Skocz do zawartości
639

sixthreenine - define _photoshop

Rekomendowane odpowiedzi

sixthreenine

Czołem wszystkim. Jestem grafikiem-amatorem, który trochę sobie dorabia tworząc logotypy i strony internetowe. Ostatnio zacząłem myśleć o rozwinięciu tego na szerszą skalę, stąd nowe typy moich prac. Poniżej przedstawiam kilka z nich, w różnych stylach [jakość spowodowana hostingiem]. Obecnie oferuję wykonanie logo i/lub strony internetowej w zamian za drobne kwoty lub reklamę. Jestem młodym freelancerem, który chce się odrobinę rozwinąć. Aktualnie moimi celami są: kupno tabletu graficznego, założenie strony internetowej, rozwój i autopromocja. Ponadto doradzam w kwestiach estetycznych, pomagam w pisaniu tekstów (regulaminów forum, historii, fabuły, przeróżnych aplikacji). Na życzenie oczywiście tworzę także inne formy graficzne, bannery reklamowe, wizytówki, szablony allegro, et caetera. Kontakt podany w profilu, pozdrawiam i zapraszam do oceny. Oczywiście [specjalnie dla użytkowników tego forum] jestem w stanie wykonać sygnaturki, avatary, loga biznesów Roleplay itp. całkowicie za darmo!* Wystarczy napisać post pod tym tematem wraz ze szczegółami. :)
* - w zamian za reklamę w credits'ach, z odnośnikiem do pawno.pl

https://drive.google.com/folderview?id=0B6YRWAC8RJWub3RPZG02V3dLb00&usp=sharing - zamiast spoilerów, dysk google Edytowane przez 639

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć, chciał bym zamówiću ciebie logo Black Bar oraz napis Lokalizacja i Zdjęcie baru na Ganton tego Then Grren Bottles\

dasz radE?

Edytowane przez Mafia

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć, chciał bym zamówiću ciebie logo Black Bar oraz napisz Lokalizacja i Zdjęcie baru na Ganton tego Then Grren Bottles\

dasz radE?

Będziesz miał na prywatnej wiadomości do godziny 1 w nocy. Aktualnie jadę do pracy, będę ok. 22 - proszę tylko podać na PW szczegóły, w tym serwer na który to idzie, zalajkować post jeśli można i po prostu czekać. Pozdrawiam. :)