Skocz do zawartości
akszyt

Komenda na nick

Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam problem z zrobieniem komendy na kilka nicków bo nie wiem :P

KOD:

	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.o"))
	{
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 6.0000000, 5.0);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))
	{
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);
		return 1;
	}

 

I jeszcze jedno jak dodać 2 osobę do tego kodu 

KOD:

	if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == Pojazdy9)
	{
		new name[MAX_PLAYER_NAME];
		GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
		if(strcmp(name, "Archii", false))
		{
			RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			SendClientMessage(playerid, 0x281aeb, "Ten pojazd należy do Archii");
		}
	}

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

if(!strcmp(cmdtext, "/domek.o"))

GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);

if(strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0)

return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");

{

MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 6.0000000, 5.0);

return 1;

}

if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))

GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);

if(strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0)

return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");

{

MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);

return 1;

}



Oraz
 

    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == Pojazdy9)
    {
        new name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        if(strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0)        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x281aeb, "Ten pojazd należy do Archii oraz ..");
        }
    }
Edytowane przez Shiz3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

if(strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0) {[/code]

na 3

Edytowane przez Shiz3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki

A jeszcze jedno errory mam

linijki

135. warning 217: loose indentation


136.  error 017: undefined symbol "PlayerName"


137. error 017: undefined symbol "PlayerName"


143. warning 225: unreachable code


144 .error 017: undefined symbol "PlayerName"


145. error 017: undefined symbol "PlayerName"

KOD:

135. if(!strcmp(cmdtext, "/domek.o"))
	GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
if(strcmp(PlayerName(playerid), "wwwA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "wwa", false) != 0)
	return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
{
	MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 6.0000000, 5.0);
	return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))
	GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
if(strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "NICK GRACZA", false) != 0)
	return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
{
	MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);
	return 1;
}

Edytowane przez Pamdex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaj to na dole mapy:

 

PlayerName(playerid)

{

    new PName[MAX_PLAYER_NAME];

    GetPlayerName(playerid, PName, MAX_PLAYER_NAME);

    return PName;

}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokarze ci warny z całego skryptu 

C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(146) : warning 225: unreachable code
C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(154) : warning 225: unreachable code
C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(163) : warning 225: unreachable code
C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(163) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Warnings.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skorzystałem z generatora układania kodów i nic

Cały kod skryptu:

#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define BIALY 0xFFFFFFAA
#define CZERWONY 0xFF0000AA
#define ZOLTY 0xFFFF00AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
new brama1;
new brama2;
new winda;
new winda1;
new WindaPolicja;
new BramaPolicja;
new BramaKomisariat;
new Domek;
PlayerName(playerid)
{
	new PName[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, PName, MAX_PLAYER_NAME);
	return PName;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG.o"))
	{
		MoveObject(brama1, 2287.1999511719, 600.20001220703, 4.1999998092651, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama glowana otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG.c"))
	{
		MoveObject(brama1, 2287.1999511719, 600.20001220703, 10.699999809265, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama glowna zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//----------------------------------brama2-----------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG..o"))
	{
		MoveObject(brama2, 2381.6999512, 600.4000244, 3.5999999, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama przy domku otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG..c"))
	{
		MoveObject(brama2, 2381.6999512, 600.4000244, 10.8000002, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama przy domku zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//-----------------------------------winda------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda.d"))
	{
		MoveObject(winda, 2107.3000488, 996.0000000, 9.1000004, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda.g"))
	{
		MoveObject(winda, 2107.3000488, 996.0000000, 44.5999985, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------winda1-------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda1.g"))
	{
		MoveObject(winda1, 2177.6999512,1038.3000488,78.0000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda1.d"))
	{
		MoveObject(winda1, 2177.6999512, 1038.3000488, 9.3999996, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//--------------------------------WindaPolicja--------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/windaP.d"))
	{
		MoveObject(WindaPolicja, 2262.0000000, 2489.0000000, 13.5000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/windaP.g"))
	{
		MoveObject(WindaPolicja, 2262.0000000, 2489.0000000, 36.7999992, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------BramaPolicja-------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaP.o"))
	{
		MoveObject(BramaPolicja, 2262.6000977, 2484.8999023, 33.7999992, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaP.c"))
	{
		MoveObject(BramaPolicja, 2262.6000977, 2484.8999023, 40.5000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------CMD-----------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bazaP"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/windaP.d - Winda jedzie na dół");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/windaP.g - Winda jedzie do góry");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaP.o - Brama otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaP.c - Brama zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaK.o - Brama do komisariatu otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaK.c - Brama do komisariatu zamyka sie");
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bazaG"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG.o - Brama główna otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG.c - Brama główna zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG..o - Brama przy domku otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG..c - Brama przy domku zamyka sie");
		return 1;
	}
	//------------------------BramaKomisariat--------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaK.o"))
	{
		new string[50];
		new movetime = MoveObject(BramaKomisariat, 2237.3, 2453.0, 5.0, 5.0);
		SetObjectRot( BramaKomisariat, 0.0, 0.0, 90.0);
		format(string, sizeof(string), "Object will finish moving in %d milliseconds", movetime);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaK.c"))
	{
		new string[50];
		new movetime = MoveObject(BramaKomisariat, 2237.3, 2453.0, 12.3, 5.0);
		SetObjectRot( BramaKomisariat, 0.0, 0.0, 90.0);
		format(string, sizeof(string), "Object will finish moving in %d milliseconds", movetime);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//-----------------------------BramaDomek---------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.o"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0)
	{
		return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 6.0000000, 5.0);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0) 
	{
		return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);
		return 1;
	}
	//--------------------------------tpDomku---------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/home"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0) 
	{
		return SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		SetPlayerPos(playerid, 2415.0613, 611.4424, 10.8203, 178.5649);
		GameTextForPlayer(playerid, "Witaj w swoim domku ;)", 3000, 5);
		return 1;
	}
	//--------------------------CmdDomku--------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "------------------Domek------------------");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.c - Brama domku zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.o - Brama domku otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/home - Teleport do domku");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.a - Autor domku");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "--------------Archi-i-Anaaa--------------");
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.a"))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "------------------Autor------------------");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY,     "Autorem domku jest akszyt");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "------------------Autor------------------");

		return 1;
	}
	return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
	brama1 = CreateObject(980, 2287.1999511719, 600.20001220703, 10.699999809265, 0.0, 0.0, 0.0);
	brama2 = CreateObject(980, 2381.6999512, 600.4000244, 10.8000002, 0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);
	winda = CreateObject(3515, 2107.3000488, 996.0000000, 9.1000004, 0.0, 0.0, 0.0);
	winda1 = CreateObject(3515,2177.6999512,1038.3000488,9.3999996,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
	WindaPolicja = CreateObject(3515, 2262.0000000, 2489.0000000, 13.5000000, 0.0000000, 0.0000000, 0.000000);
	BramaPolicja = CreateObject(980, 2262.6000977, 2484.8999023, 40.5000000,0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);
	BramaKomisariat = CreateObject(980, 2237.3000488281, 2453.0, 12.39999961853, 0.0, 0.0, 90.0);
	Domek = CreateObject(980, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 0.0, 0.0, 0.0);
//Obiekty
	return 0;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 


 

C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(146) : warning 225: unreachable code 
C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(154) : warning 225: unreachable code 
C:\Users\Dawid\Desktop\Poradniki itp\Moje skrypty\baza wodna by akszyt.pwn(163) : warning 225: unreachable code 

 

Linijki 146 i 154 : http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - popatrz jakie tu masz parametry a jakie u siebie (brakuje ci)

i to samo w linicje 163

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPos - tutaj masz 1 parametr za dużo

 

//-------------------//

Edytowane przez vRage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli parametry by się nie zgadzały to otrzymałby taki komunikat:

 

 

warning 202: number of arguments does not match definition

 

Masz tu wersje która kompiluje się, ale niekoniecznie będzie działała tak jak sobie tego życzysz  :D

#include <a_samp>
#include <a_objects>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define BIALY 0xFFFFFFAA
#define CZERWONY 0xFF0000AA
#define ZOLTY 0xFFFF00AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
new brama1;
new brama2;
new winda;
new winda1;
new WindaPolicja;
new BramaPolicja;
new BramaKomisariat;
new Domek;
PlayerName(playerid)
{
	new PName[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, PName, MAX_PLAYER_NAME);
	return PName;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG.o"))
	{
		MoveObject(brama1, 2287.1999511719, 600.20001220703, 4.1999998092651, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama glowana otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG.c"))
	{
		MoveObject(brama1, 2287.1999511719, 600.20001220703, 10.699999809265, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama glowna zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//----------------------------------brama2-----------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG..o"))
	{
		MoveObject(brama2, 2381.6999512, 600.4000244, 3.5999999, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama przy domku otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaG..c"))
	{
		MoveObject(brama2, 2381.6999512, 600.4000244, 10.8000002, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama przy domku zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//-----------------------------------winda------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda.d"))
	{
		MoveObject(winda, 2107.3000488, 996.0000000, 9.1000004, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda.g"))
	{
		MoveObject(winda, 2107.3000488, 996.0000000, 44.5999985, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------winda1-------------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda1.g"))
	{
		MoveObject(winda1, 2177.6999512,1038.3000488,78.0000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/winda1.d"))
	{
		MoveObject(winda1, 2177.6999512, 1038.3000488, 9.3999996, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//--------------------------------WindaPolicja--------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/windaP.d"))
	{
		MoveObject(WindaPolicja, 2262.0000000, 2489.0000000, 13.5000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na dol!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/windaP.g"))
	{
		MoveObject(WindaPolicja, 2262.0000000, 2489.0000000, 36.7999992, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Winda jedzie na gore!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------BramaPolicja-------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaP.o"))
	{
		MoveObject(BramaPolicja, 2262.6000977, 2484.8999023, 33.7999992, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaP.c"))
	{
		MoveObject(BramaPolicja, 2262.6000977, 2484.8999023, 40.5000000, 5);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//---------------------------------CMD-----------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bazaP"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/windaP.d - Winda jedzie na dół");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/windaP.g - Winda jedzie do góry");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaP.o - Brama otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaP.c - Brama zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaK.o - Brama do komisariatu otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaK.c - Brama do komisariatu zamyka sie");
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bazaG"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG.o - Brama główna otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG.c - Brama główna zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG..o - Brama przy domku otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "/bramaG..c - Brama przy domku zamyka sie");
		return 1;
	}
	//------------------------BramaKomisariat--------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaK.o"))
	{
		new string[50];
		new movetime = MoveObject(BramaKomisariat, 2237.3, 2453.0, 5.0, 5.0);
		SetObjectRot( BramaKomisariat, 0.0, 0.0, 90.0);
		format(string, sizeof(string), "Object will finish moving in %d milliseconds", movetime);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama otwiera sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/bramaK.c"))
	{
		new string[50];
		new movetime = MoveObject(BramaKomisariat, 2237.3, 2453.0, 12.3, 5.0);
		SetObjectRot( BramaKomisariat, 0.0, 0.0, 90.0);
		format(string, sizeof(string), "Object will finish moving in %d milliseconds", movetime);
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Brama zamyka sie!!", 1100, 6);
		return 1;
	}
	//-----------------------------BramaDomek---------------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.o"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0)
	{
		SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 6.0000000, 5.0);
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0)
	{
		SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);
		return 1;
	}
	//--------------------------------tpDomku---------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/home"))
		GetPlayerName(playerid, PlayerName(playerid), MAX_PLAYER_NAME);
	if(strcmp(PlayerName(playerid), "Archii", false) != 0 && strcmp(PlayerName(playerid), "Anaaa", false) != 0)
	{
		SendClientMessage(playerid, -1, "Nie mozesz uzyc tej komendy");
		SetPlayerPos(playerid, 2415.0613, 611.4424, 10.8203);
		GameTextForPlayer(playerid, "Witaj w swoim domku ;)", 3000, 5);
		return 1;
	}
	//--------------------------CmdDomku--------------------------
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek"))
	{
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "------------------Domek------------------");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.c - Brama domku zamyka sie");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.o - Brama domku otwiera sie");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/home - Teleport do domku");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/domek.a - Autor domku");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY, "--------------Archi-i-Anaaa--------------");
		return 1;
	}
	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.a"))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "------------------Autor------------------");
		SendClientMessage(playerid, ZOLTY,     "Autorem domku jest akszyt");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "------------------Autor------------------");

		return 1;
	}
	return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
	brama1 = CreateObject(980, 2287.1999511719, 600.20001220703, 10.699999809265, 0.0, 0.0, 0.0);
	brama2 = CreateObject(980, 2381.6999512, 600.4000244, 10.8000002, 0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);
	winda = CreateObject(3515, 2107.3000488, 996.0000000, 9.1000004, 0.0, 0.0, 0.0);
	winda1 = CreateObject(3515,2177.6999512,1038.3000488,9.3999996,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
	WindaPolicja = CreateObject(3515, 2262.0000000, 2489.0000000, 13.5000000, 0.0000000, 0.0000000, 0.000000);
	BramaPolicja = CreateObject(980, 2262.6000977, 2484.8999023, 40.5000000,0.0000000, 0.0000000, 0.0000000);
	BramaKomisariat = CreateObject(980, 2237.3000488281, 2453.0, 12.39999961853, 0.0, 0.0, 90.0);
	Domek = CreateObject(980, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 0.0, 0.0, 0.0);
//Obiekty
	return 0;
}
Edytowane przez TerminatorPL7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem w ten sposób 

	if(!strcmp(cmdtext, "/domek.c"))
{
	new pName3[24];
        new pName2[24];
        new pName[24];
        GetPlayerName(playerid, pName, 24);
        GetPlayerName(playerid, pName2, 24);
        GetPlayerName(playerid, pName3, 24);

        if(!strcmp(pName, "Anaaa", true) && !strcmp(pName2, "Archii", true) && !strcmp(pName3, "[H@]Dawid[SG]", true))
        {
                MoveObject(Domek, 2415.1999512, 603.7000122, 12.5000000, 5.0);
        }
                else
                {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nie jesteś upoważniony do tej komendy");
                }
        }

 

No ale pisze ze nie mogę otworzyć dlaczego co źle zrobiłem?  

Edytowane przez akszyt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×