Skocz do zawartości
Maku

[FS] Empty Vehicle Destroy

Rekomendowane odpowiedzi

Empty Vehicle Destroy
v2.0

 

Opis:
Prosty skrypt na umożliwienie zniszczenia pustego pojazdu. Posiada trzy możliwości zniszczenia pustego pojazdu:
- Strzelanie w pusty pojazd
- Strzelanie w zbiornik paliwa (niszczenie po jednym strzale, działa również z kierowcą w środku)
- Zderzanie się z pojazdem (od linijki 44)
 
Film:

 


 
Autor: Maku
 
Download:

http://pastebin.com/KNxt8snJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatwy prosty skrypt :)

Może się przydać :D A zabezpiecza on może przed vehgotem z sobka ? Bo po kodzie widzę ze ustawia on życie pojazdu.

Edytowane przez ziom123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nonsens, wbija ktoś na G i druga osoba nawala w auto.

Wiesz oczywiście, że jest taki bug, że jak ktoś jest na G to auto jest niezniszczalne? Ten skrypt umożliwia "zestrzelenie" pojazdu z broni w każdej sytuacji.
I to nie jest nonsens, bo gracze często wykorzystują ten bug, aby strzelać z pustego pojazdu, z miejsca pasażera i być nieśmiertelnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki błąd pomożecie?

 

C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerWeaponShot")

C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(3) : error 017: undefined symbol "BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(5) : error 017: undefined symbol "pLoop"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(7) : error 017: undefined symbol "GetPlayerVehicleID"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(11) : error 017: undefined symbol "GetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(12) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(16) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(17) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(18) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(19) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(20) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(21) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
C:\Users\Max\Desktop\M9QYLmkf.pwn(22) : error 017: undefined symbol "SetVehicleHealth"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 

11 Errors.

 

Proszę bardzo chciałbym mieć ten skrypt!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaj na górze skryptu "#include <a_samp>". 

Dzięki, ale teraz mam tak.

 

C:\Users\Max\Desktop\pusty.pwn(6) : error 017: undefined symbol "pLoop"
C:\Users\Max\Desktop\pusty.pwn(8) : error 017: undefined symbol "i"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
2 Errors.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C:\Users\Max\Desktop\pusty.pwn(6) : error 017: undefined symbol "pLoop"

W tym kodzie przecież nie ma nigdzie "pLoop" :) Jak modyfikujesz to nie pisz, że nie działa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym kodzie przecież nie ma nigdzie "pLoop" :) Jak modyfikujesz to nie pisz, że nie działa :P

Jest nic nie modyfikowałem pobrałem i nic nie zmieniałem, nie wliczając nazwy.

 

#include <a_samp>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE)
{
pLoop(i)
{
if(GetPlayerVehicleID(i) == hitid && GetPlayerVehicleSeat(i) == 0)
return 1;
}
static Float:x;
GetVehicleHealth(hitid, x);
if(x > 0)
{
switch(weaponid)
{
case 0 .. 15: SetVehicleHealth(hitid, x - 10);
case 22 .. 24: SetVehicleHealth(hitid, x - 15);
case 25 .. 27: SetVehicleHealth(hitid, x - 30);
case 28, 29, 32: SetVehicleHealth(hitid, x - 5);
case 30, 31: SetVehicleHealth(hitid, x - 10);
case 33, 34: SetVehicleHealth(hitid, x - 40);
case 35 .. 38: SetVehicleHealth(hitid, x - 80);
default: return 1;
}
}
return 1;
}
return 1;
}
 
Mam usunąć to ,,pLoop'' ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze raz ten kod skryptu podany w pierwszym poście przez Maku i po kolei sprawdzaj swój czy są takie same. Widać, że Twój jest przerobiony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdziłem, ale czy możesz tu napisać swoją wersję bo to co pobrałem nie działa, usunąłem pLoop, i dalej nie działa mam:

 

C:\Users\Max\Desktop\pusty.pwn(8) : error 017: undefined symbol "i"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
1 Error.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boshe, tam nie ma nic do pobrania. Nie wiem co Ty pobierasz.. Nie będę wstawiał tutaj poprawnej wersji skoro jest ona podana w pierwszym poście w linku.

Klikasz w link -> Czekasz 5 sekund -> Pojawia Ci się kod -> Kopiujesz cały kod -> Wklejasz do programu jakim jest Pawno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki teraz działa! :) :) :)

Sorry jednak nie działa mam już pwn i amx wsadziłem do folderu filterscripts i dodałem w serwer.cfg i gdy uruchamiam serwer mam tak na konsoli:

 

Loading filterscript 'pusty.amx'...
Unable to load filterscript 'pusty.amx'.
 
Gdy jestem na serwerze i niszczę jakiś pojazd nie działa.
Edytowane przez Maxik0000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unable to load filterscript 'pusty.amx'.

To oznacza, że nie udało się załadować skryptu. Na pewno dobrą nazwe wpisujesz? Na pewno masz go w folderze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×