Skocz do zawartości
Soczysty

Głosujemy na prace konkursowe!

Świąteczna rywalizacja  

49 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ankieta #1

    • Telefon marki Samsung
      3
    • Telefon marki Nokia
      38
    • Nowe logo forum
      3
    • Komunikacja Delorean
      5
  2. 2. Ankieta #2

    • Centrum handlowe
      38
    • Komunikacja po mapie
      11


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie użytkownicy!

Nadszedł czas na ocenę prac przesłanych przez naszych użytkowników, udział w konkursie biorą 4 osoby, Ci szczęśliwcy to: 

dawid4157, robek99, Kaz oraz Domenico. Zgodnie z zasadami konkursu w przypadku remisu, następuje głosowanie przez użytkowników na zwycięzce. Punktacja prezentuje się następująco.

 

dawid4157: 2 punkty

Kaz: 2 punkty

Domenico: 1 punkt

robek99: 1 punkt

 

Przedstawiamy Wam dwie ankiety, w których Wy użytkownicy głosujecie na wszystkie miejsca na podium.

 

 

Pierwsza ankieta

Znajduje się w niej cztery prace walczące o pierwsze jak i drugie miejsce. Prace te należą do dwóch uczestników, a po zakończeniu głosowania punkty zostaną dodane i w ten sposób poznamy zwycięzce.

 

1. Telefon marki Samsung

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

 

2. Telefon marki Nokia

1.png

2.png

3.png

 

 

3. Nowe logo forum

1.png

 

 

4. Komunikacja Delorean

Pierwszą komendą jaką powinniśmy użyć jest /pojazd, która spawnuje nam Naszego Delorean'a, następnie poprzez użycie komendy /obwody wybieramy miejsce teleportu, nie pozostaje nam nic innego jak rozpędzenie pojazdu do 88 mil/h, po czym zostaniemy teleportowani w nowe miejsce.

 

1.png

2.png3.png4.png5.png6.png

KOD

#include <a_samp>
#include <zcmd>

#define LOKALIZACJA 1

new Text:Black;
new Text:Obwody_czasowe;
new Text:Trwa_przenoszenie;
new Text:Ladowanie;
new Text:Cytat;
new Text:Cytat_autor;
new Text:Komenda1;
new Text:ObwodyNapis;
new Text:Komenda2;
new Text:Zespawnowanie;
new Text:Ramka;
new Text:Komendy;

public OnFilterScriptInit(){
Black = TextDrawCreate(-0.000013, -3.982268, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Black, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Black, 641.778137, 459.946685);
TextDrawAlignment(Black, 1);
TextDrawColor(Black, 255);
TextDrawSetShadow(Black, 0);
TextDrawSetOutline(Black, 0);
TextDrawFont(Black, 4);

Obwody_czasowe = TextDrawCreate(190.666610, 200.106567, "Obwody czasowe wlaczone...");
TextDrawLetterSize(Obwody_czasowe, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Obwody_czasowe, 1);
TextDrawColor(Obwody_czasowe, 8388863);
TextDrawSetShadow(Obwody_czasowe, 0);
TextDrawSetOutline(Obwody_czasowe, 1);
TextDrawBackgroundColor(Obwody_czasowe, 51);
TextDrawFont(Obwody_czasowe, 1);
TextDrawSetProportional(Obwody_czasowe, 1);

Trwa_przenoszenie = TextDrawCreate(190.666610, 223.004425, "Trwa przenoszenie w czasie...");
TextDrawLetterSize(Trwa_przenoszenie, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Trwa_przenoszenie, 1);
TextDrawColor(Trwa_przenoszenie, 16711935);
TextDrawSetShadow(Trwa_przenoszenie, 0);
TextDrawSetOutline(Trwa_przenoszenie, 1);
TextDrawBackgroundColor(Trwa_przenoszenie, 51);
TextDrawFont(Trwa_przenoszenie, 1);
TextDrawSetProportional(Trwa_przenoszenie, 1);

Ladowanie = TextDrawCreate(202.222305, 249.884475, "Przygotuj sie na ladowanie");
TextDrawLetterSize(Ladowanie, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Ladowanie, 1);
TextDrawColor(Ladowanie, -16776961);
TextDrawSetShadow(Ladowanie, 0);
TextDrawSetOutline(Ladowanie, 1);
TextDrawBackgroundColor(Ladowanie, 51);
TextDrawFont(Ladowanie, 1);
TextDrawSetProportional(Ladowanie, 1);

Cytat = TextDrawCreate(112.444427, 273.280029, "'Nigdy lepiej nie wiedziec co czeka Cie w przyszlosci'");
TextDrawLetterSize(Cytat, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Cytat, 1);
TextDrawColor(Cytat, -1);
TextDrawSetShadow(Cytat, 0);
TextDrawSetOutline(Cytat, 1);
TextDrawBackgroundColor(Cytat, 51);
TextDrawFont(Cytat, 1);
TextDrawSetProportional(Cytat, 1);

Cytat_autor = TextDrawCreate(452.444396, 292.693298, "Emmet Brown");
TextDrawLetterSize(Cytat_autor, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Cytat_autor, 1);
TextDrawColor(Cytat_autor, -1);
TextDrawSetShadow(Cytat_autor, 0);
TextDrawSetOutline(Cytat_autor, 1);
TextDrawBackgroundColor(Cytat_autor, 51);
TextDrawFont(Cytat_autor, 1);
TextDrawSetProportional(Cytat_autor, 1);

Komenda1 = TextDrawCreate(11.111334, 318.577423, "/obwody");
TextDrawLetterSize(Komenda1, 0.264221, 0.992709);
TextDrawAlignment(Komenda1, 1);
TextDrawColor(Komenda1, -65281);
TextDrawSetShadow(Komenda1, 0);
TextDrawSetOutline(Komenda1, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komenda1, 51);
TextDrawFont(Komenda1, 1);
TextDrawSetProportional(Komenda1, 1);

ObwodyNapis = TextDrawCreate(31.666879, 330.528594, "wlaczenie obwodow czasowych");
TextDrawLetterSize(ObwodyNapis, 0.264221, 0.992709);
TextDrawAlignment(ObwodyNapis, 1);
TextDrawColor(ObwodyNapis, -5963521);
TextDrawSetShadow(ObwodyNapis, 0);
TextDrawSetOutline(ObwodyNapis, 1);
TextDrawBackgroundColor(ObwodyNapis, 51);
TextDrawFont(ObwodyNapis, 1);
TextDrawSetProportional(ObwodyNapis, 1);

Komenda2 = TextDrawCreate(13.444667, 291.204406, "/pojazd");
TextDrawLetterSize(Komenda2, 0.264221, 0.992709);
TextDrawAlignment(Komenda2, 1);
TextDrawColor(Komenda2, -65281);
TextDrawSetShadow(Komenda2, 0);
TextDrawSetOutline(Komenda2, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komenda2, 51);
TextDrawFont(Komenda2, 1);
TextDrawSetProportional(Komenda2, 1);

Zespawnowanie = TextDrawCreate(30.889101, 304.150939, "zespawnowanie pojazdu");
TextDrawLetterSize(Zespawnowanie, 0.264221, 0.992709);
TextDrawAlignment(Zespawnowanie, 1);
TextDrawColor(Zespawnowanie, -5963521);
TextDrawSetShadow(Zespawnowanie, 0);
TextDrawSetOutline(Zespawnowanie, 1);
TextDrawBackgroundColor(Zespawnowanie, 51);
TextDrawFont(Zespawnowanie, 1);
TextDrawSetProportional(Zespawnowanie, 1);

Ramka = TextDrawCreate(178.444427, 271.295532, "usebox");
TextDrawLetterSize(Ramka, 0.000000, 9.196422);
TextDrawTextSize(Ramka, 4.222222, 0.000000);
TextDrawAlignment(Ramka, 1);
TextDrawColor(Ramka, 0);
TextDrawUseBox(Ramka, true);
TextDrawBoxColor(Ramka, 102);
TextDrawSetShadow(Ramka, 0);
TextDrawSetOutline(Ramka, 0);
TextDrawFont(Ramka, 0);

Komendy = TextDrawCreate(53.777816, 272.284484, "Komendy");
TextDrawLetterSize(Komendy, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Komendy, 1);
TextDrawColor(Komendy, -1523963137);
TextDrawSetShadow(Komendy, 0);
TextDrawSetOutline(Komendy, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komendy, 51);
TextDrawFont(Komendy, 1);
TextDrawSetProportional(Komendy, 1);

Komenda1 = TextDrawCreate(12.444667, 303.644226, "/obwody");
TextDrawLetterSize(Komenda1, 0.264221, 0.992708);
TextDrawAlignment(Komenda1, 1);
TextDrawColor(Komenda1, -65281);
TextDrawSetShadow(Komenda1, 0);
TextDrawSetOutline(Komenda1, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komenda1, 51);
TextDrawFont(Komenda1, 1);
TextDrawSetProportional(Komenda1, 1);

ObwodyNapis = TextDrawCreate(31.666879, 314.102111, "wlaczenie obwodow czasowych");
TextDrawLetterSize(ObwodyNapis, 0.264221, 0.992708);
TextDrawAlignment(ObwodyNapis, 1);
TextDrawColor(ObwodyNapis, -5963521);
TextDrawSetShadow(ObwodyNapis, 0);
TextDrawSetOutline(ObwodyNapis, 1);
TextDrawBackgroundColor(ObwodyNapis, 51);
TextDrawFont(ObwodyNapis, 1);
TextDrawSetProportional(ObwodyNapis, 1);

Komenda2 = TextDrawCreate(14.333556, 281.746734, "/pojazd");
TextDrawLetterSize(Komenda2, 0.264221, 0.992708);
TextDrawAlignment(Komenda2, 1);
TextDrawColor(Komenda2, -65281);
TextDrawSetShadow(Komenda2, 0);
TextDrawSetOutline(Komenda2, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komenda2, 51);
TextDrawFont(Komenda2, 1);
TextDrawSetProportional(Komenda2, 1);

Zespawnowanie = TextDrawCreate(32.666881, 291.706481, "dodatkowy DeLorean");
TextDrawLetterSize(Zespawnowanie, 0.264221, 0.992708);
TextDrawAlignment(Zespawnowanie, 1);
TextDrawColor(Zespawnowanie, -5963521);
TextDrawSetShadow(Zespawnowanie, 0);
TextDrawSetOutline(Zespawnowanie, 1);
TextDrawBackgroundColor(Zespawnowanie, 51);
TextDrawFont(Zespawnowanie, 1);
TextDrawSetProportional(Zespawnowanie, 1);

Ramka = TextDrawCreate(179.333312, 254.868896, "usebox");
TextDrawLetterSize(Ramka, 0.000000, 9.196421);
TextDrawTextSize(Ramka, 5.111112, 0.000000);
TextDrawAlignment(Ramka, 1);
TextDrawColor(Ramka, 0);
TextDrawUseBox(Ramka, true);
TextDrawBoxColor(Ramka, 102);
TextDrawSetShadow(Ramka, 0);
TextDrawSetOutline(Ramka, 0);
TextDrawFont(Ramka, 0);

Komendy = TextDrawCreate(54.666706, 254.364593, "Komendy");
TextDrawLetterSize(Komendy, 0.449999, 1.600000);
TextDrawAlignment(Komendy, 1);
TextDrawColor(Komendy, -1523963137);
TextDrawSetShadow(Komendy, 0);
TextDrawSetOutline(Komendy, 1);
TextDrawBackgroundColor(Komendy, 51);
TextDrawFont(Komendy, 1);
TextDrawSetProportional(Komendy, 1);

AddStaticVehicle(451,194.5421,1147.9707,14.4441,83.5009,172,149); // pojazd szwagra?
}

stock GetPlayerSpeed(playerid) // stock by Michael@Belgium z forum.sa-mp.com
{
new Float:ST[4];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),ST[0],ST[1],ST[2]);
else GetPlayerVelocity(playerid,ST[0],ST[1],ST[2]);
ST[3] = floatsqroot(floatpower(floatabs(ST[0]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[1]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[2]), 2.0)) * 179.28625;
return floatround(ST[3]);
}

forward Teleport(playerid);
public Teleport(playerid){
TextDrawHideForPlayer(playerid, Black);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Komendy);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}

public OnPlayerConnect(playerid){
SetPVarInt(playerid, "AngelPine", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Bayside", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Blueberry", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Dillimore", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "FortCarson", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Las barrancas", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", false); // na początku nie ma teleportu
SetPVarInt(playerid, "RedCountry", false); // na początku nie ma teleportu

TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Komendy);

return 1;
}

//Możliwość użycia nitro(taki nie znaczny bajer)
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
else if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.5009);
SetPlayerPos(playerid,194.9335,1136.5905,14.9786);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, "Szwagier wywiózł Cię po pijaku, na szczęście okazało się, że jesteś niedaleko FortCarson.");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF55FF, "Czyżby szwagier zostawił auto i poszedł pieszo? Wejdź do pojazdu i się przekonaj!");
return 1;
}


public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid, 0x008B8BFF, "Co prawda nie wiem gdzie jestem ale to wygląda jak DeLorean! Rozpędzę się do 88 kp/h i zobaczę co się stanie.");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Włącz obwody czasowe (/obwody) i wybierz miejsce przeniesienia w czasie.");
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid){

if(GetPVarInt(playerid, "AngelPine")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);

if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 275.1893);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2212.3098,-2375.0063,31.1089);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "AngelPine", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Bayside")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 4.0724);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2464.8254,2230.5078,4.5056);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Bayside", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Blueberry")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 220.2906);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),220.0942,3.6432,2.2288);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Blueberry", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Dillimore")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 201.2590);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),663.1016,-470.4522,15.9954);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Dillimore", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Elquebrados")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.4698);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1546.6193,2688.0134,55.4968);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "FortCarson")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 181.0005);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-198.3174,1216.6617,19.4492);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "FortCarson", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 191.5133);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1.2907,1210.3022,19.0596);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 32.7537);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-6.3403,1071.7571,19.4607);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 229.6619);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-355.1105,1161.4314,19.4496);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Lasbarrancas")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 268.6989);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-841.4644,1615.7539,26.6216);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Las barrancas", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Laspayasadas")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 268.3767);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-315.2237,2703.9380,62.1974);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "Palominocreek")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 325.5541);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2457.2439,-17.9912,26.1262);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", false);
}
}
}
if(GetPVarInt(playerid, "RedCountry")){
if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){
SendClientMessage(playerid, -1, "[uPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h");
SetTimer("Teleport", 5000, true);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Black);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor);

TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){
SetPlayerFacingAngle(playerid, 178.4062);
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-199.3828,1215.6788,19.449);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPVarInt(playerid, "RedCountry", false);
}
}
}

}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == LOKALIZACJA)
{
if(response == 1)
switch(listitem)
{
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Angel Pine. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "AngelPine", true);
return 1;
}
case 1:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Bayside. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Bayside", true);
return 1;
}
case 2:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Blueberry. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Blueberry", true);
return 1;
}
case 3:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Dillimore. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Dillimore", true);
return 1;
}
case 4:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}El quebrados. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", true);
return 1;
}
case 5:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort Carson. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "FortCarson", true);
return 1;
}
case 6:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - hotel. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel", true);
return 1;
}
case 7:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - osiedle. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle", true);
return 1;
}
case 8:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - mój dom. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom", true);
return 1;
}
case 9:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Las barrancas. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Lasbarrancas", true);
return 1;
}
case 10:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Las payasadas. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", true);
return 1;
}
case 11:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Palomino creek. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", true);
return 1;
}
case 12:
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Red Country. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!");
SetPVarInt(playerid, "RedCountry", true);
return 1;
}
}
else
SendClientMessage(playerid, 0xB0B0B0AA, "Anulowałeś...");
return 1;
}
return 0;
}

CMD:obwody(playerid, params[])
{
if(GetPlayerState(playerid) !=PLAYER_STATE_DRIVER)
return SendClientMessage(playerid, 0x00CCAAFF, "{00CCAA}Musisz by{00BBAA}ć w pojeździe, {00AAAA}aby użyć te{0099AA}j kome{0088AA}ndy.");
ShowPlayerDialog(playerid,LOKALIZACJA, DIALOG_STYLE_LIST, "{99FF00}Wybierz lokalizację", "{FFFFFF}Angel pine\nBayside\nBlueberry\nDillimore\nEl quebrados\n{FF0000}Fort carson\n{FF0000}Fort carson - hotel\n{FF0000}Fort carson - osiedle\n{FF0000}Fort carson - mój dom\n{FFFFFF}Las barrancas\nLas payasadas\nPalomino creek\nRed country", "OK","Anuluj");
return 1;
}

CMD:pojazd(playerid, params[])
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
return SendClientMessage(playerid, 0x00CCAAFF, "{00CCAA}Nie możesz{00BBAA} spawnować {00AAAA}pojazdów{0099AA} będąc w{0088AA} pojaździe!");
new vehicleid;
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
GetPlayerVehicleID(playerid);
vehicleid=CreateVehicle(451,X,Y,Z,Angle,random(255), random(255),600);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Zespawnowałeś sobie pojazd Turismo a`la DeLorean.");
return 1;
}

 

Druga ankieta

W niej walczą o trzecie miejsce na podium dwie prace, osoba z większą ilością głosów wygrywa.

 

1. Centrum handlowe

Wielkość centrum handlowego bardzo Nas zaskoczyła, umieszczenie zdjęć okazuje się niemożliwe, dlatego na okres głosowania udostępniamy Wam serwer, na którym możecie podziwiać niezwykłą budowlę.

Adres serwera: vitz24.eu:6666

 

2. Komunikacja po mapie

Po wpisaniu komendy /map zostaje nam wyświetlone menu, które przedstawia zdjęcie poniżej. Następnie następuje wybór miejsca teleportu po kliknięciu na mapie. Kilka klatek później znajdujemy się w nowym miejscu.

1.png


Kod źródłowy:

#include <a_samp>
#include <zcmd> 
 
new Text:Textdraw0; // mapa FC
new Text:Textdraw1; // ramka
new Text:Textdraw2; // ramka
new Text:Textdraw3; // ramka
new Text:Textdraw4; // ramka
new Text:Textdraw5; // informacja
new Text:Textdraw6; // FORT CARSON
new Text:Textdraw7; // punkt środkowy
new Text:Textdraw8; // punkt od strony autostrady
new Text:Textdraw9; //punkt leżący na przeciwko punkt 8
new Text:Textdraw10; // punkt po lewej stronie FC (od rzeki)
new Text:Textdraw11; // punkt po prawej stronie FC, na przeciwko punktu nr 10
new Text:Textdraw12; // przycisk "Zamknij"
 
new Float:tpp[MAX_PLAYERS][4],
Float:ttp[MAX_PLAYERS][3]; 
 
#define color 0x4169E1FF // Niebieski
 
forward TeleportCam(playerid, step, Float:xg, Float:yg, Float:zg, Float:ag);
 
public OnFilterScriptInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(-8.404785, -126.640060, "LD_RCE4:race22");
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 440.500000, 393.679718);
TextDrawAlignment(Textdraw0, 1);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawFont(Textdraw0, 4);
 
Textdraw1 = TextDrawCreate(-7.500000, -22.399995, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 829.500000, 173.600036);
TextDrawAlignment(Textdraw1, 1);
TextDrawColor(Textdraw1, 255);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawFont(Textdraw1, 4);
 
Textdraw2 = TextDrawCreate(0.000000, 14.559999, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw2, 259.000000, 433.440002);
TextDrawAlignment(Textdraw2, 1);
TextDrawColor(Textdraw2, 255);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawFont(Textdraw2, 4);
 
Textdraw3 = TextDrawCreate(0.000000, 259.839996, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw3, 640.000000, 188.160003);
TextDrawAlignment(Textdraw3, 1);
TextDrawColor(Textdraw3, 255);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawFont(Textdraw3, 4);
 
Textdraw4 = TextDrawCreate(392.500000, 116.479995, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw4, 247.500000, 239.680007);
TextDrawAlignment(Textdraw4, 1);
TextDrawColor(Textdraw4, 255);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawFont(Textdraw4, 4);
 
Textdraw5 = TextDrawCreate(310.000000, 271.600219, "Wybierz punkt na mapie");
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.691497, 3.033600);
TextDrawTextSize(Textdraw5, 74.000000, 51.520000);
TextDrawAlignment(Textdraw5, 2);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 51);
TextDrawFont(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
 
Textdraw6 = TextDrawCreate(222.000000, 106.400016, "FORT CARSON");
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.726499, 1.936000);
TextDrawAlignment(Textdraw6, 1);
TextDrawColor(Textdraw6, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 3);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 51);
TextDrawFont(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
 
Textdraw7 = TextDrawCreate(310.000000, 198.239990, "hud:radar_light");
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw7, 11.50, 11.75);
TextDrawAlignment(Textdraw7, 1);
TextDrawColor(Textdraw7, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawFont(Textdraw7, 4);
TextDrawSetSelectable(Textdraw7, true);
 
Textdraw8 = TextDrawCreate(310.500000, 223.440002, "hud:radar_light");
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw8, 11.50, 11.75);
TextDrawAlignment(Textdraw8, 1);
TextDrawColor(Textdraw8, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw8, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
TextDrawFont(Textdraw8, 4);
TextDrawSetSelectable(Textdraw8, true);
 
Textdraw9 = TextDrawCreate(324.000000, 176.959945, "hud:radar_light");
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw9, 11.50, 11.75);
TextDrawAlignment(Textdraw9, 1);
TextDrawColor(Textdraw9, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw9, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0);
TextDrawFont(Textdraw9, 4);
TextDrawSetSelectable(Textdraw9, true);
 
Textdraw10 = TextDrawCreate(281.500000, 196.000000, "hud:radar_light");
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw10, 11.50, 11.75);
TextDrawAlignment(Textdraw10, 1);
TextDrawColor(Textdraw10, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw10, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 0);
TextDrawFont(Textdraw10, 4);
TextDrawSetSelectable(Textdraw10, true);
 
Textdraw11 = TextDrawCreate(349.000000, 195.440002, "hud:radar_light");
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(Textdraw11, 11.50, 11.75);
TextDrawAlignment(Textdraw11, 1);
TextDrawColor(Textdraw11, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw11, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0);
TextDrawFont(Textdraw11, 4);
TextDrawSetSelectable(Textdraw11, true);
 
Textdraw12 = TextDrawCreate(470.000000, 342.159820, "Zamknij");
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.972999, 2.764799);
TextDrawAlignment(Textdraw12, 1);
TextDrawColor(Textdraw12, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw12, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 1);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 51);
TextDrawFont(Textdraw12, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw12, true);
 
printf("\n************************************************************************");
printf("\n**** Skrypt FORT CARSON  został załadowany. ****");
printf("\n************************************************************************");
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw7);
TextDrawDestroy(Textdraw8);
TextDrawDestroy(Textdraw9);
TextDrawDestroy(Textdraw10);
TextDrawDestroy(Textdraw11);
TextDrawDestroy(Textdraw12);
 
printf("\n************************************************************************");
printf("\n**** Skrypt FORT CARSON został wyładowany. ****");
printf("\n************************************************************************");
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, color, "> ! < Aby poruszać się po Fort Carson wpisz /map.");
return 1;
}
 
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == Textdraw7)  
{
TeleportCam(playerid, 1, -192.0963,1098.3875,19.5964,85.7339);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
else if(clickedid == Textdraw8) 
{
TeleportCam(playerid, 1, -193.4392,936.3215,14.5268,358.8269);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
else if(clickedid == Textdraw9) 
{
TeleportCam(playerid, 1, -119.1821,1248.1199,17.2881,191.3924);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
else if(clickedid == Textdraw10) 
TeleportCam(playerid, 1, -345.3371,1120.3209,19.5938,353.1788);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
else if(clickedid == Textdraw11) 
{
TeleportCam(playerid, 1, 29.3031,1128.5414,19.5938,179.8329);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
else if(clickedid == Textdraw12)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw12);
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
return 1;
}
 
public TeleportCam(playerid, step, Float:xg, Float:yg, Float:zg, Float:ag) // http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=535209
{
switch (step)
{
case 1:
{
if(GetPVarInt(playerid,"ENDTP") > gettime() || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, xg, yg, zg)) return true;
SetPVarInt(playerid,"ENDTP",gettime() + 10);
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
tpp[playerid][0] = xg,tpp[playerid][1] = yg,tpp[playerid][2] = zg,tpp[playerid][3] = ag; // write end coords
GetPlayerPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]); // check start coords and write
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && 2 == GetPlayerState(playerid)) SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), playerid+1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,playerid+1);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetPlayerCameraPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]+20);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,2);
}
case 2:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]+50);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,3);
}
case 3:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]+100);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,4);
}
case 4:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]+200);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,5);
}
case 5:
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && 2 == GetPlayerState(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),tpp[playerid][3]);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid,tpp[playerid][3]);
}
InterpolateCameraPos(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2]+200, tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]+200, 3000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, ttp[playerid][0],ttp[playerid][1],ttp[playerid][2], tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2], 3000);
SetTimerEx("TeleportCam",4000,false,"ii",playerid,6);
}
case 6:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]+100);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,7);
}
case 7:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1132, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]+50);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, tpp[playerid][0],tpp[playerid][1],tpp[playerid][2]);
SetTimerEx("TeleportCam",1000,false,"ii",playerid,8);
}
case 8:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1150, 0.0, 0.0, 0.0);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && 2 == GetPlayerState(playerid)) SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
}
return true;
}
 
 
CMD:map(playerid, params[])
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw12);
SelectTextDraw(playerid, color);
SendClientMessage(playerid, color, "> ! < Wybierz myszką żółty punkt, do którego chcesz się przenieść.");
return 1;
}

Słowem zakończenia

Ankieta potrwa 48 godzin, od momentu publikacji, podpisywanie swoich prac będzie karane dyskwalifikacją, a namawianie do publikacji informacji o autorze karane.

 

Z poważaniem Administracja!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo nie mam czasu sprawdzić - czy ta kropka po pasku podczas odtwarzania muzyki się przesuwa? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo nie mam czasu sprawdzić - czy ta kropka po pasku podczas odtwarzania muzyki się przesuwa? 

 

Telefony te to tylko wygląd nie posiadają żadnych funkcjonalności, poza wizualnymi ;)

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są te prace? Serio?

 

Motyw z telefonami dobry, ale zrobiony jakby od niechcenia. Żaden mi się nie podoba. Chociaż ta Nokia daje radę, podobny kafelkowy szajs jak w prawdziwych.

Transport między miasteczkami jako teleport - w ch*j ambitnie. Ten z kropkami na mapie jest już ciekawszy ale graficznie wygląda to jak zakalec w moich pączkach.

Co do centrum handlowego.

 

Wielkość centrum handlowego bardzo Nas zaskoczyła, umieszczenie zdjęć okazuje się niemożliwe, dlatego na okres głosowania udostępniamy Wam serwer, na którym możecie podziwiać niezwykłą budowlę.

Nam też to trudno ocenić bo w praktyce nic tam nie widać. Obiekty postawione, nachodzą na siebie przez co podłoga wygląda jak wygląda. Poza tym tekstury zostawione jak w standardzie. Podłoga wygląda jak w jakimś opuszczonym kiblu po wybiciu szamba. 

 

Z logo to jedynie pionko-bałwan mi się podoba. Aż żałuję, że sam nie miałem możliwości wykonać zadania. Ale na pewno postarałbym się bardziej.

 

Jest to moja indywidualna ocena. Zanim autorze zadania przyczepisz się, że narzekam na Twoje wykonanie przyjrzyj się swojej pracy i zastanów się czy faktycznie zasługuje ona na nagrodę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo trzeba było samemu robić pracę, potem dodać, a my ocenimy. Chociaż już pewnie widzę Te prace :)

 

Zresztą trzeba było się zgłosić, może też miałbyś szanse wygrać, a nie zgłosiłeś się, więc nie wiem po co tutaj takie coś wypisujesz. To jest temat do głosowania, nie oceniania.

Edytowane przez Kaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo trzeba było samemu robić pracę, potem dodać, a my ocenimy. Chociaż już pewnie widzę Te prace :)

 

Zresztą trzeba było się zgłosić, może też miałbyś szanse wygrać, a nie zgłosiłeś się, więc nie wiem po co tutaj takie coś wypisujesz. To jest temat do głosowania, nie oceniania.

 

 

Nadszedł czas na ocenę prac przesłanych przez naszych użytkowników(...)

 

Ocena prac to nie tylko oddanie głosu.

 

Zgłosiłem się do konkursu ale w praniu wyszła mi przeprowadzka i nie miałem swojego komputera. Co za tym idzie, nie mogłem wykonać swojej pracy.

Z drugiej strony nie ma co się unosić. Jak napisałem to jest moja indywidualna ocena, nie musisz się bronić pustymi frazesami typu "trzeba było samemu robić". Nie wiem, która praca jest Twoja ale zadaj sobie pytanie czy to jest kres Twoich możliwości? To wszystko na co Cię stać?

Nie uważam, że nie nagrody się Wam nie należą. Jako jedyni oddaliście zadania w terminie, więc swoje dostaniecie. Zaskoczył mnie jedynie fakt, że tak słabo polecieliście z wyobraźnią.

 

Nie ma co się spinać, wesołego Nowego : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są te prace? Serio?

 

Motyw z telefonami dobry, ale zrobiony jakby od niechcenia. Żaden mi się nie podoba. Chociaż ta Nokia daje radę, podobny kafelkowy szajs jak w prawdziwych.

Transport między miasteczkami jako teleport - w ch*j ambitnie. Ten z kropkami na mapie jest już ciekawszy ale graficznie wygląda to jak zakalec w moich pączkach.

Co do centrum handlowego.

Nam też to trudno ocenić bo w praktyce nic tam nie widać. Obiekty postawione, nachodzą na siebie przez co podłoga wygląda jak wygląda. Poza tym tekstury zostawione jak w standardzie. Podłoga wygląda jak w jakimś opuszczonym kiblu po wybiciu szamba. 

 

Z logo to jedynie pionko-bałwan mi się podoba. Aż żałuję, że sam nie miałem możliwości wykonać zadania. Ale na pewno postarałbym się bardziej.

 

Jest to moja indywidualna ocena. Zanim autorze zadania przyczepisz się, że narzekam na Twoje wykonanie przyjrzyj się swojej pracy i zastanów się czy faktycznie zasługuje ona na nagrodę..

Co do telefonu to na zdjęciach widać błędy, których w rzeczywistości nie było - poza tym ustawienie każdego piksela tak samo graniczy z cudem tym bardziej, że czasu było na to mało. 

Transport to nie teleportowanie, należy rozpędzić się do podanej prędkości i następuje "zmiana pozycji" poprzedzona efektami - jest to bardzo dobry pomysł, co do klikania na mapę to również bardzo dobry i ciekawy pomysł. Grafika to rzecz ciężka tym bardziej stworzenie logo, które ma być proste i musi się cechować. 

 

Co do @up postu to ja ze swoich prac jestem bardzo zadowolony, a siedziałem nad tym też dość długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym DeLoreanem to by Fort Carson szybciej przejechał całe niż rozpędził się do prędkości teleportu. Wykonanie graficzne skryptu z DeLoreanem mi się nie podoba, ale pomysł jest bardzo fajny dlatego zyskuje mój głos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×