Skocz do zawartości
mower92

Problem z panelem logowania.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z panelem logowania który sam napisałem od zera... a mianowicie zrobiłem coś na odwrót i nie mogę znaleźć co... po prostu gry jest logownie i wpisze poprawę hasło wyświetla że jest błędne... gdy jednak wpisze złe hasło czyli byle jakie... to zaloguje...

za pomoc daje like :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zrobiłeś maniane teraz, potrzebuje warunek sprawdzający poprawność wpisanego hasła z tym zapisanym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale to chyba to

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
	SpawnPlayer(playerid);
	TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
	CameraMover(playerid);
	new string[500];
	new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
	format(string, sizeof(string), "/Konta/%s.ini",Gname);
	if (dini_Exists(string))
	{
		format(string, sizeof(string), "{FFFFFF}Witaj {00FF00}%s {FFFFFF}na {00FF00}%s.\n{FFFFFF}To konto zostało znalezione w bazie danych\nAby się zalogować wpisz hasło.",Gname, NAZWASERWERA);
	    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, NAZWASERWERA,string,"Zaloguj","Wyjdź");
	}
	else
	{
		format(string, sizeof(string), "{FFFFFF}Witaj {00FF00}%s {FFFFFF}na {00FF00}%s.\n{FFFFFF}Twoje konto nie jest zarejestrowane\nWpisz poniżej hasło aby zarejestrować nick.",Gname, NAZWASERWERA);
	    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdź");
	}
	return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
	if(dialogid == DIALOGLOGIN)
	{
	    if(response)
	    {
	        if(strlen(inputtext))
	        {
	        	new string[500], haslogracza[300];
				new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
				GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
				format(string, sizeof(string), "/Konta/%s.ini",Gname);
				haslogracza = dini_Get(string, "Haslo");
				if(strcmp(haslogracza, inputtext,false))
				{
					WczytajGracza(playerid);
					if(Gracz[playerid][Miasto] == 0)
					{
					    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "{00FF00}zGaming-RP: {FFFFFF}Wybierz miejsce pochodzenia twojej postaci.");
						ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGMIASTO, DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}zGaming {FFFFFF}- Wybierz Miasto","Los Santos\nPalamino Creek\nDillmore\nLas Venturas\nFort Carson\nBay Side\nSan Fierro\nAngel Pine","Wybierz","Wyjdź");
						return 1;
					}
					if(Gracz[playerid][Plec] == 0)
					{
					    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "{00FF00}zGaming-RP: {FFFFFF}Wybierz Płeć swojej postaci.");
						ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGPLEC, DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}zGaming {FFFFFF}- Wybierz Miasto","{FFFFFF}Mężczyzna\nKobieta","Wybierz","Wyjdź");
						return 1;
					}
					if(Gracz[playerid][Wiek] == 0)
					{
	    				SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "{00FF00}zGaming-RP: {FFFFFF}Proszę wybrać wiek swojej postaci.");
						ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGWIEK, DIALOG_STYLE_INPUT,"{00FF00}zGaming - Wybierz Miasto","{FFFFFF}Proszę o podanie wieku postaci {FF0000}In Game.","Zatwierdź","Wyjdź");
					    return 1;
					}
					SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Zostałeś pomyślnie zalogowany. Witaj na zGaming Role Play.");
					Gracz[playerid][Zalogowany] = true;
					KillTimer(CameraMoverTimer[playerid]);
					StopAudioStreamForPlayer(playerid);
					TogglePlayerSpectating(playerid, false);
				}
				else
				{
					format(string, sizeof(string), "{FF0000}Twoje hasło się nie zgadza!\n\n{FFFFFF}Witaj {FF0000}%s, {FFFFFF}na {FF0000}%s.\n{FFFFFF}Aby się zalogować wpisz poniżej hasło.",Gname, NAZWASERWERA);
				 	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, NAZWASERWERA,string,"Zaloguj","Wyjdź");
				}
	        }
			else
			{
				new string[500];
				new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
				GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
				format(string, sizeof(string), "{FF0000}Nic nie wpisałeś!\n\n{FFFFFF}Witaj {00FF00}%s, {FFFFFF}na {00FF00}%s.\n{FFFFFF}Aby się zalogować wpisz poniżej hasło.",Gname, NAZWASERWERA);
		 		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, NAZWASERWERA,string,"Zaloguj","Wyjdź");
			}
	    }
	    else
	    {
	        Kick(playerid);
	    }
	    return 1;
	}
	return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie działa mi komenda

 

Góra

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	dcmd(g, 1, cmdtext);
	dcmd(me, 1, cmdtext);
	return 1;
}

Poniżej 

dcmd_me(playerid, params[])
{
	if(Gracz[playerid][Zalogowany] == true)
	{
	    new text[300];
	    if(sscanf(params, "s", text))
	    {
	    	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Użyj: /me [Akcja]");
	    }
	    else
	    {
		    new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
			new Wiadomosc[500];
		    GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
		    format(Wiadomosc, sizeof(Wiadomosc), "{800080}** %s %s",Gname, text);
		    SandCleintMessageInRange(playerid, MESSAGERANGE, COLOR_WHITE, Wiadomosc);
		    SetPlayerChatBubble(playerid, text, COLOR_WHITE, 10, 8000);
	    }
	}
	else
	{
 		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nie jesteś zalogowany!");
	}
}

dcmd_g(playerid, params[])
{
	if(Gracz[playerid][Zalogowany] == true)
	{
	    new text[300];
	    if(sscanf(params, "s", text))
	    {
	        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Użyj: /g [Treść]");
	    }
	    else
	    {
	        new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
		    new Wiadomosc[500];
		    GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
		    format(Wiadomosc, sizeof(Wiadomosc), "[[Admin: [%i]%s: %s]]",playerid, Gname, text);
		    SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, Wiadomosc);
		    print("Wiadomosc");
	    }
	}
	else
	{
 		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nie jesteś zalogowany!");
	}
	return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	dcmd(g, 1, cmdtext);
	dcmd(me, 1, cmdtext);
	return 1;
}

zamień na

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	dcmd(g, 1, cmdtext);
	dcmd(me, 2, cmdtext);
	return 0;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zrobił tak:

 

dcmd_me(playerid, params[])
{
if(Gracz[playerid][Zalogowany] == false) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nie jesteś zalogowany!");
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Użyj: /me [Akcja]");
 
new 
buffer[200],
Gname[MAX_PLAYER_NAME];
 
GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
format(buffer, sizeof(buffer), "{800080}** %s %s", Gname, params);
 
SandCleintMessageInRange(playerid, MESSAGERANGE, COLOR_WHITE, Wiadomosc);
SetPlayerChatBubble(playerid, text, COLOR_WHITE, 10, 8000);
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×