Skocz do zawartości
TylkoSiePytam

Oneshoot liczba osób w textdrawie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem, polega on na tym że nie wyświetla mi liczby osób na arenie /os

 

new oneshoot;

//w onplayerspawn
TextDrawShowForAll(los);



CMD:oneshoot(playerid, params[])
{
	InDM[playerid] = 1;
	DmID[playerid] = 3;
    oneshoot++;
	SendClientMessage(playerid, -1, "Dołączyłes do areny /oneshoot aby wyjść wpisz /aexit");
	SetPlayerInterior(playerid, 3);
	SetPlayerVirtualWorld(playerid, 432);
	ResetPlayerWeapons(playerid);
	SetPlayerHealth(playerid, 10);
	SetPlayerArmour(playerid, 0);
	GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100000);
	new str[66+MAX_PLAYER_NAME], name[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	format(str, sizeof(str), "{ffffff}%s {5a8764}dołączył do areny {ffffff}/OneShoot", name);
	SendClientMessageToAll(COLOR_RED, str);
	new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede));
	SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]);
	return 1;
}
//________________________td

los = TextDrawCreate(57.000000, 299.000000, "");
TextDrawBackgroundColor(los, 255);
TextDrawFont(los, 1);
TextDrawLetterSize(los, 0.270000, 1.000000);
TextDrawColor(los, -1);
TextDrawSetOutline(los, 0);
TextDrawSetProportional(los, 1);
TextDrawSetShadow(los, 1);
SetTimer("los", 1000, true);
 

//_____________________________

forward arenaos();

public arenaos()

{

new string[143]; format(string, sizeof string, " %d", oneshoot);

TextDrawSetString(los, string); return 1; }

Edytowane przez TylkoSiePytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają...

 

new LiczbaOneDe = 0;
 
public OnPlayerUpdate(...)
{
      new DE;
      TextDrawShowForPlayer(playerid,los);
      format(DE,sizeof(DE),"%i",LiczbaOneDe);
      TextDrawSetString(los,DE);
      return 1;
}
 
CMD:onede(..)
{
        LiczbaOneDe++;
        return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta.. nie ma potrzeby. Lepiej aktualizować globalny TD osobno za każdym razem u innego gracza? W tym wypadku ten kod wykona się jakieś 500 razy* co 20-5 ms nawet częściej, a wystarczy go aktualizować co kilka sekund, raz.

*jeżeli na serwerze jest aktualnie 50 graczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×