Skocz do zawartości

Beata_Szydlo_2015

Użytkownik
  • Zawartość

    3442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    70

Ostatnia wygrana Beata_Szydlo_2015 w dniu 9 Lipiec 2016

Użytkownicy przyznają Beata_Szydlo_2015 punkty reputacji!

O Beata_Szydlo_2015

  • Tytuł
    Reverse Engineering
  • Urodziny 22.08.1996

Kontakt

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o serwerze

Ostatnie wizyty

48148 wyświetleń profilu
  1. Nom? i co będę limitował sobie obiekty zamiast uzyc innej funkcji? bezsens.
  2. Eee? że niby z czym? W tedy w zależności od ilości wszystkich obiektów musiałby mieć bardzo duża tablice.
  3. Nie pamiętam już czemu akurat zapisywałem to w zmiennej widocznie do czegoś to tam jeszcze używam i nie chce zbyt dużo używać GetDynamicObjectPos.
  4. Kod żywcem z mojego gamemodu myślę ze optymalniej sie nie da //zmienne enum e_objData { objDataSQLID, objDataUID, Float:objDataX, Float:objDataY, Float:objDataZ, Float:objDataRX, Float:objDataRY, Float:objDataRZ }; //Tworzenie obiektu ... new objectid = CreateDynamicObject(..., x, y, z, ...); new data[e_objData]; data[objDataSQLID] = mysql_insert_id(); data[objDataUID] = pInfo[playerid][player_U]; data[objDataX] = x; data[objDataY] = y; data[objDataZ] = z; data[objDataRX] = 0.0; data[objDataRY] = 0.0; data[objDataRZ] = 0.0; Streamer_SetArrayData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_EXTRA_ID, data); //edycja stock U_OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float: x, Float: y, Float: z, Float: rx, Float: ry, Float: rz) { switch(response) { case EDIT_RESPONSE_CANCEL: { new data[e_objData]; Streamer_GetArrayData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_EXTRA_ID, data); if(data[objDataUID] != pInfo[playerid][player_U]) return 0; SetDynamicObjectPos(objectid, data[objDataX], data[objDataY], data[objDataZ]); SetDynamicObjectRot(objectid, data[objDataRX], data[objDataRY], data[objDataRZ]); } case EDIT_RESPONSE_FINAL: { new data[e_objData]; Streamer_GetArrayData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_EXTRA_ID, data); if(data[objDataUID] != pInfo[playerid][player_U]) return 0; data[objDataX] = x; data[objDataY] = y; data[objDataZ] = z; data[objDataRX] = rx; data[objDataRY] = ry; data[objDataRZ] = rz; SetDynamicObjectPos(objectid, data[objDataX], data[objDataY], data[objDataZ]); SetDynamicObjectRot(objectid, data[objDataRX], data[objDataRY], data[objDataRZ]); Streamer_SetArrayData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_EXTRA_ID, data); } } return 1; }
  5. Beata_Szydlo_2015

    Pętla for

    swoją drogą tak duża tablica?
  6. Beata_Szydlo_2015

    Crashdetect - Dziwne bledy gdy gracz wychodzi z serwera

    Jesteś naprawdę dobry! dałeś urywek debuga i co my z tego mieliśmy wywnioskować?? blad masz w mapie linice 4935 w mapa.pwn i w MapaRP1.9.2.pwn linika 5463
  7. Beata_Szydlo_2015

    Crashdetect - Dziwne bledy gdy gracz wychodzi z serwera

    Napewno dałeś cały log z błędu?
  8. yAjaOrR.png

    1. Wint3R

      Wint3R

      BE AT KA! BE AT KA!

    2. Zamek

      Zamek

      Ale ty jestes piękna

  9. Beata_Szydlo_2015

    [warning] client exceeded 'ackslimit'

    Zobacz ze próbował wbić zanim się całkowicie GM nie włączył..
  10. Beata_Szydlo_2015

    Problem z sampgdk4.lib

    Kto jeszcze nie uzywa sampgdk amalgation???
  11. Beata_Szydlo_2015

    Zbyt długie SendClientMessageToAll, nie wyświetla się

    bool SendClientMessageEx(int playerid, int color, std::string fmsg) { int length = fmsg.length() + 1; while (length--) if (fmsg[length] == '%') fmsg.replace(length, length + 1, "*#"); length = fmsg.length(); if (length > 130) { length = fmsg.find_last_of(" ", 130); if (length < 100) length = 110; std::string str2 = fmsg.substr(0, length); fmsg.replace(0, length + 1, "");//aka strdel wtf? length = str2.find_last_of("{", 125); if (length > 0 && str2[length + 7] == '}') fmsg.insert(0, str2.substr(length, 8)); SendClientMessage(playerid, color, (char *)str2.c_str()); if (fmsg.length() > 130) return SendClientMessageEx(playerid, color, fmsg); else return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); } return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); }
  12. Beata_Szydlo_2015

    Zbyt długie SendClientMessageToAll, nie wyświetla się

    http://pastebin.com/n21QZdbN stock msg_SendClientMessageEx(playerid, color, text[]) { //printf("elo %s", text); if(strlen(text) > 144) { new msg_string3[145]; strmid(msg_string3, text, 0, 140); strins(msg_string3, "...", 0); strdel(text, 0, 140); SendClientMessage(playerid, color, msg_string3); return SendClientMessage(playerid, color, text); } else return SendClientMessage(playerid, color, text); } stare ale dziala moge ci dac nowsza wersje ktora zmienia wiele lini ale w cpp i bys musial sobie na pawn przerobic.
  13. Beata_Szydlo_2015

    Pawn a przyszłość

    pawn != przyszłość.
  14. Beata_Szydlo_2015

    Skrypt przybrał na wadze

    #tryinclude <foreach>
  15. Beata_Szydlo_2015

    Skrypt przybrał na wadze

    Dodałeś może jakieś ogromne tablice albo coś z YSI?
×