Skocz do zawartości
Wiertarka12

Komenda /barierka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy powie mi ktoś jak zrobić taką komendę cmd:barierka? Ta komenda stawiała by 1 barierkę i jak ten sam gracz wpisał by znowu /barierka to usuwało by tą wcześniej postawiona barierkę i stawiało by nową. Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 
new PostawioneBlokady=0, Blokada[10]; // pierwsze - liczy ilość blokad które postawiłeś, drugie - [10] to maksymalna ilość blokad
CMD:blokada(playerid, cmdtext[])
{
    
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   // Tutaj Daj informacje że nie możesz bo jesteś w samochodzie.
   return 1;
    }
    if(PostawioneBlokady==10)
    {
     // Wysyłasz informacje że jest już 10 blokad - czyli maxymalna ilość
   return 1;
    }
new Float:Pos[3],Float:posA;// Potrzebne zmienne
  GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); // pobiera pozycje gracza
  GetPlayerFacingAngle(playerid,posA); // pobiera chyba rotacje.
switch(PostawioneBlokady)// Tutaj nam liczy i stawia blokady
{
case 0:
{
   PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
}
case 1:
{
PostawioneBlokady++;
    Blokada[1]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
         return 1;
}
case 2:
{
  PostawioneBlokady++;
     Blokada[2]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
         return 1;
     }
   case 3:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[3]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
        //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 4:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[4]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 5:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[5]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 6:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[6]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 7:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[7]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
           //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 8:
   {
      PostawioneBlokady++;
        Blokada[8]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
   case 9:
   {
      PostawioneBlokady++;
       Blokada[9]=CreateObject(979,Pos[0], Pos[1], Pos[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
           //Jakaś informacja że jest postawiona
       return 1;
   }
    }
    return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(6199) : warning 217: loose indentation
(6201) : warning 217: loose indentation
(6201) : warning 219: local variable "Pos" shadows a variable at a preceding level
(6202) : warning 217: loose indentation
(6202) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "Pos"
(6202) : warning 215: expression has no effect
6202) : error 001: expected token: ";", but found "]"
(6202) : error 029: invalid expression, assumed zero
(6202) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

 

Linia 6201 i 6202:

new Float:Pos[3],Float:posA;// Potrzebne zmienne
  GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); // pobiera pozycje gracza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To oznacza że masz już gdzie definicje Pos

 

zmień na:

 

new Float:Pose[3],Float:poseA;// Potrzebne zmienne
  GetPlayerPos(playerid,Pose[0],Pose[1],Pose[2]); // pobiera pozycje gracza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(6205) : warning 217: loose indentation
(6207) : warning 217: loose indentation
(6208) : warning 217: loose indentation
(6210) : warning 217: loose indentation
(6216) : warning 217: loose indentation
(6217) : warning 217: loose indentation
(6222) : warning 217: loose indentation
(6223) : warning 217: loose indentation
(6224) : warning 217: loose indentation
(6229) : warning 217: loose indentation
(6230) : warning 217: loose indentation
(6231) : warning 217: loose indentation
(6236) : warning 217: loose indentation
(6237) : warning 217: loose indentation
(6238) : warning 217: loose indentation
(6243) : warning 217: loose indentation
(6244) : warning 217: loose indentation
(6245) : warning 217: loose indentation
(6250) : warning 217: loose indentation
(6251) : warning 217: loose indentation
(6252) : warning 217: loose indentation
(6257) : warning 217: loose indentation
(6258) : warning 217: loose indentation
(6259) : warning 217: loose indentation
(6264) : warning 217: loose indentation
(6265) : warning 217: loose indentation
(6266) : warning 217: loose indentation
(6271) : warning 217: loose indentation
(6272) : warning 217: loose indentation
(6273) : warning 217: loose indentation
(6278) : warning 217: loose indentation
(6279) : warning 217: loose indentation
(6280) : warning 217: loose indentation
(6283) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


34 Warnings.

Cała komenda:

new PostawioneBlokady=0, Blokada[10]; // pierwsze - liczy ilość blokad które postawiłeś, drugie - [10] to maksymalna ilość blokad
CMD:blokada(playerid, cmdtext[])
{

    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Jestes w pojezdzie!");
   return 1;
    }
    if(PostawioneBlokady==10)
    {
     SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Postawiles maxymalna ilosc blokad!");
   return 1;
    }
new Float:Pose[3],Float:poseA;// Potrzebne zmienne
  GetPlayerPos(playerid,Pose[0],Pose[1],Pose[2]); // pobiera pozycje gracza
  GetPlayerFacingAngle(playerid,posA); // pobiera chyba rotacje.
switch(PostawioneBlokady)// Tutaj nam liczy i stawia blokady
{
case 0:
{
   PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
}
case 1:
{
PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
}
case 2:
{
  PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
     }
   case 3:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 4:
   {
     PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 5:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 6:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 7:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 8:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
   case 9:
   {
      PostawioneBlokady++;
   Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
         SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
       return 1;
   }
    }
    return 1;
}
Edytowane przez Wiertarka12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod był źle ułożony

 

new PostawioneBlokady=0, Blokada[10]; // pierwsze - liczy ilość blokad które postawiłeś, drugie - [10] to maksymalna ilość blokad
CMD:blokada(playerid, cmdtext[])
{
    
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Jestes w pojezdzie!");
        return 1;
    }
    if(PostawioneBlokady==10)
    {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Postawiles maxymalna ilosc blokad!");
        return 1;
    }
    new Float:Pose[3],Float:poseA;// Potrzebne zmienne
    GetPlayerPos(playerid,Pose[0],Pose[1],Pose[2]); // pobiera pozycje gracza
    GetPlayerFacingAngle(playerid,posA); // pobiera chyba rotacje.
    switch(PostawioneBlokady)// Tutaj nam liczy i stawia blokady
    {
        case 0:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 1:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 2:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 3:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 4:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 5:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 6:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 7:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 8:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
        case 9:
        {
            PostawioneBlokady++;
            Blokada[0]=CreateObject(979,Pose[0], Pose[1], Pose[2]-0.5, 0.0, 0.0000, posA);
            SendClientMessage(playerid,Niebieski,"Postawiles barierke!");
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×