Skocz do zawartości
TylkoSiePytam

Arena problem ze spawnem

Rekomendowane odpowiedzi

Dodałem sobie arene lecz gdy gracz na niej zginie to wywala go np na lv

 

Kod:


new InDM[MAX_PLAYERS];
new DmID[MAX_PLAYERS];


new Float:PozycjeOnede[7][3] =
{
	{300.0804,191.6854,1007.1719},
	{299.7782,173.2495,1007.1719},
	{221.2334,150.3305,1003.0234},
	{210.7774,186.4514,1003.0313},
	{249.1874,160.9782,1003.0234},
	{205.3420,157.3225,1003.0234},
	{228.8251,180.7334,1003.0313}
};


public OnPlayerCommandReceived(playerid,cmdtext[])
if (strcmp(cmdtext, "/aexit", true) > 0 && InDM[playerid])
	{
		SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Arena ->   {cf1515}Nie możesz używać komend (Wyjątek: {ffffff}/aexit{cf1515})");
		return 0;
	}

return 1;
}


CMD:oneshoot(playerid, params[])
{
	InDM[playerid] = 1;
	DmID[playerid] = 3;
    LiczbaOneDe++;
	SendClientMessage(playerid, -1, "Dołączyłes do areny /oneshoot aby wyjść wpisz /aexit");
	SetPlayerInterior(playerid, 3);
	SetPlayerVirtualWorld(playerid, 432);
	ResetPlayerWeapons(playerid);
	SetPlayerHealth(playerid, 10);
	SetPlayerArmour(playerid, 0);
	GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100000);
	new str[66+MAX_PLAYER_NAME], name[MAX_PLAYER_NAME];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	format(str, sizeof(str), "{ffffff}%s {5a8764}dołączył do areny {ffffff}/OneShoot", name);
	SendClientMessageToAll(COLOR_RED, str);
	new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede));
	SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]);
	return 1;
}






public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{

   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
   
       if(DmID[playerid] = 3)
	{
	new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede));
    SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]);
	}


   return 1;
}


Może ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
​public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(InDM[playerid] == 1)//Zgaduje iż to sprawdza czy gracz jest zapisany na arene. Jeżeli się myle, to zmień
    {
         SetPlayerInterior(playerid, 3);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid, 432);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerHealth(playerid, 10);
         SetPlayerArmour(playerid, 0);
         GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100000);
    
         new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede));
         SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]);
    }
    return true;
} 

Kod dodaj do OnPlayerSpawn, jeżeli już masz OnPlayerSpawn, to dodaj sam kod:

if(InDM[playerid] == 1)//Zgaduje iż to sprawdza czy gracz jest zapisany na arene. Jeżeli się myle, to zmień
    {
         SetPlayerInterior(playerid, 3);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid, 432);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerHealth(playerid, 10);
         SetPlayerArmour(playerid, 0);
         GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100000);
    
         new Pozycja = random(sizeof(PozycjeOnede));
         SetPlayerPos(playerid, PozycjeOnede[Pozycja][0], PozycjeOnede[Pozycja][1], PozycjeOnede[Pozycja][2]);
    }

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×