Skocz do zawartości

Shiz3r

Użytkownik
  • Zawartość

    430
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Shiz3r w dniu 11 Luty 2013

Użytkownicy przyznają Shiz3r punkty reputacji!

O Shiz3r

  • Tytuł
    Mini-Programista
  • Urodziny 15.11.1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opatów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Shiz3r

    vipy

    Bez jaj, spójrz pierw gdzie użył pętli a potem pisz @UP szympans kłis = równie dobrze można było to zrobić bez pętli i nie syfić mapy P.S kod i tak będzie zbugowany, pis joł.
  2. Shiz3r

    vipy

    Mam ci screeny wstawić z botem że na ID 1 kod nie zadziała poprawnie ? trzeba użyć takiej pętli w DajDoVip: for(new x = GetMaxPlayers() - 1; x >= 0; x--) Więc skoro nie masz pojęcia o takich banalnych rzeczach to po jajco się tutaj plujesz quis: for(new p=0; p<GetMaxPlayers(); p++) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(p, name, MAX_PLAYER_NAME); if(!strcmp(name, nick, false, MAX_PLAYER_NAME)) wvip[p] = 1; } Błagam cię nie rób chłopakowi syfu w mapie co to za gówno
  3. Shiz3r

    Spawny drużyn oraz error 035

    Postanowiłem sprawdzić całość i doszedłem do wniosku ze twój błąd leży gdzie indziej. Zrobiłem sobie "mini" gamemoda #include <a_samp> main() { } public OnGameModeInit() { return 1; } #define SPAWN_TEAM_GROVESTREET 2517.9468,-1677.9569,14.4035 public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerPos(playerid, SPAWN_TEAM_GROVESTREET); SendClientMessage(playerid, -1, "test"); return 1; } I wszystko pięknie działa, spawnuje mnie na grove i wyświetla wiadomość "test"
  4. Shiz3r

    Spawny drużyn oraz error 035

    A po co robić zbędny syf w mapie definicjami pozycji, użyj normalnie - mniej syfu a przecież z definicji żaden bajer if(gTeam[playerid] == TEAM_GROVESTREET) { SetPlayerPos(playerid, 2517.9468,-1677.9569,14.4035); SendClientMessage(playerid, -1, ""C_S"Dołączyłeś do drużyny: "C_Z"Grovestreet"C_S"."); }
  5. Shiz3r

    jak zapisywac w jednej cmd a pobierać w drugiej?

    Jednym słowem ściśnij wary. To zadziała [testowane]: #include <a_samp> new string[128]; new KolorGracza[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp("/zw", cmdtext, true, 3) && !cmdtext[3] || cmdtext[3] == ' ') { if(!cmdtext[3] || !cmdtext[4]) return SendClientMessage(playerid, -1, "Użyj: /zw [powód]"); new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "%s zaraz wraca. {FFFF00}Powód: %s", name, cmdtext[4]); SendClientMessageToAll(-1, string); KolorGracza[playerid] = GetPlayerColor(playerid); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } if (strcmp("/jj", cmdtext, true, 10) == 0) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "%s już jest!", name); SendClientMessageToAll(-1, string); TogglePlayerControllable(playerid,1); SetPlayerColor(playerid, KolorGracza[playerid]); return 1; } return 0; }
  6. Shiz3r

    jak zapisywac w jednej cmd a pobierać w drugiej?

    #include <a_samp> new string[128]; new KolorGracza[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new tmp[128]; if (strcmp(cmdtext, "/zw", true)==0) { strmid(tmp,cmdtext,4,strlen(cmdtext)); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, -1, "/zw [powód]"); format(string, sizeof(string), "%s zaraz wraca. {FFFF00}Powód: %s",PlayerName(playerid), mpt); SendClientMessageToAll(-1, string); TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetPlayerColor(playerid, 0x00000000); KolorGracza[playerid] = GetPlayerColor(playerid); return 1; } if (strcmp("/jj", cmdtext, true, 10) == 0) { GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "%s już jest!", name); SendClientMessageToAll(-1, string); TogglePlayerControllable(playerid, 1); if(KolorGracza[playerid]) { SetPlayerColor(playerid, KolorGracza[playerid]); } return 1; } return 0; }
  7. Shiz3r

    crashers

    O boże a po co tak kombinować góra mapy: #define A_CHAR(%0) for(new i = strlen(%0) - 1; i >= 0; i--)\ if(%0[i] == '%')\ %0[i] = '#' początek OnDialogResponse: A_CHAR(inputtext); i gotowe % zamieni nam na #
  8. Shiz3r

    Szczęśliwy numerek

    Dzięki, działa
  9. Shiz3r

    Wybierałka

    ahh działa pięknie Dzięki
  10. Shiz3r

    Wybierałka

    Siema, mam proste pytanie za dobrą odpowiedź dam 2 lajki, jak cofnąć gracza do wybierałki w OnPlayerRequestSpawn ?
  11. Shiz3r

    Szczęśliwy numerek

    Siema, jak zrobić losowanie typu lotto tylko że na jedną liczbe ? bawiłem się z rand jednak okazało się że nie moge tego zrobić bo jak wybiore liczbe 1 jest 2 ale wygrywam że niby trafiłem 1... Osoba która pokaże mi przykładowy kodzik czyli co ma się znajdować w komendzie oraz w timerze aby to "losowanie" podziałało, otrzyma 10 lajków. Dam tutaj kod który próbowałem zrobić: http://pastebin.com/r2KvqHyz
  12. Shiz3r

    Zliczanie wiadomości

    Siema, jak za pomocą np tablicy moge zliczać graczowi wiadomości w OnPlayerText ? przykładowo: new GetPlayerText[MAX_PLAYERS]; Sprawdzanie: GetPlayerText[playerid] Liczenie: GetPlayerText[playerid] ++; Próbowałem wielu sposobów takiego jak i z static ale nic to nie daje.
  13. Shiz3r

    Vehicle Mod

    No dobra, sam czegoś poszukam, a jak ktoś znajdzie konkretne info prosze o podzielenie się
  14. Shiz3r

    Vehicle Mod

    A istnieje już jakieś zabezpieczenie na to ? zabezpieczenie z 0.3x nie chce działać. Jak masz jakiegoś linka do anty to zapodaj.
  15. Shiz3r

    Vehicle Mod

    Siema, mam do was pytanie czy na wersji sampa 0.3z istnieje dalej crasher pojazdami ? posiadam anty własnej roboty od 0.3x i nigdy mnie nie zawiodło, wczoraj wieczorem na moim serwerze jechał jakiś gracz infernusem i 2 graczy dostało crasha. Jeżeli wiecie coś na temat crashera pod 0.3z prosze o info [a za info lajki ]
×