Skocz do zawartości

Zosski

Użytkownik
  • Zawartość

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Zosski w dniu 16 Listopad 2012

Użytkownicy przyznają Zosski punkty reputacji!

O Zosski

  • Tytuł
    Średnio zaawansowany

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Zosski

    Bot jak graz

    To może cie zainteresować: KLIK
  2. Zosski

    Komenda /id

    PS: break; Tym kodem po prostu zatrzymujemy pętle, aby dalej się nie wykonywała.
  3. Zosski

    otóż problem mam...

    Któro to linia 2958 i zapodaj +10 w górę i w dół
  4. Zosski

    4 errory(nie wiem co oznaczają).

    usuń ';' w if?
  5. Zosski

    Funkcja..

    Nie ma takiej funkcji. jak jest zbanowany to nie wejdzie na serwer, chyba proste?
  6. Zosski

    destroyveh-all

    Proszę bardzo, Mirosław Gotowiec:
  7. Zosski

    Komunikat o zmianie HP/Armora

    Być może anti-sh**
  8. Zosski

    Zabezpieczanie Twojej mapy

    Stosowanie zabezpieczeń z DeAmx łatwo złamać, poza tym uzyskane w ten sposób dane są praktycznie bezużyteczne.
  9. Zosski

    Dziwny problem z Textdrawem..

    http://scr.hu/12fk/5asdy InfoTD = TextDrawCreate(42.0, 52.0, "-"); TextDrawBackgroundColor(InfoTD, 255); TextDrawFont(InfoTD, 1); TextDrawLetterSize(InfoTD, 5.0, 23.0); // szerokość , wysokość TextDrawColor(InfoTD, 119); TextDrawSetOutline(InfoTD, 0); TextDrawSetProportional(InfoTD, 1); TextDrawSetShadow(InfoTD, 0); Mi działa...
  10. Zosski

    Działająca komenda /zamek pod biznesy (honest-rp)

    Możesz postawić wejście i wyjście do biznesu na jakimś 'zadupiu', następnie ustawić za pomocą komendy /atele drzwi, wtedy komenda /zamek będzie działać.
  11. Zosski

    MySQL kilka problemów...

    Co do 2. Angielski, Kolumna Konta nie istnieje we wskazanej tabeli
  12. Zosski

    Dziwny problem z Textdrawem..

    Próbowałeś zmieniać TextDrawLetterSize?
  13. Zosski

    Komunikat o zmianie HP/Armora

    Tworzysz zmienne globalne dla każdego gracza, przy wejściu na serwer ustawiasz zmienną HP na 100. W callbacku dot. pickupów, przy podniesieniu kamizelki ustawiasz poziom kamizelki w zmiennej na 100 itp. (o ile masz system pickupów w mapie) Następnie w OnPlayerUpdate (lub timerze) pobierasz aktualny stan HP i armour, nastepnie porównujesz z tymi zapisanymi w zmiennych, jeżeli są wyższe wysyłana wiadomość do admina. (Zmiana HP/Pancerza na poziom ze zmiennych lub odwrotnie) Jeżeli stan HP/Armour jest niższy niż w zmiennej przypisujesz aktualny stan do zmiennych (gracz mógł zostać postrzelony, upaść itp.)
  14. Zosski

    destroyveh-all

    for(new p = 0; p < MAX_VEHICLES; p++) { if(Spawned[p] == 1) { DestroyVehicle(p); Spawned[p] = 0; } } Za zmienną spawned podaj swoją własną zmienną określającą czy dany pojazd został zespawnowany za pomocą AS'a
  15. Zosski

    Mniej niż = daje 0

    new price = PPCache[playerid][pBusKasa]; if(TwojaZmianaIleGraczMaPrzegranychGodzin[playerid] > 4) { if(PPCache[playerid][pKasa] < price2) { ShowPlayerDialog(playerid, INFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Wystąpił błąd", "Nie posiadasz odpowiedniej ilości gotówki.", "Okej", ""); return 1; } Me_GivePlayerMoney(playerid, -price2); }
×