Skocz do zawartości

BaLL

Użytkownik
  • Zawartość

    564
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Ostatnia wygrana BaLL w dniu 2 Maj 2016

Użytkownicy przyznają BaLL punkty reputacji!

O BaLL

  • Tytuł
    Ekspert

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1737 wyświetleń profilu
  1. BaLL

    Zapis danych

    Za mała tablica, wielkość 128 a samo zapytanie ma 148.
  2. Po co zapisywać pozycję i rotację obiektu, skoro można to pobrać poprzez funkcje? Jeśli anulujemy edycję obiektu (EDIT_RESPONSE_CANCEL), to funkcje GetDynamictObjectPos/Rot zwrócą stare pozycje.
  3. O kolego, widzę, że jesteś lekko niedoinformowany, a trąbią o tym wszędzie - nawet tutaj już to było wałkowane. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=593418 I że niby szukałeś w google, ta jasne - ten tytuł "ekspert" to potwierdza.
  4. BaLL

    Problem z MySQL

    Po kolumnie `wiek` brakuje przecinka
  5. BaLL

    TextDraw

    To je SAMP, tu kolejność tworzenia ma znaczenie, nie kolejność pokazywania.
  6. BaLL

    CreateRaceCheckpoint

    Zauważ, że funkcja SetPlayerRaceCheckpoint nie zwraca żadnego ID, a callback OnPlayerEnterRaceCheckpoint nie posiada parametru checkpointid - to nie jest streamer.
  7. BaLL

    Pickup - nic się nie dzieje :v

    Parametr #4 w funkcji ShowPlayerDialog jest pusty, nie może być pusty.
  8. BaLL

    Bug z /ch restartuje serwer

    Infinite loop, czyli nigdy niekończąca się pętla. Patrząc w kod, najbardziej prawdopodobną opcją infinite loop jest ta do-while.
  9. BaLL

    Losowanie

    Jak się uczysz, to na cholerę pomagasz na siłę? Rozumiem jeden post, dwa, ale takich bezsensownych postów z twojej strony było więcej.
  10. BaLL

    Losowanie

    Wylosowani gracze to zmienne p1 i p2, tego używasz jako ID gracza.
  11. BaLL

    GameTextForPlayer? dziwny problem

    To nie jest wina PAWN, a całego skryptu odpal sobie czysty skrypt z komendą na GameText i w 100% będzie działać poprawnie, kto wie jakich używasz include'ów, zapewne jakiś include ingeruje w GameText'y i TextDraw'y redefiniując ich funkcję.
  12. BaLL

    Losowanie

    Każdy twój post jest albo bzdurą albo totalną głupotą. Na serwerze jest np. 20 graczy i kod ma wylosować dwóch z nich. Kod, który podałeś, wylosuje albo 0 albo 1 - co jeśli żaden gracz nie będzie mieć takiego ID? Losowanie gracza poprzez funkcję random jest uciążliwe, bo nie wiadomo, czy wylosowane ID jest na serwerze, trzeba to robić w pętli while. Jest inny sposób, zrobić jedną pętlę for na wszystkich graczy i do tablicy zapisywać graczy online. new pArray[MAX_PLAYERS], slotid; for(new playerid, j = GetPlayerPoolSize(); playerid <= j; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) pArray[slotid++] = playerid; } new p1 = pArray[random(slotid)]; new p2 = pArray[random(slotid)]; Oczywiście trzeba uwzględnić, że funkcja random może dwa razy wylosować tę samą liczbę. Jeszcze innym, najprostszym sposobem jest użycie funkcji Iter_Random jeśli korzystasz z foreach.
  13. BaLL

    [SPRZEDAM] Gamemod GPP v3 r2

    Przecież dałeś screena z paskiem od sobka, na którym widać ilość hp, logiki trochę a no i za bardzo nie należy do skutecznych, bo przy włączonej opcji invulnerable, hp i ap stoi w miejscu Ktoś gdzieś napisał, że jest on be i niedobry? Ja na pewno tak nie napisałem, przyczepiłem się do tego tylko z powodu, iż napisałeś, że twój gm "pisany jest najnowszymi rozwiązaniami", no to albo używasz pluginu z 2011 albo piszesz, że używasz najnowszych rozwiązań, albo albo. Takim zachowaniem pokazujesz swoje prawdziwe ja. Piszesz, że skrypt jest optymalny, a wcale nie jest. Piszesz, że używa najnowszych rozwiązań, a używa pluginu z 2011 roku. Podobają się tobie PVar'y, podobają się tobie niepotrzebnie duże tablice, bardzo ograniczona wiedza z zakresu MySQL, gdzie ta optymalizacja? Przestań wciskać ludziom kit.
  14. BaLL

    case

    Tak się dzieje z wszystkimi pickupami, których typ ustawisz na stały (aby nigdy nie zniknęły). Musisz kombinować bardziej, sposobów jest kilka: 1. W callbacku OnPlayerPickUpPickup możesz sprawdzać prędkość gracza, jeśli jest ona większa niż np. 0.15, to znaczy, że gracz się porusza i wtedy pokazujesz dialog. Jeśli prędkość nie jest większa, gracz zapewne stoi w miejscu i nie trzeba pokazywać mu dialogu po raz kolejny, 2. Wykorzystać streamer od Incognito i tworzyć pickupy + dynamiczne obszary. Pickupy będą tylko stać, a kod będzie w callbacku OnPlayerEnterDynamicArea. Jest to o tyle dobre, że callback ten wykona się tylko raz jak się do niego wejdzie. Jeśli gracz wejdzie w pickup, wejdzie też w strefę, wtedy wykonasz kod, który aktualnie masz w callbacku OnPlayerPickUpPickup. Jeśli jesteś początkującym, wykorzystaj sposób #1, gdyż tego zapewne nie rozumiesz.
  15. BaLL

    [SPRZEDAM] Gamemod GPP v3 r2

    Nie chciałem tego pisać, ale widzę, że czepiasz się każdego, kto napisze cokolwiek. On tylko napisał, że funkcja mysql_fetch_row nie należy do najnowszych rozwiązań, bo jest to plugin StrickenKid'a, który nie jest już wspierany od 2011 roku. Tymczasem w temacie piszesz, że "gamemode pisany jest pod najnowszymi rozwiązaniami", więc ma rację. Ustawianie HP i AP na 99 w celu wykrycia czitów też raczej nie należy do najnowszych. Zaprezentowałeś kilka zapytań MySQL, jedno rzuciło mi się zdecydowanie w oczy. m_query("SELECT * FROM Fishes WHERE `uID` = '%d'", pData[playerid][accountID]); mysql_store_result(); new rows = mysql_num_rows(); mysql_free_result(); To są błędy początkującego, po pierwsze pobierasz wszystkie dane tylko po to, aby pobrać ilość rekordów? Powinno być SELECT COUNT(*), po drugie na końcu brakuje LIMIT 1, bo już z tego kodu widać, że gracz może mieć tylko jeden rekord. Dwa ostatnie zapytania INSERT INTO/UPDATE można zamienić w jedno REPLACE INTO, tworzenie tablicy o wielkości 255, a użyte będzie: string 80 znaków + 3 integery. Używanie PVar'ów także nie należy do optymalnych rozwiązań. Tyle słów uwagi z jednego zdjęcia, aż się boję pytać o więcej kodu.
×