PaweL 159 Zgłoś odpowiedź Napisano 7 Maj 2015 Co sądzicie o powstającym projekcie multiplayera do GTA:V zwanym GTA:Multiplayer (GTA:MP)? https://gta-mp.net Jest on narazie w fazie zamkniętej bety. Będzie można programować w nim skrypty przy pomocy JavaScript i UI przy pomocy HTML, CSS oraz WebGL. Ponadto jest to projekt o otwartym kodzie źródłowym. FAQ - https://wiki.gta-mp.net/index.php/FAQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chroot 55 Zgłoś odpowiedź Napisano 17 Maj 2015 Szybciej padnie niż wogule ktokolwiek się o tym dowie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaweL 159 Zgłoś odpowiedź Napisano 17 Maj 2015 Szybciej padnie niż wogule ktokolwiek się o tym dowie. w ogóle* Ten projekt istnieje od zeszłego roku i zdążył nazbierać przez ten czas prawie 3000 użytkowników na forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LiveServer 6 Zgłoś odpowiedź Napisano 19 Czerwiec 2015 Mam nadzieję, że nie będzie to odkop, ale od jakiegoś czasu istnieje oficjalna polska społeczność do tego dodatku na facebooku co raz to pojawiają się nowości odnośnie MP. Jakby porównywać projekty do multiplayerów San Andreas to raczej jest im bliżej do MTA. Jeśli zdobędzie odpowiedni rozgłos ten projekt to raczej na pewno zyska popularność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skyvoo 145 Zgłoś odpowiedź Napisano 18 Lipiec 2015 Będzie popularny jak będzie na piracie działał. Pewnie i tak nie dorówna GTA Online bo będzie to samo co w sampie - gimbaza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaweL 159 Zgłoś odpowiedź Napisano 18 Lipiec 2015 (edytowane) Pewnie i tak nie dorówna GTA Online bo będzie to samo co w sampie - gimbaza. Samą możliwością skryptowania przebije GTA:O. Nie mówiąc już o tym, że GTA:MP nie korzysta z P2P w przeciwieństwie do GTA:O, które powoduje problemy w postaci dużej ilości cheaterów, a R* nie potrafi sobie z nimi poradzić (patrz ostatni update, który obniża wydajność w grze nawet single player) A gimbaza jest wszędzie, w mniejszej lub większej ilości. To nie jest argument. Edytowane 18 Lipiec 2015 przez PaweL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Value 2 Zgłoś odpowiedź Napisano 23 Lipiec 2015 Liczę, że będzie się przyjemnie grało, gdyż GTA Online te od R* już mnie trochę nudzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSkyer 54 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Wrzesień 2015 Troszkę odkopię.Będzie popularny jak będzie na piracie działał. Pewnie i tak nie dorówna GTA Online bo będzie to samo co w sampie - gimbaza.Marne szanse. Wychodzą co jakiś czas ważne aktualizacje i wątpię by osoby mające oryginalną grę, nieaktualizowały jej.Jak dla mnie pomysł może wypalić, może kiedy ujrzymy serwery RolePlay. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
l0nger 1253 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Wrzesień 2015 Troszkę odkopię.Marne szanse. Wychodzą co jakiś czas ważne aktualizacje i wątpię by osoby mające oryginalną grę, nieaktualizowały jej.Jak dla mnie pomysł może wypalić, może kiedy ujrzymy serwery RolePlay.To i ja jeszcze dopowiem swoje "ale". :) Multiplayer nie będzie działał na pirackich wersjach, było to zapowiedziane dosyć niedawno przez samych devów owej platformy, inaczej Rockstar doczepiłby się do praw. :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skyvoo 145 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Wrzesień 2015 Czyli praktycznie nuda. W GTA Online jest jakiś rozwój itd. a tam będzie wszystko na osobnych serwerach. Bez sensu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSkyer 54 Zgłoś odpowiedź Napisano 10 Wrzesień 2015 Czyli praktycznie nuda. W GTA Online jest jakiś rozwój itd. a tam będzie wszystko na osobnych serwerach. Bez sensu.To po co ludzie piszą gamemody dla SA:MP? Nuda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sevos 52 Zgłoś odpowiedź Napisano 10 Wrzesień 2015 Historia pokazała nam, że wszystko, co open source przebija wszystko, co komercyjne. Możliwość dołożenia cegiełki przez społeczność do rozwoju MP całkowicie deklasuje oficjalne GTA Online. Z początku będzie to się wydawało być 'bez sensu', ale mając wolną od V platformę, którą można ukierunkować na różnorakie tryby rozgrywki i (realnie) potrzeby społeczności sprawi (w ogólnym rozrachunku), że będzie to platforma znacznie bardziej rozbudowana, i rzeczywiście umożliwiająca wdrożenie własnej modyfikacji. Brak pirata? Obstawiam, że z czasem to się zmieni; może i twórcy oficjalnie nie będą popierać tego, ale z pewnością platforma zyska na możliwości przyłączenia pod pirackie GTA: V. Zawsze tak było, po prostu chcą z góry uniknąć konsekwencji wynikających z jawnego gwałcenia warunków licencyjnych Rockstara Games. Nie martwcie się. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Look_At_Me 36 Zgłoś odpowiedź Napisano 10 Wrzesień 2015 (edytowane) To i ja jeszcze dopowiem swoje "ale". :) Multiplayer nie będzie działał na pirackich wersjach, było to zapowiedziane dosyć niedawno przez samych devów owej platformy, inaczej Rockstar doczepiłby się do praw. :PO jakich ty prawach mówisz? Oni już je złamali modyfikując kod gry.GTA:MP to jeden z poważniejszych projektów jakie obserwuje i faktycznie zapowiadają upublicznienie tego klienta tylko dla osób posiadające oryginalną grę. Mimo to na jego publikacje jeszcze troche poczekamy, zwłaszcza, że oni planują wypuścić klienta z dość wieloma funkcjami - zważając na sam początek to jest ich naprawde sporo. Poza tym nie skupiajmy się tylko przy jednym MP, bo jest wiele większych i mniejszych projektów które nad czymś podobnym pracują. Zapewne będzie i taki, który pozwoli grać na pirackim GTA V.Dla osób, które już nie chcą czekać jest już dostępny z możliwością zagrania osobny klient do GTA V. Jest to FiveM. Jeżeli klikniecie sobie download na tej stronie: http://fivem.net/ to sciągnie wam się klient. WAŻNE! Aby multiplayer działał musicie mieć pełną wersję gry. Jeżeli ktoś ma GTA V w wersji pudełkowej musi mieć na komputerze włączonego steama, bo inaczej gra nie wczyta twojego konta na social clubie.Czyli praktycznie nuda. W GTA Online jest jakiś rozwój itd. a tam będzie wszystko na osobnych serwerach. Bez sensu.GTA Online jak każdy mp wydawany przez tego samego producenta co gra jest wspierany przez określony czas. Przykładowo wspieranie gry World Of Tanks kończy się za 5 lat, po tym czasie nikt nie ujrzy kolejnych łatek. Wracając do tematu, to było pewne że powstanie osobny MP do takiej zacnej gry. Taki MP z czasem będzie o wiele lepszy niż oryginalne GTA Online, bo jak jeden team, który prowadzi GTA:O może się równać z multum osob, które będą coś robić w osobnym MP. Dzięki temu oryginalność będzie dominowała. Dla mnie takie rozwiązanie jest najlepsze, ponieważ będziemy w stanie wybierać server czy też sam klient MP - bo powstaje przynajmniej kilka projektów GTAV MP.Co do samego obecnego GTA Online, owszem jest on dobry lecz do ideału mu wiele brakuje. Uzyskałem w nim 40 lvl i co? Posiadam najdroższe mieszkanie jak i samochod, samochód 'kurama' + pistolet pac/uzi dominują na ulicach - bo to jest jedyna słuszność w poruszaniu się po mieście GTA w trybie Online. Jak nie trudno się domyślić po mojej krótkiej retrospekcji, gra mi się znudziła...ba nie gra lecz gta:o, nie wiem czemu lecz bardziej wole wbić sobie do poczciwego single i niszczyć co się da niż grać na gtao. Kolejnym minusem GTA:O to z pewnością ładowanie i jeszcze raz ładowanie. Sama gra waży dość sporo i jak jej jeszcze przychodzi ładowanie po każdej akcji, napadzie to naprawde tracimy sporo czasu - nie mam najmocniejszego komputera lecz samo ładowanie się nie rózni nawet jak ktoś ma go wypasionego #sprawdzone_info. Edytowane 10 Wrzesień 2015 przez Look_At_Me Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach