Skocz do zawartości

Beata_Szydlo_2015

Użytkownik
  • Zawartość

    3442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    70

Aktywność reputacji

  1. Haha
    Beata_Szydlo_2015 przyznał reputację dla SoczystyDarmowe bazy danych 4.5   
    Ten.. no tego... Już nie aktualne. 
  2. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Vandils.[Problem] Nie jestem pewny czy będzie dobrze z optymalizacją   
    Eee? że niby z  czym? 
     
    W tedy w zależności od ilości wszystkich obiektów musiałby mieć bardzo duża tablice. 
  3. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Wint3R[SMS API] Doładowywanie portfeli polskich hostingów   
    Crashne każdy server który tego używa, elo. 
  4. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od ZamekCrashdetect - Dziwne bledy gdy gracz wychodzi z serwera   
    Napewno dałeś cały log z błędu? 
  5. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od NergosuZbyt długie SendClientMessageToAll, nie wyświetla się   
    bool SendClientMessageEx(int playerid, int color, std::string fmsg) { int length = fmsg.length() + 1; while (length--) if (fmsg[length] == '%') fmsg.replace(length, length + 1, "*#"); length = fmsg.length(); if (length > 130) { length = fmsg.find_last_of(" ", 130); if (length < 100) length = 110; std::string str2 = fmsg.substr(0, length); fmsg.replace(0, length + 1, "");//aka strdel wtf? length = str2.find_last_of("{", 125); if (length > 0 && str2[length + 7] == '}') fmsg.insert(0, str2.substr(length, 8)); SendClientMessage(playerid, color, (char *)str2.c_str()); if (fmsg.length() > 130) return SendClientMessageEx(playerid, color, fmsg); else return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); } return SendClientMessage(playerid, color, (char *)fmsg.c_str()); }  
  6. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od NergosuZbyt długie SendClientMessageToAll, nie wyświetla się   
    http://pastebin.com/n21QZdbN
    stock msg_SendClientMessageEx(playerid, color, text[]) {         //printf("elo %s", text);         if(strlen(text) > 144)         {                 new msg_string3[145];                                 strmid(msg_string3, text, 0, 140);                 strins(msg_string3, "...", 0);                                 strdel(text, 0, 140);                           SendClientMessage(playerid, color, msg_string3);                                 return SendClientMessage(playerid, color, text);         }         else         return SendClientMessage(playerid, color, text); }  
    stare ale dziala moge ci dac nowsza wersje ktora zmienia wiele lini ale w cpp i bys musial sobie na pawn przerobic. 
  7. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od KreizPawn a przyszłość   
    pawn != przyszłość. 
  8. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od KreizPawn a przyszłość   
    pawn != przyszłość. 
  9. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od KreizPawn a przyszłość   
    pawn != przyszłość. 
  10. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od KreizPawn a przyszłość   
    pawn != przyszłość. 
  11. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od CebulaPL[ROZWIĄZANY]Zamiana timesamp na minuty.   
  12. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od MinersWytłumaczy to ktoś pożądnie   
    Brak zalokowanej pamięci dodaj
    #pragma dynamic 500000 liczbe zmien sobiwe na tyle ile potrzebujesz. 
  13. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od CebulaPL[ROZWIĄZANY]Warunek if działa w dziwny sposób   
    Na moje oko brakuje Ci returna w pierwszym warunku. 
     
     
    @up pierwszy.
  14. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Daniel000192sscanf warning: String buffer overflow.   
    Przecież błąd sscanf wygląda jakby był w innym miejscu - najpierw blad sscanfa dopiero potem polaczenie mysql i wczytywanie. 
  15. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Daniel000192sscanf warning: String buffer overflow.   
    Teraz przed sscanf dodaj printf(data); i wklej mi tutaj no wynik 
  16. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od The_CrewFailed to exeute query   
    new query[128]; new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
  17. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od The_CrewFailed to exeute query   
    new query[128]; new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
    new query[128];
  18. Like
    Beata_Szydlo_2015 przyznał reputację dla MakuPawn Game   
    Zaliczam. Mój kod: http://pastebin.com/NBU6bjuy
  19. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Bartcislawstrins   
    Nie da się edytować stringa text[]
    musisz tak
    new opt_STR[146]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { opt_STR = "{#E51D88}"; strcat(opt_STR, text); SendClientMessage(playerid, -1, opt_STR); return 1; }  
  20. Like
    Beata_Szydlo_2015 przyznał reputację dla MakuPawn Game   
    Twój kod ma jednego buga  Mixujesz string i go zwracasz, zobacz wynik tego:

    new str[128]; strcat(str, "Pawno.pl"); printf("Return: %s", mixstr(str)); printf("Var: %s", str);

    PawnGame #66
    Stwórz dwie funkcje, które działają tak jak explode() i implode() w PHP bez użycia sscanfa i strtok'a
    Uproszczenie ze względu na ograniczenia pawn - do tablicy ma ładować zawsze jako string.
    http://php.net/manual/en/function.implode.php
    http://php.net/manual/en/function.explode.php
    Plik w załączniku, a poniżej wynik z testowego użycia funkcji:

    loadfs explode_implode String[64] = Pasta#lol#Zupa#lol#Kisiel#lol#Budyn#lol#Igrekzet Array[5][32] = pusty Function: explode(string, array, "#lol#"); Array[0] = Pasta Array[1] = Zupa Array[2] = Kisiel Array[3] = Budyn Array[4] = Igrekzet Function: implode(string2, array, ", "); String2 = Pasta, Zupa, Kisiel, Budyn, Igrekzet   Filterscript 'explode_implode.amx' loaded.
     
    explode_implode.amx
  21. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od MakuZmiana opcji powiadomień.   
    Czy można prosić o możliwość modyfikowania opcji powiadomień? chce sobie zmienić na powiadomienia na forum nie mailowe.. 

  22. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od DejvSystem VIP'a na PVarach!   
    if(!IsPlayerVIP)
    ze jak to ma niby dzialac?
  23. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od DejvSystem VIP'a na PVarach!   
    if(!IsPlayerVIP)
    ze jak to ma niby dzialac?
  24. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od samp_02XFakeKill - Niedziałający kod   
    #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { printf("\n"); printf(" ====================================================="); printf(" Filterscript for testing loaded\n"); printf(" (c) mrdrifter"); printf(" Debug: %d", debug); printf(" Compiled %04d-%02d-%02d o %02d:%02d:%02d", __Date / 10000, __Date / 100 % 100, __Date % 100, __Time / 10000, __Time / 100 % 100, __Time % 100); printf(" =====================================================\n"); return 1; } enum eTemp{ fakeKillWarn, fastKillWarn, lastKillTickCount }; new pTemp[MAX_PLAYERS][eTemp]; public OnPlayerConnect(playerid) { pTemp[playerid][fakeKillWarn] = false; pTemp[playerid][fastKillWarn] = false; pTemp[playerid][lastKillTickCount] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { printf("%d %d %d", playerid, killerid, reason); if((playerid == killerid) || (killerid != INVALID_PLAYER_ID && !IsPlayerConnected(killerid))) { if(pTemp[playerid][fakeKillWarn]) { new szPlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, szPlayerName, sizeof szPlayerName); printf("Prawdopodobny flooder fake killami - %s (%d) - ZBANOWANY",szPlayerName,playerid); BanEx(playerid,"Prawdopodobny flooder fake killami"); }else{ pTemp[playerid][fakeKillWarn] = true; } return 0; } if(GetTickCount() - pTemp[playerid][lastKillTickCount] < 2000 && pTemp[playerid][lastKillTickCount] != 0) { if(pTemp[playerid][fastKillWarn]) { new szPlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, szPlayerName, sizeof szPlayerName); printf("Prawdopodobny flooder fake killami - %s (%d) - ZBANOWANY",szPlayerName,playerid); BanEx(playerid,"Prawdopodobny flooder fake killami"); }else{ pTemp[playerid][fastKillWarn] = true; } return 0; } if(GetTickCount() - pTemp[playerid][lastKillTickCount] < 45000 && pTemp[playerid][lastKillTickCount] != 0 && (pTemp[playerid][fakeKillWarn] || pTemp[playerid][fastKillWarn])) { pTemp[playerid][fakeKillWarn] = false; pTemp[playerid][fastKillWarn] = false; } pTemp[playerid][lastKillTickCount] = GetTickCount(); return 1; }
     
    reloadfs cd Filterscript 'cd.amx' unloaded. ===================================================== Filterscript for testing loaded (c) mrdrifter Debug: 1 Compiled 2016-05-22 o 12:19:59 ===================================================== Filterscript 'cd.amx' loaded. 0 65535 32 [death] driwter died 32 0 65535 41 [death] driwter died 41 0 65535 42 Prawdopodobny flooder fake killami - driwter (0) - ZBANOWANY [part] driwter has left the server (0:2) [death] driwter died 42 [connection] 127.0.0.1:59856 requests connection cookie.  
     
    Generalnie chodzi o to że jak testowałeś to zapewne byłeś sam na serwerze a fakekill w Raksampie działa tak że jak jest mniej niż 2 osoby na serwerze to killerid jest INVALID_PLAYER_ID więc cały fix polega na usunięciu killerid != INVALID_PLAYER_ID z poniższego warunku 
    if(GetTickCount() - pTemp[playerid][lastKillTickCount] < 2000 && killerid != INVALID_PLAYER_ID && pTemp[playerid][lastKillTickCount] != 0)  
  25. Like
    Beata_Szydlo_2015 otrzymał reputację od Daniel000192Problem z MySQL   
    Polecam wyprintować zapytanie (pod mysql_query(Query) dodac print(Query)) i wyslac tutaj zapytanie. 
×