Skocz do zawartości
BaLL

Kupno komputera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić komputer (najlepiej od razu złożony w całość) w granicach 400 - 500 zł. Rewelacji nie chcę, więc dlatego taka cena. Komputer miałby być do grania, czy taka kwota wystarczy, żeby gta sa / samp chodził płynnie z nagrywaniem (fraps) na średnich/wysokich detalach lub z rozdzielczością 1024x768? Nie znam się dużo na komputerach i na ich parametrach, więc prosiłbym o podawanie propozycji komputerów z allegro.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

http://techplanet.pl/produkty/plyty-glowne/msi-ph61-p33-b3-intel-h61-lga1155-pcievgadzwglansataddr3,24737.html

Ciężko będzie złożyć cały komputer w tej cenie. Najlepiej kupić używane części na allegro, polecam Ci:

Intel Pentium Dual-Core,

Płyta główna (link na górze),

2(w sumie można 4gb) ram najlepiej firmy crucial (tanie i dobre),

Zasilacz enermax lepa 400w,

Karta graficzna hd7770

Zestaw i tak przekroczy twoja cenę, a to nie wszystko. Najlepiej zbierz więcej kasy i pisz, bo ciężko będzie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@up Kolego co lepiej wcisnąć mu gorsze procesory i karty graficzne? Podałem mu zestaw z możliwością rozbudowy. Jaki sens ma składanie zestawu tylko i wyłącznie dla gta:sa? Gry sprzed kilku lat? Wiadomo chyba, że lepiej dołożyć do lepszego zestawu i mieć możliwość zagrania w nowsze gry. Procesory AMD są tanie, ale nie dorównują Intelowi bez podkręcania. Tego akurat autor nie powiedział, nic kompletnie nie powiedział o zestawie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Po pierwsze, on powiedział bardzo szczegółową informację otóż to jaki ma budżet 500zł. Sama informacja przekazuje nam, że to nie jest zapalony gracz, on chce złożyć kompa do sa:mp bo może nie każdy gra w najnowsze gry jak np Ty i potrzebujesz 4 dzeni, i wysokiej półki karty graficznej?