Skocz do zawartości
DrShadow

[ReS] Real Extrenal Server v1.5 by: DrShadow

Rekomendowane odpowiedzi

Real Extrenal Serwer  (v1.5)

zcbkCgx.jpg

INFO:

W dniu dzisiejszym chciałbym opublikować kod Real Extrenal Serwer

[ReS] był modyfikowany przez prawie półtora roku odkąd tylko

wystawiłem wersję 1.0, od dnia 01.04.2013 tak naprawdę edit

ReS była budowany.

 

Oczywiście w tak wielkim odstępie od wydania wersji 1.0 były

wzloty i upadki, przez te niespełna 18 miesięcy budowy ReS'a wpadło

na mnie więcej upadków  "brak chęci oraz całkowity brak czasu"

lecz czego się nie robi dla tych którzy na tą mapkę czekają, którzy piszą

na mój komunikator GG, zalewają wiadomościami, minęło już tyle czasu miałem

dwie długie przerwy w czasie tworzenia ReS'a i do tej pory jest "jakieś zainteresowanie"

i osoby piszące do mnie z zapytaniem "kiedy wydasz tą mapkę bo tak długo na nią czekam"

 

Przez te wiadomości postanowiłem się zebrać do kupy, zebrać siły i w końcu dokończyć zaczęty projekt

w zasadzie, wersja ReS jest DLA WAS, bo gdyby nie wy, wasze oczekiwania i prośby nie było by jej.

 

Poprzednie wersje 0.5 i 1.0 zgromadziły naprawdę ogromne wyniki których bym się nigdy nie spodziewał

wydając te wersje, a nie takie jak zgromadziła wersja 1.0

                    

                    Odwiedziny:          Opinie:           Pobrania:

wersja 0.5:      22933                  139                  1573

wersja 1.0       47648                  618                  3843

 

Myślę że takie wyniki były dla mnie największą motywacją, by zrobić kolejną wersję

która (mam nadzieje) przebije nawet i takie wyniki 

ale teraz do konkretów:

 

CO POSIADA MAPKA:

w mapie zostało dodanych/zmodyfikowanych dosyć okazała ilość rzeczy:

FtDUVYE.png

(NAJWAŻNIEJSZE)

5 wybierałek:                                                                       Ulepszone /Wchodze:                                                  

mapka posiada nie jedną ale aż 5 Wybierałek!                     Wchodzę posiada 10 różnych kamer

wybierałka jest inna za każdym razem kiedy                        - 5 Innych pozycji kamer dla nowego gracza

wchodzisz ponownie na serwer!                                           - 5 Innych pozycji kamer dla zarejestrowanego gracza

Oraz została dodana zmiana kamery, przy każdej               oraz nie trzeba wpisywać monotonnie za każdym razem

zmianie skinu!                                                                       komendy /wchodzę, lecz wchodzimy do serwera poprzez naciśnięcie

oraz automatycznie wczytuje się                                           klawisza Lewy Shift

ulubiony skin na starcie wyboru skinu

 

2 paski stanu:                                                                Wirtualny Portfel:                                          System Leveli:            

Teraz gracz nie posiada 1 a dwa                          Został dodany Wirtualny Portfel                  Został wprowadzony system Leveli      

paski stanu! z których może dowiedzieć               dzięki któremu możemy pozwolić               teraz każdy gracz posiadający coraz

się dużo więcej informacji!                                    sobie na kupno w sklepie konta VIP           więcej punktów exp będzie miał wyższy 

Textdraw z paskami jest zmieniany                      Expa, Dopalacza oraz innych                         wyższy Level, a tym sposobem

automatycznie co jakiś czas:                                udogodnień. Portfel możemy doładować         dostaje dostęp do udogodnień.

info w 1 pasku to: Id,Nick,Level,Exp,Portfel          wpisując /Portfel i składamy zamówienie          Nie wszystko będzie dostępne

oraz Czas grania a info w 2 pasku to: Ranga,      na doładowanie portfela które zapisuje sie w    od razu po wpisania komendy

Ping, Gang, Zabójstwa oraz Gracze                    pliku  "PortfelZamowienia"                                 lecz będzie musiał mieć określony

                                                                                                                                                          a listę udogodnień może

                                                                                                                                                          sprawdzić komendą /LvL

 

     Automatyczne                                                              BONUS:(nowość)                                                                       DOPALACZ

         Zabawy:                                              Gracz ma szanse na uczestniczenie w                         Każdy gracz który posiada                                    Zostały dodane                                             bonusie, musi tylko zdobyć 3 gwiazdki!                  dopalacz jego zdobywane punkty EXP     automatyczne zabawy typu:                        gwiazdki zdobywa poprzez zdobywanie                     są 2x większe, za każdy wygrany

- Przepisz Kod- Działanie -Enigma              każdego punktu EXP, jeśli zdobędzie                            event, za przepisanie kodu

(nowość)Enigma: pojawia się co                   jakieś punkty exp ma 30% szans na zdobycie             rozwiązanie działania lub rozbicie

10 minut i jest podzielona  na 3                    gwiazdki, stan gwiazdek może sprawdzić                                      Enigmy

poziomy; [2cyfry] [3cyfry] ]4cyfry]                     komendą /Bonus oraz kiedy zgromadzi                 np. wygrywasz JUMP dostajesz 30exp

polega na tym iż gracz ma 3 szanse               3 gwiazdki pojawia sie textdraw i gracz                 posiadając dopalacz dostaniesz 60EXP

przez 10 minut by zgadnąć ukrytą                    może uczestniczyć w bonusie!                         Gracze posiadający Dopalacz są zapisywani

liczbę Enigmy (tym wyższy poziom                                                                                     w pliku txt "Dopalacz" wprowadzamy Nick oraz ilość

tym wyższe nagrody nawet 5000exp)                                                                                                        dni ważności dopalacza

 

                                                            Loteria                                                                                         Sklep:

                                      Każdy gracz może postawić swoje                                           Został ulepszony i zmodyfikowany sklep

                              punkty EXP by móc wygrać lepsze nagrody!                      w sklepie teraz posługujemy się pieniędzmi z                                                                 w loteri poziom STAWKI jest zależy od naszego Levela            wirtualnego portfela, możemy kupić Konto VIP, Dopalacz

                    tym większy level tym większa stawka a tym większa stawka         oraz inne rzeczy - oczywiście jest możliwość kupna

                            tym większe nagrody - nawet Pieniądze do portfela           za punkty EXP! - Zakupy graczy są zapisywane do pliku

                                                                                                                           "ListaZakupow" zapisuje się tam informacja taka jak:

                                                                                                                      nick, data zakupu, co zostało kupione oraz ile zapłacono za zakup                                                                                                                                                                       

 

 

Do Mapki dodano również:

RFNekA8.png

ZMODYFIKOWANE ORAZ NOWE EVENTY W TABELI:                  NOWE EVENTY TO:

/wg           /wipeout      /FlatOut         /Wspinaczka                              /FlatOut

/ctf            /chowany    /Basen          /Serioussam                               /Serioussam

/derby      /wyscig        /Wiej             /Strzelnica                                   /Sumo

/sumo      /maraton     /Labirynt       /Szturm

/jump      /Areny          /Chowany

 

Flatout: wyścig samochodowy, na jednej arenie, tylko pojazdy posiadają 1HP

             i muszą dojechać do mety bez ani jednego zderzenia, draśnięcia, zadrapania

Serioussam: gracze są podzieleni na drużyny, w jednej drużynie jest "Obrońca"

                      w drugiej "Atakujący", obrońca musi bronić przez około 3,5 minuty

                      czerwonego punktu zabijając atakujących by Ci nie (doszli do czerwonego punktu)

                      jeśli zabije obronca atakującego, ten nie zostanie wyrzucony z eventu

                     tylko zrespawnowany ponownie na event - tak do upłynięcia czasu

Sumo:każdy chyba wie co to jest i nie muszę pisać, gracze są w pojazdach i ten który

           utrzyma się najdłużej na arenie wygrywa event

 

Ale to jeszcze nie koniec Eventy w tabelce nie będą miały 1 arene lecz KILKA!

Teraz Eventy mają nawet po 3 Areny i każda nowa kolejka eventu rozgrywa się

na nowej arenie!                

Ilość Nowych aren do eventów z Tabelki:

Wg: - bez zmian                Sumo: 2             Flatout:1                  Serioussam:2

Ctf: 6 nowych aren            Wipeout: 3         Maraton:4                Strzelnica:1

Derby: 3                            Wyścig: 20         Labirynt:2                Jump:3

Basen:1                             Wiej:1                Wspinaczka:3

 

Anty Zapis/Wypis/Start:

Gracz który zapisze się na jeden event z Tabelki nie może już dopisać się na drugi,

oraz kiedy jest zapisana dana ilośc graczy na event np. Wipeout (wymaga 2 osoby do startu)

i w trakcie odliczania 20 sekund do startu jedna z dwóch zapisanych osób

wypisze się, Event nie wystartuje

 

Odbugowany Event Box:

Kiedy zapiszemy się, wypiszemy, lub event zostanie zakończony 

stan graczy ulega zmianie i pokazuje rzeczywistą liczbę

zapisanych graczy

 

Komenda /Exit:

została ulepszona komenda /Exit teraz jest podzielona na dwa etapy:

kiedy gracz się zapisał na Event (i który jeszcze nie wystartował)

oraz na (Event w którym już uczestniczymy)

 

 

NOWE RANGI - JUNIOR ADMIN ORAZ MODERATOR                                           

System tych rang jest zbudowany na takiej samej podstawie

Jeżeli chcemy przydzielić danemu graczowi daną rangę musimy

wprowadzić jego nick do Pliku!

 

ListaAdminww.ini                      ListaModow.ini

Junior Admin = 1                         Moderator=1

Administrator = 2

RCON = 3

 

Hasła dla Rang ustawiamy w pliku Ustawienia.ini

przy: Admin_Pass Junior_Pass Mod_Pass

 

Gracze posiadający te rangi logują się na serwerze komendami: /mlogin /jlogin /alogin

 

PEvent - Prywatny Event

Każdy gracz może uczestniczyć w Prywatnym Evencie!

dzieli się on na wiele pod kategorii oraz jeśli gracz ma większy

Level to ma coraz więcej odblokowywanych tras w Prywatnym Evencie

Pevent dzieli się na 5 Kategorii i na 21 podkategorii

Na każda pod kategorię przypada nie jedna lecz po kilka tras!
od 2 do nawet 6 tras

 

Dojazd Pojazdem:             Karambol                        Parkour:                               Pływanie                  Lot Samolotem:

• Tir                                  • Rajdowy Pojazd       • Skakanie po domkach               • Rejs Dinghty            • Lot Helikopterem      

• Zwykły                           • Sportowy Pojazd      • Wspinaczki po budynkach         • Rejs Jetmax             • Lot Samolotem

• Sportowy                       • Duży Pojazd                                                                 • Rejs Speeder           • Lot Na Wodzie

• Wiejski                           • Pływanie                                                                      • Rejs Tropic               • Lot Hydrą

• RC                                 • Latanie                                                                                                           • Lot Andromedą

 

Event:

Każdy administrator może organizować Event

Lot na skrzydle, Ustawkę lub Wycieczkę,

Jeśli Administrator ustawi Event na ekranie zostaje wyświetlony textdraw

w którym przez jakiś czas gracze wpisując komendę /Event i mogą

dołączyć do zabawy

 

Więzienie:

Zostało zbudowane nowe więzienie, jest dużo większe posiada masę cel

i inne atrakcje dla więźniów.

Została również wprowadzona Blokada używania Komend dla 

więźniów (której nie było w poprzednich wersjach) 

tak by nie mogli się w żaden sposób wydostać z więzienia

 

Obiekty:

Mapka posiada bardzo ciekawe oraz starannie wykonane obiekty,

Obiekty w LV , LS, SF ,LVLot ,SFLot ,LSLot, Pustynia

Spawny: Góra, Wzgórze, SfTunt Plaża, Więzienie, ResBaza

Nowe Obiekty do Eventów z Tabelki oraz podstawowe z FullDM'u

ogólnie: 7987 Obiektów

 

Informacje:

Z racji tej ze udostępniam mapkę oraz obiekty za darmo została ona zabezpieczona,

zabezpieczeń jest w zasadzie 4, nie są ona najwyższym poziomem zabezpieczeń

GM'u a wręcz bym powiedział że jest proste.

Oczywiście zdejmowanie zabezpieczenia będzie polegało na usunięciu kilku linijek

Typ: Kicki, bind, warunek oraz niespodzianka

                        4Ls7Dpu.png

Co jeszcze Zrobiono?

1. Zmieniono całą tematykę wyglądu z kwadratów na koła

2. Zostały ulepszone oraz dodane nowe informacje na TextDrawie: (gracz przekraczający PING, oraz wyrzucony

    za jego przekroczenie, komunikat przy zakupie /NRG, informacja o otrzymaniu PM oraz w przypaku
    rangi Administratora (Raportu)
3. Ulepszenie textdrawów "Nazwy Serwera" oraz "adresu strony", dodanie atrakcji kolorowego migania liter nazwy serwera
4. Dokumentacja Kont ReSKlubu "W Pliku" - każdy kto otrzymuje dostęp do ReSKlubu zostaje z danego dnia
    opisana notka do pliku, kiedy dany gracz avansował do ReSKlubu.
5. W komendzie /NRG został przekształcony komunkat "dostałeś(aś) swoje prywatne NRG-500", na kilku sekundowy
    komunikat o tej samej treśc, tylko że w Text Drawie
6. Została ulepszona i poprawiona komenda Administratora /Walizka. Teraz Walizka pojawia się po Połowie minuty oraz
   Adminstrator który ją postawił nie może jej dotknąć.
   Oraz została stworzona komenda /walizkaoff (dla admina) która pozwala każdemu adminowi usunąć walizkę i
   została założona blokada kiedy nie ma walizki postawionej na mapce admin nie może użyć komendy (/walizkaoff)
7. Zostały naprawione komunikaty ~SendPlayerWarning~
   "Wracaj na teren zabawy w Chowanego!" "Wracaj na teren Wojny Gangow!"  "Zostałeś(aś) ocenzurowany przez Admina!"
   "Otrzymałeś(aś) ostrzeżenie od Admina!" "Zostałeś(aś) uciszony(a) na %d{ minut." itp..
    Mianowice zostały zmienone (na bardziej estetyczny) TextDraw, który pojawia się na środku ekranu.
    Oraz został naprawiony błąd w którym (Komunikaty nie znikały z ekranu, lecz kiedy otrzymaliśmy ostrzeżenie i wyświetlił się  
    komunkat) on nieustannie widniał na ekranie. Teraz komunikaty znikają po 15 sekundach.
8. System podpowiedzi-reklam czyli "Polecamy:" został przeniesiony do osobnego pliku "Polecamy" oraz została powiększona ilość      
    podpowiedzi  (z 10 do 20)
9.Tekst "GameTextForPlayer(playerid,"respekt~n~~g~+5", 1000, 1);" został zamieniony na bardziej estetyczniejszy i sporo mniejszy  
    TextDraw który przy każdym zdobyciu punktów EXP pojawia się na ekranie gracza i zdobyciu danej ilości
    po czym po upływie  10 sekund znika.
10. Naprawiono błąd który wyskakiwał w konsoli co kilkadziesiąt sekund "hostname = "FullDM by DrShadow v1.0"  <string>"
11. Został dodane Neony do pojazdów
12. Każdy gracz może w swojej broni zainstalować Laser, laser jest w kilku kolorach, lecz nie jest dostępny w każdej broni
13. Naprawa pojazdu pod klawiszem "2", teraz nie trzeba wpisywać komendy: /napraw, /n itd.. lecz naprawiamy pojazd
       po wciśnięciu klawisza
14. W Więzieniu została dodana Blokada Komend by gracz nie mógł Uciec
15. Naprawa komendy Administratora /Crate - teraz gracz jest całkowicie zakratkowany i nie może się z niej wydostać
16.  Została usunięta funkacja że o godzinie  4:00 serwer się wyłącza
17. Ulepszone powiadomienia przy Prywatnej Wiadomości oraz Raporocie sprowadzone do Textdrawu!
18. Ulepszenie komendy /Vips (lista obecnych wipów na serwerze) zmieniony z info na czasie
      do okienka GUI
19. Poprawiono błąd z poprzedniej wersji i dodano odzielne spisy komend dla RCON'a Admina, ResKlubu, VIP'a oraz
       nowych rang Junior Admina i Moderatora w oddzielnych spisach komend /rcmd /acmd /rescmd /vcmd /jcmd /mcmd

20. W komendzie /Pomoc został stworzony specjalny dział FAQ w którym początkujący gracz znajdzie odpowiedzi na podstawowe pytania

21. Kolor Nicku automatycznie zmieniany ze względu na RANGĘ GRACZA na pasku stanu

      Gracz:standardowy, RESKlub:niebieski, VIP:żółty, MODERATOR: Zielony, Junior Amdin:jasny czerwony Admin&HeadAdmin:czerwony
22. Event Box wyłącza się kiedy rozpoczynamy event w tabeli a po jego zakończeniu zostaje ponownie pokazany
23. Został wprowadzony "Wymagany Resekt" Czyli w Pasku Stanu oraz po wpisaniu komendy /LvL pokazuje się nam ile musimy posiadać Punktów Exp by       zdobić kolejny Level
24. Komenda /HUD - możemy zmienić kolor tła Paska Stanu, Event Boxu, Licznika - oraz połączony z /TDPanelem
 
VVKoMbc.png
3tNFuHL.jpg
W Paczce:
Znajdują się:
- Mapka Res.pxn/amx
- Obiekty.pwn/amx
- Folder Scriptfiles
- Server.cfg
- Poradnik 
 
Pluginy:  Lista pluginów które należy pobrać
Mysql
~ Sscanf
~ Streamer
~ Audio
 
ZABEZPIECZENIE:
Zabezpieczeń w mapce są 4:
1. 6 kicków
2. Bind
3. TextDraw
4. Warunek przy kompilowaniu
W zasadzie tylko dwa z tych zabezpieczeń będą uniemożliwiały
nam wejście na serwer, z kolejnymi dwoma będziemy mogli (już
poruszać się po serwerze), 
Uwaga: zabezpieczenia są do usunięcia i proszę aby nie zwracać
się do mnie o pomoc w walce z nimi, są one wprowadzone dla tego iż
mapka została wystawiona za darmo i tylko Ci co (cokolwiek) potrafią
programować będą korzystali w pełni z mapki
 
PODZIĘKOWANIA:
Bardzo chciałbym podziękować jednej osobie dzięki której w dniu dzisiejszym
(a nie później) wystawiam mapkę, a jest to TwardyKS który pomógł mi
przy stworzeniu obiektów.
Jego obiekty są: LV,LS,SF,Lotniska,ResBaza,Spawny
bez jego pomocy było by mi jeszcze trudniej i przede wszystkim gdybym miałbym
dłubać przy obiektowaniu miast trwało by to jeszcze dłużej
 
Zakończenie:
Myślę że GM'się spodoba ponieważ włożyłem w niego masę pracy
a przede wszystkim ogromną ilość mojego wolnego czasu
mam nadzieję że osiągnie on jeszcze lepsze wyniki od poprzednich
wersji i będzie on na wielu serwerach, a jeśli nie sam GM'a nawet jego
elementy proszę o wspomnienie o mnie w autorach, ponieważ
myślę że 1/100 osób która włożyła tyle pracy i tyle czasu w mapkę
nie wydała by jej za free, lecz Ja robię to dla was ponieważ 
programowanie w PAWNO to moje hobby i chcę ukazać wszystkim
moje sporządzone prace. 
 
Autor/Kontakt:
DrShadow
(gg): 39034654
DrShadow@poczta.pl
 
 
Download:
http://hostuje.net/file.php?id=abce17321c8953c92a7a3bea318b8a5c
  Proszę o symboliczne "Lubię to!"
nawet jeśli nie podoba Ci się mapa doceń wkład
oraz ciężką pracę - Dziękuję

Mam nadzieje że nie zawiodłem was tą wersją, proszę o komentarze i opinie,

a tym czasem Ja udaje się na odpoczynek od sfery SA-MP   ;)

być może mogłem zapomnieć czegoś zamieścić, poprawić w mapce, jeżeli tak będą linki z poprawkami, ale takich nie powinno być

    jednak jeśli takowe znajdziecie proszę pisać do mnie na GG lub w wiadomści na forum

--   --   --   --   --

(Zobacz wcześniejsze wersji mapki || FullDM by DrShadow v0.5 & 1.0)

(Druga wersja v1.0 z roku 2013 - FullDM by DrShadow v.1.0)

http://pawno.pl/index.php?/topic/16114-fulldm-by-drshadow-v10/

(Pierwsza wersja v0.5 z roku 2012 - FullDM by DrShadow v.0.5)

http://pawno.pl/index.php?/topic/8569-fulldm-by-drshadow-v05/

Edytowane przez DrShadow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Emm... isnull()?

    new pytanie[101];
	if(sscanf(cmdtext,"s[101]",pytanie)){//28 nowa linijka
	    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FF8080}Użyj: /startvote [Pytanie do Głosowania]");
		return 1;
	}

2.

if(strfind(cmdtext,"/exit",true) == 0) return 1;

Czemu tak a nie tak:

if(strcmp(cmdtext,"/exit",true,5) != 0) return 1;

3.
Zdecyduj się MAX_PLAYERS czy MAX_GRACZY

new bool:Zaglosowal[MAX_PLAYERS];
new bool:VoteON;
new bool:VoteChce[MAX_GRACZY];

4.
Nie wykorzystujesz optymalnie tablic, nic tylko nowe tworzyć i tworzyć

new string[128];
GivePlayerMoney(playerid, 3000);
KodOn = false;
TextDrawHideForAll(KodText);
GetPlayerName(playerid, nick, sizeof(nick));
format(string, sizeof(string), "{FF80C0}[Kod]{ADDB24} najszybciej przepisał(a) {FF80C0}%s {ADDB24}- otrzymuje on {ADDB24}5 {FF80C0}EXP i {FF80C0}3000$", nick);
SendClientMessageToAll(0xFFF000FF, string);
new str[250];


5.
Masa błędów ortograficznych, gramatycznych i literówek.

	printf("Poloczono z baza MySQL (Handleid: %d)",MySQLcon);

6.
O ile wiem ta funkcja już nie działa.

AllowAdminTeleport(1);

7. God, please help me..

OnPlayerKeyStateChange:

	SetTimer("textdrawwekk" , 1 , true ) ;

8.
WchodzeKamera[playerid] = random(5) + 1;
Tak nie byłoby prościej?

	new WchodzeLosKamera = random(5);
	
	if(WchodzeLosKamera == 0)
	{
    WchodzeKamera[playerid] = 1;
	}
	else if(WchodzeLosKamera == 1)
	{
    WchodzeKamera[playerid] = 2;
	}
	else if(WchodzeLosKamera == 2)
	{
    WchodzeKamera[playerid] = 3;
	}
	else if(WchodzeLosKamera == 3)
	{
    WchodzeKamera[playerid] = 4;
	}
	else if(WchodzeLosKamera == 4)
	{
    WchodzeKamera[playerid] = 5;
}

9.
A po co to? A na co to komu?

	else if(BonusLosGwiazdki == 3)
	{

	}
	else if(BonusLosGwiazdki == 4)
	{

	}
	else if(BonusLosGwiazdki == 5)
	{

	}

10.
Ej dobra, ale tablica PYTANIE ma rozmiar 101..

	if(strlen(pytanie) > 101){
		SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"{FF8080}Max. 150 znaków w pytaniu!");
		return 1;
	}

Dobra, więcej już mi się nie chce.


Zoptymalizuj i popraw błędy, wtedy mapa może okazać się genialna. Na razie powiem, że ustawienie MAX_GRACZY na 50 jest dobrym pomysłem w takiej mapie.
Krytykę traktuj jako poradę na przyszłość.


PS. Widzę że spodobał Ci się mój skrypt na neony ;)

Edytowane przez Maku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem pluginy:
Mysql
~ Sscanf
~ Streamer
~ Audio
 
Zaktualizowałem i wyskakuje:
 

[09:43:31] Script[gamemodes/RES.amx]: Run time error 19: "File or function is not found"
[09:43:31] Number of vehicle models: 0

Logi:


----------
Loaded log file: "server_log.txt".
----------

SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, ©2005-2014 SA-MP Team

[09:44:19]
[09:44:19] Server Plugins
[09:44:19] --------------
[09:44:19] Loading plugin: audio
[09:44:19]

*** Audio Plugin v0.5 by Incognito loaded ***

[09:44:19] Loaded.
[09:44:19] Loading plugin: mysql
[09:44:19] SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded.
[09:44:19] Loaded.
[09:44:19] Loading plugin: streamer
[09:44:19] [MySQL] Thread running. Threadsafe: Yes.
[09:44:19]

*** Streamer Plugin v2.3.8 by Incognito loaded ***

[09:44:19] Loaded.
[09:44:19] Loading plugin: sscanf
[09:44:19]

[09:44:19] ===============================

[09:44:19] sscanf plugin loaded.

[09:44:19] Version: 2.8.1

[09:44:19] © 2012 Alex "Y_Less" Cole

[09:44:19] ===============================

[09:44:19] Loaded.
[09:44:19] Loaded 4 plugins.

[09:44:19]
[09:44:19] Filterscripts
[09:44:19] ---------------
[09:44:19] Loading filterscript 'Obiects.amx'...
[09:44:20] Loaded 1 filterscripts.

[09:44:20] Script[gamemodes/RES.amx]: Run time error 19: "File or function is not found"
[09:44:20] Number of vehicle models: 0

 

Nie wiem co jest nie tak.

Edytowane przez GoPro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przeczytać jeden temat w dziale problemy "regulamin dodatkowy i jak pisać w dziale 'problemy'" i już byś wszystko wiedział..

Wgraj nativechecker i podaj logi. Dane do mysql uzupelniles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP - Kurde zapomniałem o MySQL aby uzupełnić. Dzięki może zadziała - nie spróbuje bo nie mam bazy danych. Nie chcę kupywać hostingu tylko dla testu owej mapki. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA:

Jeśli poradzisz sobie z Zabezpieczeniami w mapce ZABRANIAM pod żadnym pozorem jej udsotępniać i nie wstawiać linku do Downloadu - ponieważ zabezpieczenie zostało wprowadzone bo mapka została udostępniona w wersji Darmowej - jeśli to zrobisz zostanie wysłały Raport

Edytowane przez DrShadow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ocena Gmemoda:                                                  Oceny wszystkich wersji:

                                                                             

Pomysł:                      10/10                                   FullDM v0.5           4,5/10

wykonanie:                 10/10                                   FullDM v1.0           7,5/10

kod:                            8,5/10                                  ReS v1.5               10/10

całościowa ocena:      10/10

 

Osobiście nie spodziewałem się że DrShadow w tej wersji wprowadzi aż tyle nowości...W mapie również bardzo spodobał mi się pasek stanu, który jest praktyczniejszy od tego z wersji 0.5, oraz 1.0.

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TwardyKS, pomysł na wykonanie GM można powiedzieć, że jest super jest kilka rzeczy których nie zobaczysz na serwerach.. i tu należy się duży .

A wracając do sedna mojego postu, to gdybyś popatrzył na kod mapy to nie jest on rewelacyjny.. sporo jak dla mnie idiotycznych błędów, zero optymalizacji itp itd.. mógłbym tak wymieniać i wymieniać.

Przykładowo w OnPlayerStateChange jest taki kodzik:

 

if(pEventON[x]){
SetTimerEx("pEventOFF",100,0,"i",playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED2,"{FF0000}»{FF6A6A} Wysiadłeś(aś) z pojazdu i event został wyłączony!");
}

Po co tu jest użycie timera tego kompletnie nie ogarniam.. wystarczyłoby użyć, chociaż CallLocalFunction, czy jak to tam szło.. dalej mi się już nie chce pisać, bo celem tego postu nie jest jakiegoś typu hejt autora tylko uświadomienie wam, że możecie tą mapę trochę poprawić. Pozdrawiam Autora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

TwardyKS, pomysł na wykonanie GM można powiedzieć, że jest super jest kilka rzeczy których nie zobaczysz na serwerach.. i tu należy się duży .

A wracając do sedna mojego postu, to gdybyś popatrzył na kod mapy to nie jest on rewelacyjny.. sporo jak dla mnie idiotycznych błędów, zero optymalizacji itp itd.. mógłbym tak wymieniać i wymieniać.

Przykładowo w OnPlayerStateChange jest taki kodzik:

 

if(pEventON[x]){
SetTimerEx("pEventOFF",100,0,"i",playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED2,"{FF0000}»{FF6A6A} Wysiadłeś(aś) z pojazdu i event został wyłączony!");
}

Po co tu jest użycie timera tego kompletnie nie ogarniam.. wystarczyłoby użyć, chociaż CallLocalFunction, czy jak to tam szło.. dalej mi się już nie chce pisać, bo celem tego postu nie jest jakiegoś typu hejt autora tylko uświadomienie wam, że możecie tą mapę trochę poprawić. Pozdrawiam Autora.

 

SetTimer (nie powtarzalny) a calllocalfunction to prawię (PRAWIE!) to samo.

 

Co do Autor'a co szanowany Autor rozumie pod pojęciem 'Bind' początkowo szukałem zabezpieczenia na IP - nic nie znalazłem - szukając pod tym haseł też nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MaKu co do tego pkt. 8. Czy switch nie jest lepszym tam rozwiązaniem?

 


28) Naprawiono błąd który wyskakiwał w konsoli co kilkadziesiąt sekunt "hostname = "FullDM by DrShadow v1.0"  <string>"

Shiny! Shiny! Korekta się tam przyda

 

Mi tu najbardziej się podobają te okienka z komentarzy ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez obrazy, ale Twój post okropnie się czyta, tekst jest chaotycznie ułożony.

 

 


Oczywiście w tak wielkim odstępie od wydania wersji 1.0 były

wzloty i upadki, przez te niespełna 18 miesięcy budowy ReS'a wpadło

na mnie więcej upadków  "brak chęci oraz całkowity brak czasu"

lecz czego się nie robi dla tych którzy na tą mapkę czekają, którzy piszą

na mój komunikator GG, zalewają wiadomościami, minęło już tyle czasu miałem

dwie długie przerwy w czasie tworzenia ReS'a i do tej pory jest "jakieś zainteresowanie"

i osoby piszące do mnie z zapytaniem "kiedy wydasz tą mapkę bo tak długo na nią czekam"

Wiersz piszesz?

Edytowane przez Krzycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słaba optymalizacja mapy, tragedia. O ile jest bardzo dużo nowości i innowacji to nie nadaje się ona na jakiś poważny projekt, który przewiduje więcej niż 30 graczy online ^^, ogólnie bardzo fajna mapka, masz troszkę kolorowo w główce no ale wykonanie bardzo słabe :) Liczę, że z następną wersją poprawisz troszkę kod, wtedy będzie miodzio :) PS słownik też by się przydał ale to tam pikuś. 

Edytowane przez radeh2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt przyznam nie optymalizowałem kodu bo nie miałem na to czasu - słownik... przez ostatnie 3 noce nie spałem kiedy robiłem mapkę i na sam koniec zotsawiłem poprawianie/pisanie tesktów wiadomości w GUI zatem mogło się trochę byków napatoczyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt przyznam nie optymalizowałem kodu bo nie miałem na to czasu - słownik... przez ostatnie 3 noce nie spałem kiedy robiłem mapkę i na sam koniec zotsawiłem poprawianie/pisanie tesktów wiadomości w GUI zatem mogło się trochę byków napatoczyć 

Wiesz co to jest interpunkcja? I przyznaj też, że nie czytasz swoich postów.

 

P.S Ta mapka miała niby debiutować na tym forum chyba... Skoro ją zapowiadałeś wielokrotnie.

Edytowane przez Krzycho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zoptymalizowana, na serwerze robią się lagi. Zauważyłem też że jest problem z wchodzeniem i logowaniem na konto. Często też są restarty. Ogólnie fajnie wygląda, długo czekałem aby ją ujrzeć. Szczerze mówiąc po tych .. "zapowiedziach" myślałem że to będzie przebój, a ma wszystko co obecne serwery. :)

Edytowane przez GoPro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MaKu co do tego pkt. 8. Czy switch nie jest lepszym tam rozwiązaniem?

Hm..Jest lepszym od warunków, ale jeszcze lepiej po prostu od razu dać do tablicy = random(5) +1 :P

 

 

Fakt przyznam nie optymalizowałem kodu bo nie miałem na to czasu - słownik... przez ostatnie 3 noce nie spałem kiedy robiłem mapkę i na sam koniec zotsawiłem poprawianie/pisanie tesktów wiadomości w GUI zatem mogło się trochę byków napatoczyć 

Widzę, że nadal nie śpisz. Każdy twój post zawiera literówkę ;) Pamiętasz co pisałem w statusach? Jestem jasnowidzem.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MaKu co do tego pkt. 8. Czy switch nie jest lepszym tam rozwiązaniem?

 

 

Shiny! Shiny! Korekta się tam przyda

 

Mi tu najbardziej się podobają te okienka z komentarzy ^^

 

Być może źle zrozumiałeś tekst Maku (ja na początku zrobiłem to samo). Jego kod to

random(5)+1
a nie tamten. Ja tylko wypowiem się do reklamy GM - ona jest zrobiona.. bardzo nieprzejrzyście z dużą ilością błędów interpunkcyjnych, gramatycznych itp. Do tego jest bardzo nieczytelna i ciężko się połapać, tym bardziej na urządzeniu mobilnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×