Skocz do zawartości

kamilos100

Użytkownik
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kamilos100

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 19.11.1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. kamilos100

    Wartość po przecinku

    Dzieki, właśnie tej funkcji nie mogłem się doszukać na samp wiki
  2. kamilos100

    Wartość po przecinku

    Mam zmienną float i chciałbym sprawdzić jaką ma wartość po przecinku np liczby "2133,333333333333" lub "2116,666666666667" i z tego zrobić warunek bez uwzględniania liczby przed przecinkiem. Wiecie może jak można to jakoś w prosty sposób wykonać?
  3. kamilos100

    System przedmiotów, złe położenie obiektów

    To już wiem dlaczego to tak działało. Zapisywałem Float a odczytywałem Int.. Dzięki za pomoc.
  4. kamilos100

    System przedmiotów, złe położenie obiektów

    PosX,PosY i PosZ to były pobrane koordynaty gracza. Funkcja ObiektPrzedmiotuFloat ustawiała mi odpowiednie rotacje i wysokość przedmiotu względem tych koordynatów. Poradziłem sobie z tym dając zamiast PosZ-ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][0] dałem pozycje pobraną z pliku i działa DOF2_GetInt(file2,"PosZ")-ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][0] Co najśmieszniejsze pozycja gracza jest zapisywana do pliku zaraz przed utworzeniem obiektu. Dalej nie rozumiem dlaczego to tak działało ale temat do zamknięcia.
  5. kamilos100

    System przedmiotów, złe położenie obiektów

    Nie ma różnicy czy tworzę obiekt ze wszystkimi zmiennymi, nadal źle działa. Teraz zmieniło się tylko to, że po wyjściu z zasięgu wyświetlania i powrocie widzę tam gdzie ma być.
  6. kamilos100

    System przedmiotów, złe położenie obiektów

    Tym wczytuję obiekty podczas startu serwera przedmiot[i] = CreateDynamicObject(ObiektPrzedmiotu[itemid], DOF2_GetInt(file,"PosX"), DOF2_GetInt(file,"PosY"), DOF2_GetInt(file,"PosZ")-ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][0], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][1], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][2], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][3]); Tym tworzę obiekt podczas wyrzucania przedmiotu przedmiot[i] = CreateDynamicObject(ObiektPrzedmiotu[itemid], PosX, PosY, PosZ-ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][0], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][1], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][2], ObiektPrzedmiotuFloat[itemid][3]);
  7. Mam taki problem, że przy odkładaniu przedmiotu obiekt powinien pojawiać się na ziemi. Niestety obiekt widać dopiero po poruszeniu postacią i pojawia się on w powietrzu (w okolicy pasa postaci). Dzieje mi się tak tylko przy odkładaniu obiektu w grze, bo gdy obiekty są wczytywane podczas startu serwera pojawiają się tak jak powinny. Oba sposoby działają na tych samych koordynatach. Jak myślicie co może powodować coś takiego? BTW. Korzystam ze streamera obiektów.
  8. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Takie rozwiązanie będzie chyba najlepsze, dziękuję wszystkim za pomoc.
  9. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Tutaj właśnie chodzi o to że wartość ammo ma być pobierana od gracza nie z serwera, bo wtedy wiem czy sobie włączył w sobku Disable Weapon Data (taki freeze info o broniach). Przez timery jakoś to działa, ale chyba za wolno jak na AntyCheat.
  10. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Nie wiem po co wklejałeś tą komendę, wiem jak sprawdzić bronie gracza. Problem w tym że GetPlayerWeaponData buguje się gdy używam go 2 razy w tej samej cmd. Pierwszy raz przed dodaniem amunicji, a drugi raz po dodaniu. Bo działa tak jak bym sprawdzał 2 razy przed dodaniem ammo.
  11. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Dalej nic. Możliwe jest, że kod za szybko się wykonuje? Robiłem coś innego i zauważyłem że Kick leciał zanim dostałem wiadomość z powodem kicka.
  12. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Próbowałem wpisywać id i slot i ciągle nie działa jak trzeba. Gdy w jednej komendzie używam SetPlayerAmmo i GetPlayerWeaponData to te komendy jakoś się gryzą se sobą. Bo jak wpisuje komendę drugi raz wyświetla mi że mam amunicje ze stanu poprzedniego.
  13. kamilos100

    GetPlayerWeaponData Problem

    Mam problem z funkcją GetPlayerWeaponData. Próbowałem zrobić antycheat na dodawanie broni i natrafiłem na pewien problem z tą funkcją, więc stworzyłem sobie taką cmd żeby sprawdzić czy wszystko działa poprawnie. CMD:ammo(playerid,params[]) { new string[126]; new ammo1; new ammo2; new weapon; GetPlayerWeaponData(playerid, 2, weapon, ammo1); SetPlayerAmmo(playerid, 2, 5); GetPlayerWeaponData(playerid, 2, weapon, ammo2); format(string, sizeof(string), "Ammo: %d, Ammo2: %d", ammo1, ammo2); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1; } Po użyciu tej cmd dodaje mi amunicję i powinno wyświetlić wiadomość "Ammo: 0, Ammo2: 5" a wyświetla się błędnie "Ammo: 0, Ammo2: 0", czyli tak jak by amunicja nie została dodana lub nie została pobrana jej nowa wartość. Po użyciu komendy drugi raz wyświetlany komunikat jest już prawidłowy, czyli tak jak by nie można pobrać 2 razy wartości amunicji podczas jednej komendy. To jest jakiś bug czy sam robie coś źle?
  14. kamilos100

    prosze o pomoc

    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=192210
  15. kamilos100

    Naprawa paneli BUG?

    Witam, zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz podczas testów. Otóż po naprawieniu jednego elementu (drzwi,paneli czy też lamp) nie widać zmian w grze, dopiero po naprawieniu wszystkich trzech efekt staje się widoczny. Zastanawiam się czy ja coś robię źle czy to bug. Oto przykładowa komenda jakiej używałem: CMD:panele(playerid, cmdtext[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, "Naprawa paneli"); new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, 0, doors, lights, tires); return 1; } Jak wyżej widać naprawiam panele, ale w grze nadal są zniszczone do czasu gdy naprawię też lampy i drzwi. Jakieś rady?
×