Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z racji tej, że moje forum po długotrwałym hacku upadło całkowicie (niby działa, ale kto o nim jeszcze pamięta?), to wystawiam wszystkie moje poradniki z tamtego forum na te. Co zrobią ze swoimi inni, którzy pisali na tamtym forum - ich wola, więc zaczynajmy. W tym poradniku opiszę działanie okien dialogowych (GUI), które zostały wprowadzone wraz z wydaniem SA:MP 0.3. Co to jest? Raczej nie muszę tłumaczyć, więc zaczynamy!

Jak stworzyć (a raczej wyświetlić) okno dialogowe?

Do tego służy nam funkcja ShowPlayerDialog, jej definicja jest nastepująca:

ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[]);
playerid - ID gracza, któremu ma wyświetlić się dialog, dialogid - ID dialogu, możemy wpisać tu co chcemy, ważne, żeby się nie powtarzał, style - styl dialogu. Poniżej znajdują się wszystkie definicje stylów (z a_samp.inc):
#define DIALOG_STYLE_MSGBOX		0
#define DIALOG_STYLE_INPUT		 1
#define DIALOG_STYLE_LIST		  2
Opis wraz z screen'ami napiszę niżej, caption[] - nagłówek, info[] - tekst znajdujący się w 'środku' dialogu, button1[] - przycisk znajdujący się po lewej stronie, button2[] - przycisk znajdujący się po prawej stronie. Pamiętaj, że gdy wyświetlasz okno dialogowe w OnPlayerConnect - wybieranie skinów zostanie zablokowane aż do naciśnięcia jakiejś opcji. DIALOG_STYLE_MSGBOX Przykładowy dialog stworzony za pomocą tego stylu:
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "caption[] - tutaj znajduje się nagłówek", "info[] - tutaj znajduje się jakiś tekst\nPrzenosimy go do nastepnej linii za pomoca \\n", "button1", "button2");
hwec0k.pngDIALOG_STYLE_INPUT Przykładowy dialog stworzony za pomocą tego stylu:
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, "caption[] - nagłówek", "info[] - jakiś dodatkowy tekst", "button1", "button2");
33b09w7.png W tym dialogu możemy wpisać jakiś tekst (w grze oczywiście). DIALOG_STYLE_LIST Przykładowy dialog stworzony za pomocą tego stylu:
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST, "caption[] - nagłówek", "info[] - tutaj znajdują się opcje\nOddzielamy je poprzez \\n\nKolejna opcja\nI kolejna", "button1", "button2");
2elw3z4.png W tym dialogu możemy wybrać którąś z opcji znajdujących się w info[]. OnDialogResponse Callback, który wywołuje się po nacisnięciu którejś opcji w naszym dialogu, wygląda on tak:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) 
{ 
	//Kod
	return 1; 
}
playerid - nie muszę tłumaczyć, dialogid - ID dialogu, w którym została naciśnięta jakaś opcja, response - wynosi 1, gdy naciśnięty zostal lewy przycisk, a 0 gdy prawy, listitem - przechowuje kolejny numer naciśniętej opcji z DIALOG_STYLE_LIST (liczone od 0), inputtext - przechowuje tekst wpisany przez nas w dialogu DIALOG_STYLE_INPUT, lub opcje z dialogu DIALOG_STYLE_LIST. Zrobimy teraz jakieś proste przykłady wykorzystując wszystkie style dialogów. Przykładowy dialog z użyciem MSGBOX'a:
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Regulamin", "Regulamin!\n\n1. Nie strzelaj gdy nie masz amunicji\n2. Zgaś światło, tak, żeby było jasno\n3. Nie mocz się wchodząc do wody\n\nCzy akceptujesz regulamin?", "Tak", "Nie");
246onk8.png Chcemy, by po naciśnięciu 'Tak' gracz został na serwerze, w przeciwnym razie dostaje kick'a, więc w OnDialogResponse robimy:
if(dialogid == 0) //0, bo taka jest wartość w drugim argumencie funkcji ShowPlayerDialog
{ 
	if(response == 1) //Sprawdzamy, czy został naciśnięty lewy przycisk
		SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Zaakceptowałeś regulamin. Od teraz wychodzisz z wody suchy."); //Jeśli tak, wysyłamy wiadomość
	else //Jeśli nie...
	{ 
		SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Niestety - GTFO"); //... Wysyłamy wiadomość i...
		Kick(playerid); //... Wyrzucamy gracza
	} 
}
Teraz przykład z użyciem INPUT'a:
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Jesteś głupkiem", "Czy się z tym zgadzasz?\nJak tak, to wpisz tutaj ''jestem glupi''.\nJak nie to ban.", "Już!", "Sam jesteś");
zwkems.png Chcemy, by po naciśnięciu 'Już!' sprawdzało, czy wpisany tekst to "jestem glupi", jeśli tak, wyświetla informacje, jeśli nie - ban, to samo w przypadku naciśnięcia "Sam jesteś", więc:
if(dialogid == 1) //1, bo taka jest wartość w drugim argumencie funkcji ShowPlayerDialog
{ 
	if(response == 1) //Sprawdzamy, czy został naciśnięty lewy przycisk
	{ 
		if(strcmp(inputtext, "jestem glupi", false) == 0) //Sprawdzamy, czy wpisany tekst to "jestem glupi" za pomocą funkcji strcmp
			SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Spoko."); //Jeśli tak, wysyłamy wiadomość
		else //Jeśli nie...
		{ 
			SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Ty kłamco!"); //... Wysyłamy wiadomość...
			Ban(playerid); //... I banujemy gracza
		} 
	} 
	else //Jeśli został naciśnięty drugi przycisk...
	{ 
		SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Ty kłamco!"); //... Wysyłamy wiadomość...
		Ban(playerid); //... I banujemy gracza
	} 
}
Ostatni przykład - z użyciem listy:
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, "Jak nazywa się Monika Brodka?", "A. Yyy, mleko?\nB. Przemcio\nC. Nie, to na pewno Destrojer", "Zrobione", "Za trudne");
sv0z8l.png Chcemy, by po naciśnięciu na jakąś opcję sprawdzało, czy jest ona poprawna (jako poprawną weźmy odpowiedź B). Jeśli jest poprawna, to wyświetli wiadomość i doda pieniędzy, jeśli nie, wyświetli tylko wiadomość, zaczynamy:
if(dialogid == 2) //2, bo taka jest wartość w drugim argumencie funkcji ShowPlayerDialog
{ 
	if(response == 1) //Sprawdzamy, czy został naciśnięty lewy przycisk
	{ 
		switch(listitem) //Switch'ujemy listitem (możemy robić tez if'y, ale to jest szybsze i łatwiejsze
		{ 
			case 0: //Jeśli wartość to 0...
				SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Fail, co to ma być?"); //Wysyłamy wiadomość
			case 1: //Jeśli wartość to 1...
			{ 
				SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tak, skąd wiedziałeś? Destrojer Ci powiedział..."); //Wysyłamy wiadomość
				GivePlayerMoney(playerid, 5000); //Dajemy graczowi trochę kasy
			} 
			case 2: //Jeśli wartość to 2...
				SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Jak mogłeś myśleć, ze Monika Brodka nazywa się Destrojer?"); //Wysyłamy wiadomość
		} 
	} 
	else //Jeśli został naciśnięty drugi przycisk...
		SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "To spieprzaj."); //Wysyłamy wiadomość
}

Dziękuję za uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No teraz wiem, ale chodziło mi o ukazanie tego w poradniku, a nie będę robił za kogoś.

@down, słuszna myśl. Z resztą jak nie dodasz też nic się nie stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do jednej rzeczy.

Otóż w poradniku napisałeś kod, który sprawdza czy gracz wpisał np. 'a'. Ten kod jest zbugowany, ponieważ gdy gracz nic nie wpisze zostawi puste okienko przejdzie dalej, w ten sposób można pominąć pytanie.

Mam taki kod:

if(dialogid == 972)
{
if(response == 1)
{
if(strcmp(inputtext, "b", false) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Prawidłowa odpowiedź.");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Zła odpowiedź.");
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
if(dialogid == 972)
{
if(response == 1)
{
if(strcmp(inputtext, "b", false) == 0 && strlen(inputtext) == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Prawidłowa odpowiedź.");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Zła odpowiedź.");
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam problem z GUI, mam kod taki:

if(dialogid == 5) // ID dialogu teleportów
   {
      switch(listitem)
      {
         case 0: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2477.1963,2320.5022,4.5530, 3);
         case 1: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2489.7026,2268.1099,4.5515, 3);
         case 2: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2466.9260,2500.0603,16.3490, 3);
         case 3: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2279.5134,2356.6628,4.5860, 3);
         case 4: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2283.5896,2350.4189,4.7242, 3);
         case 5: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2474.6897,2436.9202,15.3240, 3);
         case 6: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2506.4773,2362.6689,4.5502, 3);
         case 7: SetPlayerCheckpoint(playerid, 1948.6879,2395.4661,49.0675, 3);
         
      }
      return 1;
}

Okej, wszystko działa, ale chciałbym, jak się wjedzie w ten marker to pojawił się nast. marker, ale w bazie. Jak to zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem. Mam mapę Polish Drift 9.0 i chcę dodać treść w qui (mianowicie dostępne komendy itp.). Lecz mój problem to gdzie mam wkleić to :

ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[]);

____________

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

{

  //Kod

  return 1;

}

____________

if(dialogid == 0) //0, bo taka jest wartość w drugim argumencie funkcji ShowPlayerDialog

{

  if(response == 1) //Sprawdzamy, czy został naciśnięty lewy przycisk

      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Zaakceptowałeś regulamin. Od teraz wychodzisz z wody suchy."); //Jeśli tak, wysyłamy wiadomość

  else //Jeśli nie...

  {

      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Niestety - GTFO"); //... Wysyłamy wiadomość i...

      Kick(playerid); //... Wyrzucamy gracza

  }

}

____________

Chcę dać tam aby było ,,OK" (wyłącza qui i mozna wybrać postac i grać) ,,Dalej"(Czyli aby przeszło na następna liste.)

Prosze o pomoc !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  if(response == 1) //Sprawdzamy, czy został naciśnięty lewy przycisk

      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Zaakceptowałeś regulamin. Od teraz wychodzisz z wody suchy."); //Jeśli tak, wysyłamy wiadomość

  else //Jeśli nie...

  {

        //Pokazuje następna listę

      ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[]);

      //Ludzie użyjcie mózgu

  }

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś jeszcze napisać że "inputtext" zawiera wybraną wartość, jeśli okienko to lista.

A tak ogólnie poradnik dobry, 5/5 ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używajcie [.code]

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   //Kod
   return 1;
}
____________
if(dialogid == 0) //0, bo taka jest wartość w drugim argumencie funkcji ShowPlayerDialog
{
   if(response == 1)
{
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Zaakceptowałeś regulamin. Od teraz wychodzisz z wody suchy.");
     //gracz zaakceptowal regulamin wiec pokazujemy mu dostepne komendy
   ShowPlayerDialog(playerid, 10, DIALOG_STYLEMSGBOX, "Dostepne komendy", "/komenda /drugakomenda /cosinnego /innakomenda", "Ok","");
//gdy gracz kliknie ok to okienko się zamknie i gracz przejdzie do wybierania skinu
}
   else //Jeśli nie...
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Niestety - GTFO");
      Kick(playerid);
   }
}

Wystarczy tylko to i już nie musisz nic więcej dodawać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w którym miejscu w mapie mam to wkleić? :O

Lub skrypt zrobic i dać...

ale gdzie mam to wkleić napiszcie np tak:

To wklej do public OnFilterScriptInit()

{ a to tam...

Prosze o takie wytłumaczenie xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem. xD

#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Komendy Gracza", " /nazwa auta - kupujesz wybrane auto(musisz w miejscu nazwa auta wpisać mp. /bullet)/n /tankuj - tankujesz swoje auto (musisz być na stacji) /n /100hp - Dostajesz pełne HP/n /kill - Zabijasz się/n /flip - Stawiasz auto na 4-ech kołach/n /odlicz - odliczasz do 3", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Komendy Gracza2", "/zw - Gracz zaraz wraca/n /jj - Gracz już jest/n Naciśnij klawisz 2 aby naprawić auto/n /tunepomoc - Pokazuje jak stuningować pojazd/n /nara - Gracz Żegna Się/n /siema Gracz wita się", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Komendy Gracza3", "/kamizelka - kupujesz kamizelkę/n /lock/unlock - Zamykasz/Otwierasz Pojazd/n /spadochron - Kupujesz spadochron/n /pozyczka - Bierzesz nie wielką porzyczkę/n /admins - pokazuje dostępnych adminów/n /nick nowy nick - Zmieniasz nick/n /fajny - Lubisz nasz serwer to, to wpisz. xD /n", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Komendy Gracza4", "/givecash id kwota - Wysyłasz komuś pieniądze/n /resetpkt - Resetujesz Punkty Za Drift/n /taxi - Pracujesz Jako Taksówkarz/n /needtaxi - Zamawiasz Taxi/n /stoptaxi - Rezygnujesz Z Taxi/n /savepos/loadpos - Zapisujesz/wczytujesz Pozycje/n /ochrona - Pracujesz Jako Ochrona", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Komendy Gracza5", "/needochrona - Wołasz ochrone/n /szukam - szukasz kumpla/n /policja - Pracujesz Jako Policjant/n /needpolicja - Wzywasz Policje/n /fbi - Pracujesz Jako FBI/n /needfbi - Wzywasz FBI/n /drifter - Zostajesz Drifterem/n /wyzwijdritera - Wyzywasz Driftera Na Pojedynek", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Teleporty", "/zjazd /ls /sf /lv /ls-lot /sf-lot /lv-lot /dlugi.drag/n /g1 /g2 /g3 /g4 /g5 /g6 /dh /dh2 /fh /drag 1-7 /tama/n /wyskok /stunt /stunt.wyskok /tormonster /tormonster2 /tor-wrc /skocznia  /stadion/n /denise /tsdin /truck /gora /club /plaza /party /spray /port /kopalnia /liberty-city /wooziebed", "OK", "Dalej");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 0, "Teleporty2", "/jump /bank  /pustynia /pustynia2 /statek /statek2 /tama /bagno /tankowiec/n ......:The End:"......, "OK", "Dalej");

	return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{

if(dialogid == 0) 
{
   if(response == 1) 
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {


if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {

if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {
   
if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {
   
if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {
   
if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {
   
if(dialogid == 0)
{
   if(response == 1)
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Nie chciałeś oglądać komend, więc graj.");
   else //Jeśli nie...
   {
   
	return 1;
} 

Mam jeden error ale to na koniec... xD

Czy mógł by mi ktoś zrobić z tego że jak wchodzę do gry, jest to, nie mogę wybrać skina. Żeby jak ktos naciśnie ,,OK" to niech ma spokój i mu się to wyłączy a jak dalej to przechodzi na następną liste. Proszę o pomoc !! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 1, "Komendy Gracza", " /nazwa auta - kupujesz wybrane auto(musisz w miejscu nazwa auta wpisać mp. /bullet)/n /tankuj - tankujesz swoje auto (musisz być na stacji) /n /100hp - Dostajesz pełne HP/n /kill - Zabijasz się/n /flip - Stawiasz auto na 4-ech kołach/n /odlicz - odliczasz do 3", "OK", "Dalej");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response)
{
if(dialogid == 1) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 2, "Komendy Gracza2", "/zw - Gracz zaraz wraca/n /jj - Gracz już jest/n Naciśnij klawisz 2 aby naprawić auto/n /tunepomoc - Pokazuje jak stuningować pojazd/n /nara - Gracz Żegna Się/n /siema Gracz wita się", "OK", "Dalej");
if(dialogid == 2) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 3, "Komendy Gracza3", "/kamizelka - kupujesz kamizelkę/n /lock/unlock - Zamykasz/Otwierasz Pojazd/n /spadochron - Kupujesz spadochron/n /pozyczka - Bierzesz nie wielką porzyczkę/n /admins - pokazuje dostępnych adminów/n /nick nowy nick - Zmieniasz nick/n /fajny - Lubisz nasz serwer to, to wpisz. xD /n", "OK", "Dalej");
if(dialogid == 3) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 4, "Komendy Gracza4", "/givecash id kwota - Wysyłasz komuś pieniądze/n /resetpkt - Resetujesz Punkty Za Drift/n /taxi - Pracujesz Jako Taksówkarz/n /needtaxi - Zamawiasz Taxi/n /stoptaxi - Rezygnujesz Z Taxi/n /savepos/loadpos - Zapisujesz/wczytujesz Pozycje/n /ochrona - Pracujesz Jako Ochrona", "OK", "Dalej");
if(dialogid == 4)  ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 5, "Komendy Gracza5", "/needochrona - Wołasz ochrone/n /szukam - szukasz kumpla/n /policja - Pracujesz Jako Policjant/n /needpolicja - Wzywasz Policje/n /fbi - Pracujesz Jako FBI/n /needfbi - Wzywasz FBI/n /drifter - Zostajesz Drifterem/n /wyzwijdritera - Wyzywasz Driftera Na Pojedynek", "OK", "Dalej");
if(dialogid == 5) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 6, "Teleporty", "/zjazd /ls /sf /lv /ls-lot /sf-lot /lv-lot /dlugi.drag/n /g1 /g2 /g3 /g4 /g5 /g6 /dh /dh2 /fh /drag 1-7 /tama/n /wyskok /stunt /stunt.wyskok /tormonster /tormonster2 /tor-wrc /skocznia  /stadion/n /denise /tsdin /truck /gora /club /plaza /party /spray /port /kopalnia /liberty-city /wooziebed", "OK", "Dalej");
if(dialogid == 6) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, 7, "Teleporty2", "/jump /bank  /pustynia /pustynia2 /statek /statek2 /tama /bagno /tankowiec/n ......:The End:"......, "OK", "Dalej");
}
return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, teraz ten error:

 C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\qui.pwn(44) : error 001: expected token: "#endif", but found "-end of file-"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error. 
Gdzie mam dać do #endif ? :O Dałem na koniec to #endif, dodałem to na mój testowy serwer i nic. :/ Na serwer który jest na hoście narazie nie będe dawał. xD //edit Gdy mam tyle errorów:
 C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(107) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(108) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(109) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(110) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(111) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(118) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(119) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(120) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(121) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(122) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(131) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(132) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(133) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(134) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(135) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(143) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(144) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(145) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(146) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(147) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(156) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(157) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(158) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(159) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(160) : error 017: undefined symbol "AttachObjectToVehicle"
C:\Documents and Settings\Adi\Pulpit\neon.pwn(169) : error 017: undefined symbol "SetPVarInt"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 

26 Errors.

To jakiego incidule mi brakuje .?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×