Skocz do zawartości
KopeK_

Wróć

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka jak tu zrobić aby działała opcja wróć oczywiście w GUI :

 

if(dialogid == DIALOG_ZALADUJ)
{
	if(response)
	{
 switch(listitem)
 	{
 	case 0:
 	{
 	new a[1600];
	strcat(a, "Mleko\n");
	strcat(a, "Test");
	ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LEGALNE,DIALOG_STYLE_LIST,"Legalny Towar", a, "Załaduj", "Wróć");
 	}
 	case 1:
 	{
 	new b[1600];
	strcat(b, "Test\n");
	strcat(b, "Test");
	ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PRZELADOWANE,DIALOG_STYLE_LIST,"Przełowany Towar", b, "Załaduj", "Wróć");
 	}
 	case 2:
 	{
 	new c[1600];
	strcat(c, "Test\n");
	strcat(c, "Test");
	ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NIELEGALNE,DIALOG_STYLE_LIST,"Nielegalny Towar", c, "Załaduj", "Wróć");
 						}
}
	        	    	}else{
 					ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZALADUJ,DIALOG_STYLE_LIST,"Załadunek", "{14FF00}Legalny\n{FFC700}Przeładowany\n{FF0000}Nielegalny", "Wybierz", "Zamknij");
				}
			}
		}

 

KLIKAM na nią a nic się nie dzieje ;)

 

Lajki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to co podałeś powyżej, w OnDialogResponse  dla dialogid == DIALOG_LEGALNE oraz  dialogid ==DIALOG_PRZELADOWANE oraz dialogid == DIALOG_NIELEGALNE musisz stworzyć "odpowiedzi"  i tam  po prostu dla if(!response) - czyli opcji "wróć" w tym przypadku,  wyświetlasz poprzedni dialog (ten do którego ma wracać) .

Edytowane przez vRage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#define DIALOG_ZALADUJ 1
#define DIALOG_LEGALNE 2
#define DIALOG_PRZELADOWANE 3
#define DIALOG_NIELEGALNE 4

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_ZALADUJ)
    {
    	if(response)
    	{
            switch(listitem)
     	    {
                case 0:
     	        {
                    new a[1600];
    	            strcat(a, "Mleko\n");
    	            strcat(a, "Test");
    	            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LEGALNE,DIALOG_STYLE_LIST,"Legalny Towar", a, "Załaduj", "Wróć");
     	        }
     	        case 1:
     	        {
     	            new b[1600];
                	strcat(b, "Test\n");
                	strcat(b, "Test");
                	ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PRZELADOWANE,DIALOG_STYLE_LIST,"Przełowany Towar", b, "Załaduj", "Wróć");
                }
             	case 2:
             	{
                 	new c[1600];
                	strcat(c, "Test\n");
                	strcat(c, "Test");
                	ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NIELEGALNE,DIALOG_STYLE_LIST,"Nielegalny Towar", c, "Załaduj", "Wróć");
     			}
            }
    	}
        else
        {
     		ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZALADUJ,DIALOG_STYLE_LIST,"Załadunek", "{14FF00}Legalny\n{FFC700}Przeładowany\n{FF0000}Nielegalny", "Wybierz", "Zamknij");
    	}
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_LEGALNE)
    {
        if(!response) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZALADUJ,DIALOG_STYLE_LIST,"Załadunek", "{14FF00}Legalny\n{FFC700}Przeładowany\n{FF0000}Nielegalny", "Wybierz", "Zamknij");
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_PRZELADOWANE)
    {
        if(!response) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZALADUJ,DIALOG_STYLE_LIST,"Załadunek", "{14FF00}Legalny\n{FFC700}Przeładowany\n{FF0000}Nielegalny", "Wybierz", "Zamknij");
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_NIELEGALNE)
    {
        if(!response) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZALADUJ,DIALOG_STYLE_LIST,"Załadunek", "{14FF00}Legalny\n{FFC700}Przeładowany\n{FF0000}Nielegalny", "Wybierz", "Zamknij");
        return 1;
    }
    return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×