Skocz do zawartości
skyvoo

Ćwiczenia w domu

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

Stwierdziłem dziś, że może jednak przydałoby się poćwiczyć coś a nie tylko siedzieć przed kompem. Potrzebowałbym sobie mięśnie wyrobić. Chciałbym sie dowiedzieć czy za sprawą ćwiczeń w domu (brzuszki, pompki itp.) można wyrobić sobie kaloryferek na brzuchu. 

Mieszkam na wsi i nie mam dostępu do siłowni. No ale mogę porąbać drewno czy inne takie typu prace. Niedaleko mam jeziorko mogę iść popływać itp. Czy do takiego typu ćwiczeń potrzebowałbym jakąś specjalną diete czy coś w tym stylu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja biegam bo chcę wyrobić sobie nogi i zgubić troszkę brzuszek.

Kaloryfer? Polecam a6w . Troszke trudny , ale jak się chce to wszystko jest możliwe .

Zależy też ile masz wagi i przy jakim wzroście, bo musi być z czego wyrabiać te mięśnie.

Denerwują mnie patyki które są wychudzone, poćwiczą troszkę , lekko widać im mięśnie i jarają się że mają kaloryfer . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biegaj (mój rekord to 8km, pobij mnie, zróbmy forumową konkurencje w bieganiu na dystans :)), rób brzuszki po kilka serii, z której każda kolejna seria będzie wymagać mniej powtórzeń. Rób to co dwa dni, i nigdy nie wszystkiego na szybko, bo wtedy osiągniesz kupę, a nie rezultaty. Po drugie, jedz mięso, białko - tylko bez przesady. Podciągaj się na drążku lub na jakiejś gałęzi - jak na ja drzewie w lesie. :D

Ogranicz swój czas przed kompem do minimum i wykorzystaj go na ćwiczenia, z czasem zobaczysz rezultaty, nie od razu bo to byłoby bezsensu. :)

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to jestem dośc chudy. niecałe 70 kg na niecale 180 wzrostu. dlatego nie chce zbytnio wymagających ćwiczeń tylko powoli aby zrobić troche masy i zarazem mięsni 

a co do biegania, to przebiegne 1km i nie mam siły. :D za to szybki jestem na 100 m. :D

Edytowane przez SkyVoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie pal tyle fajek xd to bedziesz wiecej biegac xd

Tu też nie o to chodzi, bo nawet jeżeli zrobisz przerwę kilkumiesięczną w bieganiu to potem ciężko będzie Ci przebiec te kilka kilometrów. Wiem po sobie :lol:

 

Ogólnie to jestem dośc chudy. niecałe 70 kg na niecale 180 wzrostu. dlatego nie chce zbytnio wymagających ćwiczeń tylko powoli aby zrobić troche masy i zarazem mięsni

Mięso + białko, pomki, brzuszki, podciąganie się i bieganie. Trening czyni mistrza, no i ważne jest to, żeby nigdy się nie poddawać nawet jeżeli nie masz sił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaloryfer = Aerobiczna 6 weidera. Polecam robić z youtube - sam robiłem przez 2 tyg i był już zaisty zarys kaloryfera, jednakże później miałem uraz barku i całkowicie przestałem ćwiczyć, przez co doświadczyłem nagłej przemiany - kaloryfer na bojler :D

Edytowane przez 1badej2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na mięśnie brzucha też są dobre "spięcia brzucha"

https://www.youtube.com/watch?v=wAaCxUXHu8M

pamiętaj o wdechach i wydechach bo się udusisz ;)

Edytowane przez Kava

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja dam wam rozkminke, biegam (przebiegne 10km sprintem), jeżdże duzo rowerem (do 100km) i cały czas 75kg i chudne w oczach a waga ani rusz, ni to przytyć ni to schudnąć, co powiedziecie jak się z tego wyleczyć? Jem wszystko ok, ale nihuja nic przytyć niemogę, a megace brać niechce  :P

Edytowane przez 3MMC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A chcesz się zmierzyć? Możemy bez problemu do Konina daleko niemam, przejadę się i przebiegniemy się :P

 

Petrus, to wszystko wyszło od jazdy rowerem, jeżdżę kilka lat i dużo chodzę pieszo i to dużo daje. ;)

Edytowane przez 3MMC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w domu? To a6w, pompki, dobre byłoby zainwestowanie w drążka którego można zamontować w domu. Jest jeszcze wiele sposobów, którymi można się posługiwać, aby wyrobić mięśnie lub po prostu wykorzystać wolny czas. Ale samym siedzeniem w domu nic nie wskórasz ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×