Skocz do zawartości
SebOsDM

Problemy przy komplikacji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problemy Errory:

 

 

C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(2770) : warning 219: local variable "PlayerName" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(7301) : error 017: undefined symbol "PlayerName"
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(11886) : warning 219: local variable "PlayerName" shadows a variable at a preceding level
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(16915) : error 017: undefined symbol "playerId"
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(16939) : error 017: undefined symbol "playerId"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
3 Errors.
 
 
Linia 7301: format(String, sizeof (String), "%s %d", PlayerName(PlayerId), PlayerId);
 
Linia 2770: new str[256], PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
 
Linia 11886: new PlayerName[255], Reason[255], idx;
 
Linia 16915: TextDrawHideForPlayer(playerId, PasekTekst0[PlayerId]); //pasek
 
Linia 16939:  TextDrawShowForPlayer(playerId, PasekTekst0[PlayerId]); //pasek
 
Prosze O POMOC. DODAŁE tylko (ID) Nick zeby było na dole w pasku a oto jego kod:
 
PasekTekst0[PlayerId] = TextDrawCreate(30.000000, 434.000000, "TRWA LADOWANIE...");
TextDrawAlignment(PasekTekst0[PlayerId], 1);
TextDrawBackgroundColor(PasekTekst0[PlayerId], 255);
TextDrawFont(PasekTekst0[PlayerId], 1);
TextDrawLetterSize(PasekTekst0[PlayerId], 0.349999, 1.200000);
TextDrawColor(PasekTekst0[PlayerId], -1);
TextDrawSetOutline(PasekTekst0[PlayerId], 0);
TextDrawSetProportional(PasekTekst0[PlayerId], 1);
TextDrawSetShadow(PasekTekst0[PlayerId], 0);
 
forward Staty();
public Staty()
{
 
    new str[256];
for(new playerid=0;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++){
  if(IsPlayerConnected(playerid)){
 
if(logged[playerid])
{
format(str, sizeof(str), "~y~%s ~w~( ~y~%d ~w~)", PlayerName(playerid), playerid);
            SetPlayerScore(playerid,Respekt[playerid]);
}
else
{
   format(str, sizeof(str), "~y~%s ~w~( ~y~%d ~w~)", PlayerName(playerid), playerid);
}
TextDrawSetString(PasekTekst0[playerid], str);
 
 
 
 
 
TextDrawHideForPlayer(playerid, PasekTekst0[playerid]); //pasek
 
TextDrawShowForPlayer(playerid, PasekTekst0[playerid]); //pasek
 
 
new Text:PasekTekst0[MAX_GRACZY],

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(2770) : warning 219: local variable "PlayerName" shadows a variable at a preceding level

C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(11886) : warning 219: local variable "PlayerName" shadows a variable at a preceding level

 

Istnieje już zmienna PlayerName, po prostu usuń  z linijek 2770 oraz 11886 :

PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]

 

//---------------------//

 

 

 

C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(7301) : error 017: undefined symbol "PlayerName"

 

Niezdefiniowano "PlayerName"

 

Użyj funkcji pobierającej nick z mapy a jezeli takowej nie masz :

 

 

 

new PlayerName[MAX_GRACZY][MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,PlayerName[playerid],MAX_PLAYER_NAME);

//-----------------------//

 

 

 

C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(16915) : error 017: undefined symbol "playerId"
C:\Documents and Settings\Sebek\Pulpit\gamemodes\mapa.pwn(16939) : error 017: undefined symbol "playerId"

 

Niezdefiniowano "playerId"

Najprawdopodobniej pomyliłeś się i dałeś duże "I" w playerid

 

pozdrawiam.

Edytowane przez vRage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×