Skocz do zawartości
Fernando

Tak zwana kurtyna w mapie pro evolucja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam bardzo serdecznie, na moim serwerze mam mapę pro evolucja która ma taką jakby "kurtynę". Chciał bym ją usunąć jeśli ktoś wie jak to proszę o powiedzenie jak to powinno się zrobić i w której linijce się to znajduje... :) O to screen tej "kurtyny" :D

post-21940-0-33638900-1404284560_thumb.p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OnPlayerConnect - tam masz TextDrawShowForPlayer - chyba tak albo jakoś inaczej albo OnPlayerRequestClass

Edytowane przez Mafia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam bardzo serdecznie, na moim serwerze mam mapę pro evolucja która ma taką jakby "kurtynę". Chciał bym ją usunąć jeśli ktoś wie jak to proszę o powiedzenie jak to powinno się zrobić i w której linijce się to znajduje... :) O to screen tej "kurtyny" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

{
if(Player[playerid][state] != P_STATE_SELECTING)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
   SetPlayerPos(playerid, 2005.4468,1668.2479,12.5991);
        CreateExplosion(837.0502, -2053.3173, 13.0299, 11, 0.0);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 248.3882);
Player[playerid][introEnded] = false;
 
SetTimerEx("Intro", 0, false, "df", playerid, 0);
   SetPlayerCameraPos(playerid, 2008.3282,1666.6132,11.9799);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2005.4468,1668.2479,12.5991);
 
UpdateIntroTextDraw(playerid, 0);
TextDrawLetterSize(tdIntroCurtain[playerid], 3.019999, 27.800003);
 
for(new Order = 0; Order < 2; Order++)
TextDrawShowForPlayer(playerid, tdIntroBox[Order]);
for(new Order = 0; Order < 3; Order++)
TextDrawShowForPlayer(playerid, tdIntroTitle[Order]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, tdIntroDescription[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, tdIntroCurtain[playerid]);
}
 
on jest przed usunieciem
95356250235361089369.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new ip[20], ip2[20], pname[20], pname2[20], nametype, count, countname;
GetPlayerIp(playerid, ip, 20);
GetPlayerName(playerid, pname2, 20);
strmid(pname, pname2, 0, strfind(pname2, "_"));
 
if(strlen(pname) >= 6) nametype = 1;
 
for (new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i) || i == playerid) continue;
 
GetPlayerIp(i, ip2, 20);
 
if(strcmp(ip, ip2) == 0)
{
if(count > 2)
{
format(ip, 20, "Ban IP.: %s", ip2);
SendRconCommand(ip);
printf("Zbanowano bota o nicku %s", ip2);
return 0;
}
count++;
}
if(nametype == 1)
{
GetPlayerName(i, pname2, 20);
if(strfind(pname2, pname) == 0)
{
countname++;
if(countname >= 2)
{
format(ip, 20, "Ban IP.: %s", ip2);
SendRconCommand(ip);
printf("Zbanowano bota o nicku %s", pname);
return 0;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×