Skocz do zawartości
kxnrvd

Problem z pickupami

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z gamemode'm PST. Chodzi mianowicie o domki, w których pickupy sie nie odświeżają(tzn, wejde w jeden raz, to potem nie wejde w żaden bo tak jakby nie wykrywa że w nim stoje). Pomógłby ktoś? 

public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)
{
	if(Player[playerid][InHousePickup] == -1 && !Player[playerid][HouseAction])
	{
		for(new HouseId = 0; HouseId < MAX_HOUSES; HouseId++)
		{
			if(House[HouseId][Enabled])
			{
				if(pickupid == HousePickup[HouseId])
				{
					Player[playerid][InHousePickup] = HouseId;
					Player[playerid][HousePickupTimer] = 4;
					ShowHouseMenuForPlayer(playerid);
				}
			}
		}
	}
	return 1;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że gdy wejdziesz w pickupa to on znika i nie możesz wejsć ponownie do domu? 

 

Polecam lekture -> http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup and http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes

 

z naciskiem na słowo type w pierwszym linku i Exists w drugim linku

Edytowane przez Mr.R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że gdy wejdziesz w pickupa to on znika i nie możesz wejsć ponownie do domu? 

 

Polecam lekture -> http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup and http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes

 

z naciskiem na słowo type w pierwszym linku i Exists w drugim linku

 

Pickup jest tylko nie wyskakuje gui które powinno wyskoczyć po wejściu w niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj usunąć ten warunek:

if(Player[playerid][InHousePickup] == -1 && !Player[playerid][HouseAction])
oczywiście nie zapomnij potem klamer zmienić (to na testy oczywiście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak... W mapie masz taki timer jak "GlobalFunc". Tam masz kod odpowiadajacy za ponowne pokazanie pickupa. Bedziesz tam mial podobny kod do tego co ja ci zaraz podam. Powtarzam podobny. Wklep moj kod tam i powinno dzialac 

if(Player[PlayerId][HousePickupTimer] > 0)
{
   Player[PlayerId][HousePickupTimer]--;
   if(Player[PlayerId][HousePickupTimer] <= 0 && !Player[PlayerId][HouseAction])
                    Player[PlayerId][InHousePickup] = -1;
if(Player[PlayerId][HouseAction])
Player[PlayerId][HousePickupTimer] = 6;
}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×