest nie tak? Wciskam (bez edytowania skryptu) w GUI kupno jakiejkolwiej broni lub cennik, a okno się wyłącza i nic się nie dzieje...
  4. organ

    PRZELEW BANKOWY <- jak dodać do skryptu?

    Nie ma za co przepraszać, dziękuję za to że pomagasz i mogę się czegoś od Ciebie nauczyć. w 5 lini dialogu PRZELEW2 wpisałeś targetit, powinno być targetid, ale to już poprawiłem u siebie. Wprowadziłem jeszcze kilka drobnych poprawek i wszystko śmiga. DZIĘKI! Jesteś moim mistrzem :D Rozwiązane, do zamknięcia.
  5. organ

    PRZELEW BANKOWY <- jak dodać do skryptu?

    Czy jeśli zrobiłbym tak, to coś można z tego zrobić? PS: Najlepiej jak ktoś by sam napisał i mi pokazał, bo ja nie jestem jeszcze tak dobry ;) case 4: { format(string, sizeof string, ""C_WHITE"Wpisz ilość pieniędzy jaką chcesz przelać: \nAktualnie posiadasz "C_ORANGE"%d $ \nPRZELEW-PROTOTYP", GetPlayerMoney(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRZELEW1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Przelew", string, "Dalej", "Zamknij"); // Niżej coś co dodałem, góra się zgadza return 1; format(string, sizeof(Name) string, ""C_WHITE"Wpisz ID gracza któremu chcesz przelać pieniądze: ", GivePlayerMoney(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRZELEW2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Przelew", string, "Przelej", "Zamknij"); } a tu nowe dialogi: if(dialogid == DIALOG_PRZELEW1) { if(!response) return 0; new kasa = strval(inputtext); if(!IsNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, WHITE, "»» Zła kwota. Możesz wpisywać tylko liczby!"); if(GetPlayerMoney(playerid) < kasa) return SendClientMessage(playerid, WHITE, "»» Nie masz tylu pieniędzy. "); PlayerInfo[playerid][Kasa] = PlayerInfo[playerid][Kasa]+kasa; GivePlayerMoney(playerid, -kasa); } if(dialogid == DIALOG_PRZELEW2) { if(!response) return 0; new gracz = (playerid) if(!IsNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, WHITE, "»» Złe ID. Możesz wpisywać tylko liczby!"); if(GivePlayerMoney(playerid) != gracz) return SendClientMessage(playerid, WHITE, "»» Ten gracz nie jest w grze. "); PlayerInfo[playerid][Kasa] = PlayerInfo[playerid][Kasa]+kasa; // Tu chyba należało by coś zmienić GivePlayerMoney(playerid, kasa); } Nadal proszę o pomoc
  6. Chciałem zrobić przelew w skrypcie systemu banku, ale nie wiem do końca jak, oto cały kod: W powyższym kodzie znajdziecie trochę moich wypocin (case 4 i DIALOG_PRZELEW). Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą! Nie jestem autorem całego skryptu. Autor skryptu zezwala na edytowanie względem własnych potrzeb.
  7. organ

    Nowa wartość + czas gry

    oj sryy, niechcący 2 razy się napisało, a nie wiem jak usunąć post :/
  8. organ

    Nowa wartość + czas gry

    No dobra, a możesz ułożyć ten kod? dopiero zaczynam zabawe z pawno, więc nie jestem aż taki dobry. Za to mam bardzo dobry pomysł, więc sądzę że warto mi pomóc, aby otrzymać coś co przyda się wielu serwerom i nie wątpie że tak będzie!
  9. organ

    Nowa wartość + czas gry

    No dobra, a możesz ułożyć ten kod? dopiero zaczynam zabawe z pawno, więc nie jestem aż taki dobry. Za to mam bardzo dobry pomysł, więc sądzę że warto mi pomóc, aby otrzymać coś co przyda się wielu serwerom i nie wątpie że tak będzie!
  10. organ

    Nowa wartość + czas gry

    ale to jest sam licznik? Chodzi również o nowe punkty np: #define MAX_NETOW 80 //sloty new BP[MAX_NETOW]; forward BonusPoints(playerid); //BonusPoints - Punkty Bonusowe forward BonusPointsSystemStop(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { BP[playerid] = 0; DalBP[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { BonusPoints(playerid); return 1; } if(minute >= 60) return 0; BonusPoints(playerid) = BP++ jakoś żeby podłączyć do tego twojego kodu. Można też: #include <a_samp> forward CzasGry(); public OnPlayerConnect(playerid) BonusPoints(playerid, 0); public OnFilterScriptInit() SetTimer("CzasGry", 1000, 1); public CzasGry() { for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i)) { SetPVarInt(i, "Seconds", GetPVarInt(i, "Seconds") + 1); if(GetPVarInt(i, "Seconds") == 3600 || GetPVarInt(i, "Seconds") == 7200 || GetPVarInt(i, "Seconds") == 10800 || GetPVarInt(i, "Seconds") == 14400 || GetPVarInt(i, "Seconds") == 18000 || GetPVarInt(i, "Seconds") == 21600) SetBonusPoints(i, GetBonusPoints(i) + 1); } } } //Nie wiem jak tu dokończyć To raczej bardziej pasuje, tylko nie wiem jak to dokończyć żeby dodawało do aktualnej ilość +1 BP (punkt bonusowy). Ogólnie co chcę uzyskać - Chcę aby gracz będący od wejścia na serwer co godzinę dostawał 1 BP (tak do 6 godzin), czas ma się nie zapisywać, po wyjściu i wejściu ma od nowa lecieć, ale BP musi się zapisywać, aby każdy gracz miał tą samą ilość BP jak znowu wejdzie na serwer i żeby od nowa mu się czas liczył. Dlaczego do 6 godzin? aby gracze specjalnie nie zostawiali włączonego kompa przez kilka dni non-stop (takie małe zabezpieczenie).
  11. organ

    Sklep z bronią by dawid4157

    Gdzie zdefiniowałeś żeby po wybraniu np. cennika broni przechodziło do kolejnego okna GUI? okno GUI po wybraniu cennika, lub po próbie kupna broni wyłącza się i nic się nie dzieje.
  12. organ

    Nowa wartość + czas gry

    Czekam nadal na pomoc, najlepiej jak by ktoś to napisał i pokazał jak wygląda w kodzie.
  13. organ

    Nowa wartość + czas gry

    Tylko jakiś określony public musi do tego być? Bardzo bym prosił o jakiś wzór. Czy coś w tym stylu da się zrobić? #include <a_samp> forward Punkty(); public OnGameModeInit() { SetTimer("BonusPoints", czas, 3600000) //czas return 1; } public Punkty() { for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i>=0; i--) { if (IsPlayersConnected(i)) { SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + ilosc); //dodawanie BonusPoints ( Punktów Bonusowych) } } return 1; } (musi być 60minut) lub for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) POMOCY do tego trzeba wartość nową, zamiast Score to nowa przypisywana do każdego gracza.
  14. Chciałem zrobić skrypt który będzie miał w sobie nową wartość (np. tak jak skrypt na punkty karne). Wartość ta będzie punktami bez limitu maxymalnego i będzie się dodawała co 60 minut bycia online na serwerze. Nie wiem jak się zabrać za ten skrypt - bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję Pozdrawiam
  15. organ

    Top Graczy

    Ja jak wpisałem coś do pola tekstu, po ponownym wpisaniu /top wyskoczyły 3 litery nicku pod listą o.O
×