Skocz do zawartości

Parykstodwa

Użytkownik
  • Zawartość

    342
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Parykstodwa

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 15.02.1998

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Parykstodwa

    foreach

    czyli i to i a Player = MAX_PLAYERS ze zwykłej pętli?
  2. Parykstodwa

    foreach

    Jak tego używać? Wiem, że to są szybsze pętle ale nie wiem jak to stosotwać, normalnie zawsze robię tak:
  3. Parykstodwa

    Odpowiedzi na proste pytania

    A da rade wykasować wszystkie "spacje" z tablicy? Nie wiem ile ich jest, czasem może być ich 4 a czasem 1, chciałbym, zeby to skrypt sam sprawdzał i kasował. CHODZI mi oczywiście o spacje przed textem tablica będzie np. = " czesc", to żeby zostało: "czesc".
  4. Parykstodwa

    Odpowiedzi na proste pytania

    Jak usunąć dwie pierwsze litery/dwa znaki z tablicy text[]? Próbowałem text[1] = EOS ale nie działa xd Próbowałem też text[2] = "\b"; ale wywala:
  5. Parykstodwa

    Odpowiedzi na proste pytania

    Praca na plikach jest szybsza niż mysql? chciałbym zrobić logi z onplayertext dlatego nie wiem czy np. za dużo zapytań nie będzie zbyt dużym obciążeniem niż np. zapis do pliku. proszę o porady
  6. Parykstodwa

    Odpowiedzi na proste pytania

    Chciałem dać w enumie "NICK[MAX_PLAYER_NAME]," ale nei wiem czy jest to dobre rozwiącanie. Czy właśnie nie lepiej pobierać za każdym razem. Korzystać będę z tego raczej często, więc nie wiem sam już... @Dzięki.
  7. Parykstodwa

    Odpowiedzi na proste pytania

    Lepiej przy każdym korzystaniu pobierać nick gracza czy o wiele lepiej jest pobrać raz nick gracza w tablice i później brać nick z tablicy?
  8. Parykstodwa

    Optymalniej

    Cześć, czy można jakoś zrobić to optymalniej? Czy to w ogóle nie zabije serwera?(mam maksymalną liczbę graczy zdefiniowaną na 60)
  9. Parykstodwa

    Źle usuwa obiekt - RemoveBuildingForPlayer

    To sama textura z tego co wiem, zazwyczaj ma podobną nazwe plus coś na końcu, poszukaj nazwy w gta3img(?) - tak coś czytałem.
  10. Parykstodwa

    Progress Bar Creator

    To chyba najgłupsza rzecz jaką tutaj widziałem, by include kompilować, hah. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=113443&highlight=Progress+Bar+Creator Tu masz wszystko.
  11. Parykstodwa

    Zmienna += oraz -=

    Brakuje Ci klamer, lol. Co do dodawania do zmiennej i usuwania 1 to możesz używać zmienna++; oraz zmienna--;
  12. Parykstodwa

    Propozycja gry 2D

    Jest 2D i On właśnie chce taki efekt osiągnąć, także nie rozumiem tego Twojego zaskoczenia, Bantu. Przyczepiłbym też się do Twojego zdania typu " Jak umiesz pisać gry to umiesz je wymyślać" - nie każdy Polonista jest dobrym poetą.
  13. Parykstodwa

    Siła ~ Uderzenie ~ Warunki.

    Ale warunki twoje są złe bo jak ma siłe np 500 to i tak wykona się pierwszy tylko warunek bo 500 jest większe niż sto :) Musisz porobić coś tkaiego: if((PlayerInfo[playerid][pSila] >= 100) && !(PlayerInfo[playerid][pSila] <= 199))
  14. Parykstodwa

    Siła ~ Uderzenie ~ Warunki.

    zrób to w OnPlayerTakeDamage
  15. Parykstodwa

    vps pod serwer i ewentualnie pod stronke

    A jaka opcja jest najlepsza? Chodzi mi o to "VPS OpenVZ", "VPS Xen" ? Domyślam się, że chodzi o system, ale nie wiem który lepiej się sprawdzi do postawienia serwera samp lub forum.
×